Yksin odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuulostaa hyvältä moinen ilmoitus xD Eikä se nyt voi olettaa sun stalkkaavan sen facee kaiken aikaa, vaikka sit nii tekisitki :DD Ja sun pitää oikee yrittää törmätä siihe rapus ja olla sillee jaa a. Olinpas tuossa ''Pekalla'' kahvilla !

Mä en tiiä meinaako se isukki tulla mun kyydis sinne juhlii o.O Mä oon nyt kyl aika loukkaantunu sille.. Toisaalt oisha siitä ja tulevast kummisedäst sit seuraa siel juhlis.. Ku yksin sit taas joutuis tapaa ne isoisovanhemmat ja muuta ni apua :O

No siis kyllä mä stalkkaan ketä se sinne lisäilee ja sit niitten kuvia :D Tänään siis menossa illalla sinne naapuriin kahville ja oikeen toivon et törmäisin siihe ja ku se kysyis mitä täällä teen nii sanoisin,et ei se sulle kuulu ja tod.näk tää V tulis viel mua vastaan nii se törmäis meihin yhessä :D ilkeetä?;D mul olis synnytys valmennus keskiviikkona ja en tod haluis mennä yksin :/

No äiti todennäkösesti tulossa :) kysyin kyllä isukkiaki mukaan sillon ku sil ei viel ollu se numero vaihtunu,mut veikkaampa et se on unohtanu koko jutun :)

Meni totaalisesti hermot isukkiin!:D Että se vittu kehtaa! Hän on päättäny iskee mun vanhan luokkakaverin ja tod.näk esittää tälle jotai tulevaa super isii :D poistimpa sen facebookista :D saa nähä,koska se sen tajuaa :D jos se laittaa mulle viestiä niin teen sille hyvin selväks sen,et mä en halua et se on missään tekemisissä mun kans.

Tiada, tiiän tunteen, vaik mul tilanne toki vähän eri... äijä on parisuhteessa ja avovaimonsa lisäksi tulossa myös kahden muun naisen lasten isäksi. Yksi lapsi jo ennestään aiemmasta suhteestaan.. jokuaika sitten äijä laittoi hyvinkin avoimesti flirttailevaa viestiä facessa mun kaverille.. joka siis elää hyvässä parisuhteessa ja kertoi mulle heti asiasta. Uskon että mun korviin tulleet flirtit, panot ja salasuhteet on vaan osa totuutta, enkä halua ehkä kuullakaan kaikkea, mutta suututtaa kaikkien naisten ja lasten puolesta, joiden elämää se käytöksellään sotkee!!

Nyt se on taas koittanut ehdotella tapaamista jo useamman kerran ja tiedän et sen käsitys tapaamisesta on jotain ihan muuta kuin kahvittelua ja keskustelua. Oon lykänny asiaa, mut kyllähän meiän täytyy vielä jutella asioista ja tavallaan odotan että saan nähdä sen kiemurtelevan ahdustuneena. Ollaan mun sossun, perhetyöntekijän ja siskon kanssa tultu päätökseen, että vauvan etu on tunnustettu isyys, toki mulle täys yksinhuoltajuus. Saa nähdä miten mies reagoi, kun väkisinkin sen on kerrottava näistä tulevista lapsistaan avovaimolleen vaikka edelleen tuntuu kuvittelevan että selviää tilanteesta ilman mitään vastuuta ja seuraamuksia. Mua lähinnä säälittää se sen avokki, jos sillä ei oo mitään aavistusta..

Samaa mietin, kun sinäki kolibri. Pitäs keskustella mut ei oikee kiinnostais. Meil ne isoäidin juhlatki tulossa, enkä nyt niistäkää tiiä mitä äijä meinaa. Ei vaa huvittais soitella.. Toisaalt ois ihan jees mennä sen ja vauvan kummisedän kans sinne, et ois tuttua seuraa ja näin, mut toisaalt ei kiinnostais nähä.

Ja tuo, että avokkia käy sääliksi, kun ei tiedä mistään mitään. Ja äijä vaan luulee selviivänsä asioista jotenki. Pah.. Mitenköhä meinasivat selvitä

Elikkäs mul oli tänään neuvola ja puhuin siellä tost isukista ja sekin oli sitä mieltä,ettei hänestä oo isäksi ja luojan kiitos mä voin myös lain voimalla kieltää sitä edes tunnustamatta isyyttä :) tänään koitan varaa ajan lastenvalvojalle ja loput hoidetaan siellä :) Ei ois kannattanu ärsyttää tätä mammaa :)

Miten sä voit kieltää isyyden tunnustuksen :O Mä oon käsittäny et se ei onnistuis ?

Onnistuu! Se laki ei oo viel voimassa,etteikö äiti vois kieltää sitä Sillon ku kutsu käy lastenvalvojalle niin kerron rehellisesti mikä tilanne on ja kiellän ketään tunnustamasta sitä ittelleen :)

Toivottavasti oot nyt oikees ! Toi ois helvetin hienoa, vaik en usko et tuo yks ees haluaa tunnustaa, mutta kummiski :D

Just tänään keskustelin siit asiasta :) Mut se jos se laki menee läpi nii sit sille ei voi mitään :) Mut jos sä et ilmota isää mihinkään niin se isä ei voi sille asialle mitään,ei edes voi vaatia isyystestiä :)

So lonely. Inhottaa tälläset päivät. Ei voi baariinkaa lähtee pokaa miehii :D Tai toki vois, mut eii ehkä. Onneks oon isukille kiukkune, ettei tarvii miettii et jos sen ny kutsuis :DD

Sä ku palaat töihi, ni miä alotan äippälomani ! ;P Mikä sul on :O Ja toi pirun koulu ! Tänää 45min ja seuraavat tunnit keskiviikkon. Mä voisin suunnitella noi lukkarit, ni pääsisin paljon helpommal ! :DD

Selkä ei kestä olla töissä :/ Sinä onnekas :) mä joudun tod.näk palaa töihin tän saikun jälkee :/

Mun pitäis tänään nähdä tän isä ja aion kertoa et haetaan isyyden tunnustusta oikeusteitse jossei hän muuten siihen suostu. Haluun kyllä kuulla myös miehen näkemyksen siitä, miten on ajatellut asiansa hoitaa, onko kertonut avokilleen mitään jne??

Vähän kyllä stressaa toi tapaaminen..

Lähdetään huomenaamuna siskoni kanssa parin päivän minilomalle Tallinnaan. Tarkoitus ois koluta läpi myös rocca al maren lastentarvikeliikkeet, jos vaikka löytyis jotain kivaa edullisesti :)

Takaisin