Yksin odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei se himo lähde, ellei saa sitä mitä haluaa. Vie loput vaik työkavereille :P

Ah, mä olen ilkeä ihminen. Väännän kuulemma isukille veistä haavassa, ku ilmotin ettei nyt tuu enää ees yllätyksenä jos hän ei tule, kuten sanoo tulevansa. Sanoi siis itsestä jo tuntuvan pahalle, ku jättänyt niin usein tulematta.

Hahah oikein! :D tän isukki on kans ollu aika hiljaa nyt lähiaikoina :D kyl se oli mukana ultrassa,mut se oli sen jälkeen tooooosi kummallinen en ikinä oo nähny sitä semmosena :/

Okeij, outoo o.O Mä oon edellee sitä mielt et moisil urpoil mitää asiaa ultraa tai muihinkaa.

Olin vähä hämmentyny, ku tän äiti ois halunnu mukaa mun sossupalaverii ? Näyttämää et mul on tukiverkostoo tms. Ku ei nyt sinänsä lapsee se palaveri liittyny :D (Oon jälkihuollos) Sanoinkin tämän sille, ja silti ois mukaa halunnu :D

Se ehkä tajus et se on oikeesti tulossa ja siks halusin sen sinne mukaa :) mut ehkä se järkytty ja kehtas viel kysyy et oonko miettiny sitä et hän haluis valita yhen kummin? Öööh ihan rehellisesti sanottuna EN!! :D

Mulle toi kummiasia taas oli ihan ok, et tulee isukin kaveri (jonka itekki tiiän) koska oma kaveripiiri on sen verra suppeam, etten usko heistä oikeen keheenkää, että ois loppuelämän täs mukana ja lapsen elämäs. Seki keskustelu kyl meni jotenki näin. I: Miikust tulee sit sylikummi. Minä: Ja vitut tule ! Minä sen olen jo päättäny ! :DD
Kummina voi olla :P

Hahah no siis mulla tulee mun paraskaveri sylikummiks,ollaan tehty veri vala pienenä et sit ku lisäännytään nii sylikummeutta ei ees kyseenalaisteta :D Mä oon sen tytön sylikummi :) Sitte mun pikku-sisko ja yläkerran antti,joka on aivan ihana ihminen :) niiii ja sit vissii ton isukin veli tai kämppis :D

Millos saat lion tietää sukupuolen ^_^

Täällä ei taas (yllättäen) se isä tullut. Oli mennyt kaljalle

Mä olen päättänyt kummit jo aika alkuraskaudesta; he ovat rakas siskoni sekä hyvä ystäväni. Nyt vaan mietin, että voisiko/pitäisikö kummeja olla useampi kuin kaksi.. :rolleyes: Rakkaalla lapsella on niin monta nimeä, että kai sillä pitäisi olla useampi kummikin!

Enkä oo ajatellut edes kysyä, mitä mieltä "isä" on asiasta, hän kun ei tosiaan isyydestään ole yhtään kiinnostunut..

Tänään on mun miehen kuolemasta tasan 2 vuotta. viimeset päivät mieliala on ollut niin down, että pelkään sen jo vaikuttavan lapseenkin. Se itseasiassa on mellastanut paljon vähemmän ainakin eilen ja tänään.. :sad001

Osan osaa kolibri :( Varmasti rankkaa :/ Uskon että lapsi aistii sen ettei sulla oo hyvä olla :/

Muokattu viimeksi:
No sukupuoli selviää joskus kun ultraan päästään n.3 viikon päästä voidaan alistavasti ultrassa arvailla

Eikös sukupuoli oo mahdollisuus nähdä sitten rakenneultrassa puolessa välin raskautta? Ei se vielä np-ultrassa selviä.

Mulla sanottiin ultrakuvan perusteella et poika tulee ja kappas ku ei sielt haarojen välist löytyny mitään ;)

Tsiisus mikä paskan päivän huipennus (tai ehkä ennemminkin huumoripläjäys!!) Tän bébén isä, jota en ole nähnyt/jonka kanssa en ole jutellut sen toukokuun päivän jälkeen kun hän sai tietää raskaudesta, soitti tänään et ois ihan kulmilla ja vois tulla käymään jos mulla on aikaa. Ok.

Sen kanssa on aina ollut vaikea keskustella yhtään syvällisempiä, mutta päätin latoa suoraan pöytään faktat raskaudesta; kaikki on mennyt hyvin, tulossa on tyttö, laskettuaika 18.1. jne... sitten kysyin onko hänelle ihan ok, jos ilmoitan jokapaikkaan, että isä ei ole ollenkaan kuvioissa. Pelkäsin vastausta aikalailla, sillä mies on edelleen kuulemma niin totaalisen rakastunut muhun yms.. mutta sainkin vastauksen, että ehkä niin on parasta.

Sitten hän alkoi vähän aukaisemaan tilannettaan. Olisi kuulemma jättänyt avovaimonsa silloin kun sai kuulla mun raskaudesta, mutta samaan aikaan selvisi että hänen avokkinsakin on raskaana. LA 10.2. (ja sieltäkin kuulemma tulossa tyttö, eli pumppernikkelini saa lähes saman ikäisen siskopuolen - todella outoa!!) tätä tietoa sulatellessani ja tietoja udellessani sain kuulla, ettei asia jää tähän...myös joku tamperelaistyttö odottaa miehelle lasta, mutta sen sukupuolesta tai lasketusta ajasta ei kuulemma ole vielä tietoa... 3 suunnilleen samanikäistä sisarpuolta, kaikilla eri äidit!!! Siis ziisus!! Ja mulle tää mies on aina vakuutellut kuinka hänellä menee huonosti kotona, heillä on seksielämä totaalikuollutta ja hän halua vain mut :angel4 en oikeesti tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa?!

No ainakaan ei tarvii enään yhtään huolehtia tai huomioida tytön isää. Meillä on varmasti asiat paljon paremmin ilman häntä! :)

Takaisin