Yksin odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itselle oli ainakin helpotus, kun lääkäri määräsi saikulle loppu raskauden ajaksi. Itse oisin ehkä sinnitellyt ja voinut sit huonosti. Parempi näin! :)

Mul oli eilen semmonen tunne etten jaksa.. Ainoo ilonen asia tässä elämässä on toi lapsi ja siks ehkä pikkunen ollu hieman vaisu eilen.. Ajattelin tänään soittaa neuvolaan ja kysästä mitä ne sanoo.. Lapsen isukki sano tulevansa tällä viikol kahville ku olin lauantai-sunnuntai välisen yön sen porukoilla yötä,ku juteltiin sen äitin kans.. Mut saa nähä ku en yhtään tiiä mikä auttais tähä yksinäisyyteen..

Toi yksinäisyys on varmaa pahinta tässä odotusajal :/ Ei sitä ennen oo oikee aatellukkaa ja miä oon ainaki ihan tyytyväinen ollu yksin. Kyl sitä seuraa on sit saanu ku on kaivannut :D

Tota kouluu nyt ois viel 8vk ja ei kyl kans tota kiinnostusta siihe ois. Ei kyl ikin oo motivaatio ollu kovin kova koulus oloon vaik ala onki kiinnostava. Toivottavasti Tiia saat jotain selvyyttä ajatuksiin ! :)

Ääh, fuck my life. Nyt on monta päivää tehny mieli soittaa isukille ja selvittää asioit. Mut sitku mietin et mitä mä silt oikeesti haluisin tietää, ni en osaakkaa sanoa. Tai lähinnä se, et ei hyödytä mitää sille soittaa ja se puhuis taas jtn paskaa. Pitäs jotain tapahtua oikeasti eikä vaan puhua, mitä tämä herra yleensä harrastaa -_- Haluisin siis tietää mitä se oikee aikoo meijän kans, mut tuskin tietää itekkää. Huoh, ku on hankalaa. Helpommal pääsis ku vois jättää miettimättä, mutta ei se oikee onnistu

Tää on matkalla synnytys päivystykseen epäillään et ois menny lapsivedet viime yönä,mut toivob todellakin et oisin pissannu housuun :/

Toivottavasti väärä hälytys ja kaikki ois hyvin! Mut jos nyt jo päättääkin syntyä niin onneksi näillä viikoilla on jo hyvät mahdollisuudet selviytyä ilman mitään ongelmia. Tsemppiä!

Hyvä juttu Tiia !! Kun muute haette niitä avustuksia sun muita, muistakaa laittaa vuos 2015, eikä 2014 multa nimittäi evättii just äp-pakkaus sen takia :D

Mä hain sitä kans vuoden 2014 ja sit tajusin ku se herjas väärää päivämäärää,mut en ottanu pakkaust vaan rahan :)

Voi sua jenni :/ Huomenna ois muuten korson kirkolla lastentarvike kirppis ja mun mamma nyt meinaa raahaa mut sinne :D

Muokattu viimeksi:
Siellä on vissiin jotkut markkinat myös, lumon ympäristössä. Toivottavasti teette kivoja löytöjä! :) Itse suuntaan kohta lahteen viikonlopuksi vanhempien luo, isänpäivää juhlistamaan. Ajattelin samalla tuoda siellä odottavat vaunut ja turvakaukalon jo stadiin. Ihan mielenrauhani turvaamiseksi. Pelottaa että tämä syntyy ennen aikojaan ja kaikki valmistelut on ihan vaiheessa..

Mulla on ongelmia noitte rattaiden metsästyksessä ! Löysin yhet emmajungat mitkä kiinnostais, mut niis ei saa käännettyä, et muksu ois menosuuntaa. En tiiä kui paljo se sit tulis haittaa tulevaisuudes. o.O Luultavasti jonki verra. Ja toivottavasti noin ei käy kolibri ^_^

Kysyin isukilta, et tajuuha se ettei voi olla mikää sala-isä. ''Jutellaa siit myöhemmi'' Mitähä ihmee juttelemista siinä on, kysympähä vaa perkule :D

Me ei olla nyt taas oltu tekemisis,sillon soitin ku jouduin menee jorvii ja se sano et käydää kahvil joku päivä sanoin vaa juu kattellaan :D Sil oli faces päivitys et sen numero vaihtuu,et tos ois kaikille halukkaille uus,nii mä meinaan tehä sillee,ku se ottaa seuraavan kerran yhteyttä nii ihan pokkana eka kysyy,kuka oot? Sit se laittaa et N ja sanoo et ilmotti kyl faces et nunero vaihtuu ja meinaan vastaa nii mut siin luki, kaikille halukkaille ja mä en sitä halua,nii en ottanu :D ilkeetäkö?:D
Ja voiko olla sattumaa,et törmään sen naapuris asuvaan mieheen treffipalstalla ja lupasin käydä kahvilla? :D ajatelkaapa sitä, jos törmätään rapussa :D

Takaisin