Yksin odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle tuli raskausarpia lantionseudulle joskus teininä kun kasvoin yhtäkkiä pituutta ja naisellisempiin muotoihin. Sitten laihduin suunnilleen yhtänopeasti, mutta arvet jäi. Eli tiedän että niitä ihooni tulee suht helposti, mikä vähän huolettaa. Nyt raskausaikana mun rinnat kasvoi heti raskauden aikana (2 ekan kk aikana aa-kupista - b-kuppiin) ja rinnoissa näkyy kyllä vähän jotain viivoja. Mahaan ei ole vielä tullut mitään, mikä ihmetyttää sillä sekin on kyllä nyt kasvanut aika lailla! Oon aina ollut laiska rasvaamaan ihoa, joten en ole siihen nytkään juuri panostanut..

Sain sokerirasitus tulokset ja kaikki oli ihan viiterajoissa. Huh. Ei siis toivottavasti tarvitse mennä enään uudestaan testiin eikä sen kummemmin alkaa tarkkailemaan syömiään hiilarimääriä! Ihan riittävästi haastetta tässä arjessa ja odotusajassa ilmankin..

Ei ole mulla tullut mitään arpia minnekkään, en ole edes rasvaillutkaan vielä yhtään. Rakenneultrassa eilen selvis et kaikki on just niinku pitää paitsi et mun varma tyttöolo muuttu nopeesti suurehkon ulokkeen bongattuani poikavakuudeksi :D voiii jännä miettii et se ei ole enää sillä "se" nimikkeellä vaan miettii et vooiku mie odotan poikaa :D

Höh, menkää pois ! Oon siis ainut jol on iha järkky määrä arpia. Ja tänää kattelin vanhoi kuvia. Ai, että ku oon ollu laiha ! :P

Onnea Nelli ^_^

Mul oli tänää neuvolalääkäri,kaikki oli niiku piti ja vaavin sykkeet 155-159 :) Mut se lääkäri määräs mulle mun pikkuriikkiseen ihottumaan 5 litraa siis 5 LITRAA rasvaa :D Uin varmaa seuraavan vuoden tai 5 vuotta rasvassa :D

Missä päin Tiada oot nyt asunut? Onnea uudesta kodista! :)

Mä aion vauvan kanssa vielä mahtua nykyiseen mini kaksiooni, mutta varmaan tossa ens kesänä täytyy alkaa katsomaan, miettimään isompaa asuntoa..

Mua tossa kaupungista toiseen muuttamisessa pelottaa ajatus siitä, että kaikki hoitokontaktit menee siinä samalla uusiksi (siis neuvolan lisäksi myös kaikki mun omat lääkärit, terapeutit yms, sekä perhetyöntekijä jne..) mutta edelleen harkinnassa on muutto stadista espooseen (lähemmäs työpaikkaa ja lapsiystävällisemmälle alueelle)

Uu ! Onnee Tiia. Nyt voit keskittyä ettii mulle asuntoo ;)) :D

Vittu, mun ajatukset pyörii isukis koko ajan ! Ärsyttää ja haluan niistä eroo.

Rivarin ku löydät, ni voin kyl muuttaa keravalle :P Sielt pääsee kulkeekki iha hyvi, vaik autoo ei oiskaa!

Ps. Saa tääl muutki olla aktiivisia kuin Tiia :P Mä oon ihan sekasin vaunujen metsästyksessä ! Liikaa vaihtoehtoja

Siin oli semmonen juttu et vuokrataan sen ajaks et saadaan myytyä :/ osta vaa suoraa ne kaksosten rattaat

Joo ja se oli jo menny :D Mu teet niiku minä laita haku vahti oikotielle nii se ilmottaa sulle ainaku tulee sulle sopiva kämppä :) Plus voit myös laittaa vvolle kans :) Huomenna saan tietäää !!:D ei malta :D

Just laitan ekalle yksityiselle viestiä :P En kyl toisaalt haluis jäkee muuttaa, muttah.. Hyvä asunto !

Takaisin