Yksin odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mul on huomenaamuna sokerirasitus enkä kyl mitenkään innolla odota sitä... Pakko pakata aamupala eväinä mukaan, että saa ruokaa heti kun piikitykset on ohi. Pelottaa vaan kuin kamalaa se sokerilitku on ja kuin huono-olo siitä tulee..

Mitä oon kuullu nii se on kuulemma ihan kauheeta :/ Tsemppii teille siihen mä vältyin onneks sen :)

Nyt se on onneksi takana! Eli piti paastota 12h ennen labraan menoa. Sit ne otti ekan verikokeen (paastoarvo) minkä jälkeen piti juoda 250ml sellaista glukoosilitkua (maistui vadelmaesanssille) ja odottaa 1h, että otettiin toinen verikoe ja sitten taas odottaa tunti, että otettiin kolmas verikoe. Ei sen kummempaa, mutta aika puuduttavaa ja itse ainakin meinasin nukahtaa siihen odotusaulan nojatuoliin. Huslab kampissa oli sentään rasituskokeissa oleville sellaiset mukavat nojatuolit, mitä ei läheskään kaikissa labroissa tosiaan ole..!

Mul on tehty toi rasitus testi kolme kertaa nuorempana ku epäiltii diabetestä ku on suvussa ja omat arvot heitteli koko ajan, huvittavasti kyllä et paasto oli korkeella ja syömisen jälkee n. tunnin kuluttua romahtanu pohjalukemiin :D eli päinvastoin mitä pitäis, mut eipä mitään selvinnytkään. Se ei ole mukavaa eikä hyvää ollenkaan, että toivottavasti ei tule enää omalle kohdalle :S

Saanen kysyä,miten hel**tissä sekvisitye syömättä 12 tuntii ku mul tulee paha olo jo 2 tunnin jälkee :/

Muokattu viimeksi:
Mul oli vast 12h paasto ku oli työterveys tarkastus :D mullei tuota ongelmaa, ei tule pahaa olo tms :)

Ehkä heikotusta ja väsymystä oli vähän enemmän, mutta ei onneksi sen pahempaa. Meinaan jos oksentaa kesken sokerirasituksen, koko rumba pitää tehdä alusta saakka uudestaan.. Koitin kyllä eilen illalla tankata kunnolla, että energiaa riittää aamupäivään saakka :wink

Mä en kestä itteeni!! Mä niin vannoin etten tän jälkeen tee yhtään lasta ja nyt jo mietin et jos ny kummiski tekisin toisen :D

Kuinkakohan pitkä aika mun pitäisi antaa lapsen isälle aikaa tosissaan pähkäillä haluaako isyystestiä tms ollenkaan vai ei?! Tai siis kyllähän sillä on ollut tässä jo kuukausia aikaa, kun on tiennyt ihan alusta saakka, mutten tiedä tajuaako se, että jos isyystestiä ei tehdä kun lapsi syntyy, niin myöhemmin se on paljonpaljon hankalampaa ja lisäksi maksullista.. En haluaisi olla missään yhteydessä, mutta kai mun on pakko jossain vaiheessa ottaa asia esille :confused1

Onhan tässä vielä 3,5kk laskettuun aikaan, eli kai mä voin vielä joitain viikkoja odottaa tekeekö hän mitään aloitetta asian suhteen ja pohtia rauhassa omia fiiliksiäni..

Jos itelles ei ole väliä tekeekö vai ei, ni kuten Tia sano. Maksakoon itse sit myöhemmin jos ei nyt tajua. Toki voit asiasta vielä mainitakkin :)

Ja Tia ! Tais olla pari viikkoo sit, ku pidit mua hulluna, kun mietin tälle sisarust ;)

Jenni,mä tiiän mut jotenki ku aloin miettii et tää mun vauveli kasvaa ja tulee uus vauva kuume nii ois hyvä tehä toinen perään ku sais sanat äippä rahat :D Mut mun mieli voi vielä muuttua :D

Hahah. Pitää metsästää mulle mies, jotta saan tälle sisaruksen ! Toki yhen illan juttuki toimis pelkäs siitostarkotukses, mut.. :D

Hei, mites muiden arvet :O Onko tullut, paljonko, mihin ? Mun maha on aivan jäärkyttävä ! Nyt on alkanu navan yli tulemaan ja öljynnyt olen ja näin. Ei auta :(

Ekassa raskaudessa suurinpiirtein uin rasvoissa ja öljyissä mut silti tuli hurjat arvet. Tässä raskaudessa on tullut taas vähän lisää mutten ole paljoa rasvaillutkaan. Ja siis mahaan mulla on tullu, ei muualle, tai en oo vaa huomannu :)

Eiku on mulla! Reisissä ja tisseissä mut ne on vaaleit viivoi ku oon nii ruskee :D

Muokattu viimeksi:
Takaisin