Yksin odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Teillekki mammoille tiedoks, et teistä voi tulla viel neitsyitä ! Opin tänään uuden sanan ''uusioneitsyt'' Pari vuotta kun on seksiä harrastamatta ni tattaraa. Voitte mennä treffeille ja siellä ensitreffeillä sitten ilmotatte olevanne neitsyitä :D Myöhemmin muistakaa mainita lapsi, niin saatte miehen pään sekaisin :D

Olen yliväsynyt ja taitaa mun uniongelmat palautua -_- Kiva, ku ei tähänkää enää voi mitää nappeja syödä. Kärsitään ! 9vk vielä koulua ja sit mammaloma alkaa !

Mä oon kuullu kyllä tosta aikasemmin :D Kierreltii mamman kans kirppiksiä ja siel oli kaksosten rattaat ja mä sanoin Jenni tarvis kyl tämmöset, jos meinaa poitsun jälkee lisääntyy :D Ite ostin Hello Kitty tuttinauhan(oli uus) :)

Jos nyt eka ne normirattaat. Kattoo sitte niit kaksoisrattais jos löyän miehen jaja näin :P En ajatellut lisääntyä saman kanssa enää ! Se perkele soitti tänää ja kyseli kuulumisia. Oli sillee et ''poika tulee isäänsä''. Miä hyvin tomerasti ''Toivottavasti ei'' Isukki ''Mitähä tuo tarkotti'' ? Miä. ''Öö. Vitsi''. (En jaksanu alkaa tappelee sen kans :DD)

Olen nyt sitten sairaslomalla äippäloman alkuun saakka. Oli tavallaan helpotus, kun lääkäri ei oikeastaan antanut edes vaihtoehtoja vaan sanoi ettei hän näe tilanteeseen mitään muuta ratkaisua. Että tää on parasta sekä minun, että vauvan kannalta. Joten outo fiilis. Nytkö mä sitten lorvin ja lepään ja valmistaudun äitiyteen seuraavat 3kk (jos tää siis pysyy sisällä LA:n saakka..) :rolleyes:

Millon siul on kolibri la ? Ja hyvä, että sait asian hoidettua. Nyt sitten unohdat ressin ja nautit ! :)

LA on 18.1. eli äitiysloma alkaa virallisesti 10.12. -oishan tässä vielä 7viikkoa ollut aikaa tehdä töitä.. Tosin mulla tuli jo eilen illalla molemmista rinnoista pari valkoista tippaa, joten panikoin jo nyt sitä, että kuin paljon etuajassa tää typy päättää syntyä?!

Siul on laskettu päivän ennen mua ! Ja älä moisesta huoli. Miul on jo pidemmä aikaa tullu noita tippoja :D

Tuntuu että stressaan nykyään ihan kaikesta, kun pelottaa että jotain menee vielä vikaan :oops: Pakko koittaa ottaa vähän rennommin ja luottaa siihen että asiat kyllä sujuu aikalailla itsestäänkin -tai ainakin stressaamattakin! :grin

Joo ! Se ei hyödytä mitää, et miettii mitäs jos.. Tosin itekki täs mietin koko aja onkoha tol nyt kaikki ok, ku on nii pirun hiljane ollu :D Asutko missä päin ? Aattelin et törmätäänkö me kättärillä :O

Asun sörkässä ja kättärillä tosiaan kaikki käynnit + synnytys :) eli saatetaan törmätä!

Saattaa olla et meikäläinenki siellä :D tosiaan laskettu vast 16.2.,mut ite oon ainaki tullu toukokuus vaik piti tulla kesäkuus :D

Nii, eihä tuota ikinä varmaksi tiedä millo sitä kukaki siellä aikaansa viettää :D

Onko teil tullu viel mitää kivuliait supistuksii? Itse pääsin viikoks saikulle niiden ansiosta mut onneks ei ollu kypsyttäny mitään paikkoja sentää..

Tääl ei oo ollu viel yhtää supistuksia. Toivottavasti ei tuukkaa, haluisin tota koulua luotia läpi niin paljon ku viel pystyy. Vähemmän on sit tulevaisuudes tekemist ^_^

Mul on nyt tullu yhteensä lähemmän kymmenen sellast oikein tuskaista että saa pyyhkii tuskan hikee otsalta eikä mitää pysty tekee about minuuttiin ku kiristää vatsaa ylhäält alas ja takasin ylös. onneksi teil ei oo tullu :)

Nooo kyllä vielä kerkee :) Mä tein jotain niiiin uskomatonta etten itekkää meinaa uskoo todeks.. Mä olin tän vauvan isän porukoilla yötä juteltiin sen äitin kanssa kasista kahteen ja sanoi sen jälkeen ettei uskalla laskee mua rattiin ku on niin myöhä :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin