Yksin odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tää tilanne ei siis vaan tunnu alkuunkaan todelliselta! Ihan kuin jostain huonosta saippuaooperasta :grin

Ohhoh..mies ei selkeesti oo kuullu ehkäsystä..(ei pahalla) Mut jos tän isukki sanois noin nii kyl mä haluisin et tytsy tutustuis puol sisaruksiinsa,koska omasta henkilökohtasesta kokemuksesta voin sanoo et ei oo kiva saada 17 vuotiaana tietää isosiskosta ja pikkuveljestä..

NO OHHOH, ihan vaan vähän repesin! :laughing005

On siinä miehellä ollu aktiivinen kevät ja vissin kesäkin. On tainnu olla kesällä uus heila sijaistamassa sua. Ei todellakaan taida olla mies luotettavimmasta päästä. Siis väittää vielä, että oli jättämässä avokkiansa, ja sit ei voi kun tiedossa lapsi, ja kuitenkin voi samaan aikaan heilastella vielä kolmatta.

Sinänsä taas ihan outoa, että halusi kuitenkin tulla käymään ja avautua tästä komediallisesta draamasta. Taitaa kuitenkin vähän vaivata se mihin hän on itsensä ja (ainakin) kolme naista ajanut. Jos nyt kertoi näistä muista sulle, niin tietääköhän kumpikaan näistä toisista muista? Eli mihin asti miehen rohkeus on riittämässä.

Aikamoista valitsemista joutuu tekemään. minäkään en toisaalta haluaisi lapseltani sulkea yhteyksiä sisaruksiin, jos sellaisia sattuisi olemaan, mutta toisaalta - on kyllä aikalailla sekava tilanne. Kuinka hyvin pieni lapsi voisi asiat ymmärtää. Onko parempi olla tietämättä, kunnes on sen verran vanhempi, että asiat on helpompi sisäistää. Kun sekin tuntuu hassulta, että kerrotaan sisaruksista, joita ei kuitenkaan juuri koskaan tapaa. Kannattaa varmaan sulatella vielä, ja kysellä juurikin siitä, että tietääkö toiset tulevat äidit tilanteesta.

Tuskin ainakaan tämä avokkinsa tietää tilanteesta, kun ei ainakaan aiemmin ole musta kyennyt hänelle kertomaan (tämä selvisi mulla silloin kun lapsi sai alkunsa, eli yli vuoden suhteen jälkeen -siihen se suhde sitten kuolikin..) JA mietin vaan kuinka monta muuta heilaa hänellä on ollut, jos kolme on yhtäaikaa raskaana?!

Kyllä mä kanssa heti reagoin sillä, että kun lapset ovat vähän vanhempia, niin voidaan pitää sisarusmiittejä :rolleyes:

Mutta siis onhan tää tilanne aika absurdi! Kunnon farssi! Mutta tavallaan mun olo helpottui, eipä tarvii miettiä enään miten se suhtautuu isyyteensä lapsen synnyttyä. Tuskin haluaa edes yrittää olla samanaikaisesti monen vauvan elämässä.. Koittaisi nyt vaan keskittyä siihen ns. viralliseen suhteeseensa ja saada sen toimimaan! Tosin säälittää kyllä aikalailla se hänen avokkinsa (en ole siis koskaan tavannut) sillä varmasti hänellä on epäilyjä (luulisin) ja vaikkei vielä tietäisi niin pakostihan tämä tilanne jossain vaiheessa tulee ilmi!! Varmaan hänelle vielä isompi järkytys, minä kun oon saanut sulatella näitä asioita jo pidempään ja pieninä annoksina..

Kaiken huipuksi mies kehtasi lähdettyään laittaa tekstarin siitä 'kuinka paljon hänen oiskaan tehnyt mieli mua nyt kun näki pitkästä aikaa..' :laughing001 en voi kuin nauraa! Siis oikeesti! Mietin liikkuuko sen päässä mitään muutakuin ulos haluavia siittiöitä?!

Voi jeesus :D Onneks tolla miehellä on kuitenkin pokkaa kertoa muista lapsistaan. Aattele, jos sun tyttös alkais joskus tietämättään tekeen lasta oman puolisisaruksensa kanssa...

Ripitii -kävi kyllä heti mielessä :rolleyes: Siinä myös syy, miksi aion tentata kaikki yksityiskohdat näistä muista -riippumatta siitä kuinka paljon niitä sitten ilmaantuukaan... Tuntuu että siitä miehestä löytyy kokoaika jotain uusia, kaikki nää vuodet piilossa olleita puolia! Ollaan siis tunnettu yli 8 vuotta ja nyt alkaa valjeta mitä kaiken sen kuoren takana oikein onkaan.. Olinhan mä jo tätä ennenkin päätynyt itse tulokseen, ettei meidän juttu toimi, enkä halua mitään loppuelämänsuhdetta edes yrittää -ja tätä olen koittanut hokea miehellekin, mutta nää paljastukset kyllä ylitti epäilykseni tuhatkertaisesti.

Oikeestaan helpottunut olo. Sellainen lopullinen selkeys. Toki lapsi saa tavata isänsä vanhempana jos/kun haluaa ja asiasta jotain ymmärtää. Sitäkin enemmän haluaisin hänen saavan tutustua sisarpuoliinsa jos suinkin mahdollista (lähinnä kai riippuu siitä miten nämä kanssasisareni suhtautuvat asiaan..)

Nyt mulla kyllä kävi tuuri :) Meille tuli uus työntekijä,jolla puolen vuoden ikänen tytär kotona(tuli osa-aikaseks) ja hän sitten kysyi minulta,että kumpi tulossa ja sanoin että tyttö nii hän lupasi käydä kaappinsa läpi ja antaa minulle kaikki vauvan vaatteet(siis tytön) ja ristiäismekot,leikkikehät yms että saa tilaa kaappeihin :)

Wow! Aika hyvä tsäkä! :) Ymmärrän kyllä hyvin, että haluaa vanhasta eroon, kun uutta joutuu kuitenkin kokoaika hankkimaan lapsen kasvaessa.. itse vien varmaan neuvolan kierrätyspisteeseen ainakin vaatteet, kun en kyllä ole enempää lapsia ajatellut hankkia :)

Jos joku on lahjottamassa vaatteita eteenpäin, suosittelen Hope Ry ;) sieltä itse hain nyt tuplavaunut ja vauvan vaatteita yms kun asiakkaaksi esikoisen aikana ilmottauduin, sinne myös aion viedä takaisin tavaraa/vaatteita kun menevät oikeaan tarkoitukseen :)

Kolibri mäkin mietin jos en enää lisääntyis tän jälkeen et tää jäis mun ainoaks mut sit rupesin miettii,et mul tulee ihan varmasti ikävä niitä pikku potkuja ja sitä vauva aikaa,mut ainoo ongelma täs on se et siihen tarvittais se mies :D Onneks mieli voi vielä muuttua :D

Muokattu viimeksi:
Jestas kolibri, mikä tilanne ! Ja mä ku luulin omani olevan sekalainen :DD

Ja mä haluan tälle sisaruksen !! Mies vaa tosiaa pitäis löytää o.O Mistähän moisen sais :O Ja siis hyvän sellasen tietty !

Mä löysin potentiaalisen miehen täält jorvin päivystyksestä,mut se ei taida lämmetä tälle mun mahalle :D Olin tänää pienessä autokolarissa ja nyt siis tarkistettavana :)

Toivottavasti ei mitään vakavaa tiada! Tai pientäkään harmia, ainakaan vauvalle.
Et voi tietää kysymättä/tutustumatta vaikka ois kuin lapsirakas :wink

Emmä viittiny se tuli tänne kaverinsa kans jolla oli pää veressä,mut kyl se vilkuili koko ajan :) Vittu mä oon istunu tääl 2 tuntii ja ne vaan jankkaa kohta pääset ja mitään ei vittu tapahdu mulla menee hermo!!

En siis tykkää kolarista, enkä siitä että sun niska joutui kokemaan kovia, vaan siitä ettei vauvalle ole käynyt mitenkään :) ihan vaan niinkuin selvennykseksi..

Mulla on tänään aika kättärille pelkopoli keskusteluun... saa nähdä onko siitä mitään hyötyä/apua. Tuskin nyt kuitenkaan haittaakaan :)

Joo ymmärsin :) Olen ollut nyt näin raskaaana ollessa sillä mielellä et jos vauva voi hyvin nii mulle voi käydä periaatteessa mitä vaan kuhan se ei satuta vauvaa :) Tietenkin yritän parhaani mukaan suojella sitä kaikelta :)

Mä Tia kans käytän turvavyötä samal taval kua siä ! Ei ois tullu mieleenkää itelle, mut fiksu tapa :P

Tää on yhtä kärsimystä ! Oon kipeenä ja koiran vein hoitoo. Kämppä on ku pommin jäljiltä, enkä ees oo mikää siisteysihminen. Nyt kaveri toi onneksi särkylääkettä, mut kauhee ikävä hauvaa, joka on muuten lähes kaikkial mukana. Ei vaa ois voimii lenkittää sitä, ja pelkään jälkitautei :(

Takaisin