Tsiisus mikä paskan päivän huipennus (tai ehkä ennemminkin huumoripläjäys!!) Tän bébén isä, jota en ole nähnyt/jonka kanssa en ole jutellut sen toukokuun päivän jälkeen kun hän sai tietää raskaudesta, soitti tänään et ois ihan kulmilla ja vois tulla käymään jos mulla on aikaa. Ok.
Sen kanssa on aina ollut vaikea keskustella yhtään syvällisempiä, mutta päätin latoa suoraan pöytään faktat raskaudesta; kaikki on mennyt hyvin, tulossa on tyttö, laskettuaika 18.1. jne... sitten kysyin onko hänelle ihan ok, jos ilmoitan jokapaikkaan, että isä ei ole ollenkaan kuvioissa. Pelkäsin vastausta aikalailla, sillä mies on edelleen kuulemma niin totaalisen rakastunut muhun yms.. mutta sainkin vastauksen, että ehkä niin on parasta.
Sitten hän alkoi vähän aukaisemaan tilannettaan. Olisi kuulemma jättänyt avovaimonsa silloin kun sai kuulla mun raskaudesta, mutta samaan aikaan selvisi että hänen avokkinsakin on raskaana. LA 10.2. (ja sieltäkin kuulemma tulossa tyttö, eli pumppernikkelini saa lähes saman ikäisen siskopuolen - todella outoa!!) tätä tietoa sulatellessani ja tietoja udellessani sain kuulla, ettei asia jää tähän...myös joku tamperelaistyttö odottaa miehelle lasta, mutta sen sukupuolesta tai lasketusta ajasta ei kuulemma ole vielä tietoa... 3 suunnilleen samanikäistä sisarpuolta, kaikilla eri äidit!!! Siis ziisus!! Ja mulle tää mies on aina vakuutellut kuinka hänellä menee huonosti kotona, heillä on seksielämä totaalikuollutta ja hän halua vain mut
en oikeesti tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa?!
No ainakaan ei tarvii enään yhtään huolehtia tai huomioida tytön isää. Meillä on varmasti asiat paljon paremmin ilman häntä! :)