Yksin odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kauhee ku en yhtään osaa päättää et uskallanko nähä sitä "isukkia" ollenkaan vai joo. Onneks on viel hetki aikaa miettii

Täälläkin tyytyväisenä usean päivän hiljaiseloa jo isukin puolelta ollut. Rassaa tosi paljon, et muute joutunu lähes päivittäin kuuntelee sen jankkaust onko mulla henkilön x kanssa jtn. ''Jääkö se sinne yöks'' ''Ootteks te kimpas'' '' Mä nyt oon aika varma et teil on jtn'' Siis huoh ! Ja useemman kymmentä kertaa sanonu, et ollaan vaa kavereita. Et voi hyvä luoja ! Toivottavasti se nyt oikeesti pysyis akkansa kanssa, ja jättäis tappelut huoltajuudesta sikseen. Antas meijä olla iha rauhas

Tuun vähän kesken kaiken juttuun mukaan, mut täällä kans vajaa 3v pojan yh ja nyt rv 35. Tulevan vauvan isä sanoi kun plussasin et hän ainakin toivoo et pidetään, ja niin tehtiin. Jännästi kuitenkin rv 13 jälkeen herraa ei enää näkynyt ku krapulaisena jos sitäkään. Tilanne äity siihen et viskasin sen ulos kun alko tuo 3v ihmettelemään ja kappas ku alle kuukaudessa oli toinen akka kainalossa jolla ennestään kaksi lasta! Noo sainpa olla rauhassa... kunnes nyt ukko heräs et viikot alkaa olee lopussa ni nyt koittaa änkee mukaan joka neuvolaan jne, mikäs siinä jos tahtoo. En vaan itse jaksais tavata. Mut oon ollu yh siitä asti kun esikoinen oli 4kk, voin lohduttaa et kyllä se välillä on vaan todettava et parempi näin. Mun ylimääränen stressi loppu kun sisäistin olevani yksin. Mä pärjään paremmin ilman sitä "isukkia" ;)

Uskon ja kiitos tsemppaavista sanoista :) Meidän tilanne on nyt semmonen että isukki haluais yhteishuoltajuuden(en tuu taipumaan) joten katsellaan :) Täällä eilisestä asti ollu ihan jumalaton kipu vasemmalla puolella ja jatkuu edelleen joten päivystykseen on mentävä :/

Päivystyksestä kotiuduttu! Vauvalla kaikki hyvin :) On todennäköisesti ummetuksesta peräisin,mutta silti otetaan kaiken maailman kokeet varuilta :)

Voi ei.. joo luulen et ku meilläkin isukki tajuaa etten ole yhteishuoltajuuteen suostuvainen, päästään vääntämään kunnolla. Voimia tuohon! Mulla oli ekan kanssa ummetusta ihan niin pahaks asti et suolihuuhteluun jouduin, ei enää ikinä kiitos :( koitahan syyä luumuu jajajaja kaikkee muuta tollasta ettet joudu samaa kokemaan ;)

Ärsyttävää! Kukaan ei kerro mikä mua vaivaa ja pyydetään vaan soittaa myöhemmin uudelleen :/ No en sentään oo onneks kuolemassa et jotain positiivista :)

Eiköhän se pian selviä ! Ja niinku itekki sanoit, luultavasti vaa ummetusta :)

Hain apteekista rautalisää joka on suuniteltu erityisesti raskaana oleville :) Aamu itkusuudesta selvitty ja hengissä ollaan :D

Hyvä hyvä ! Tääl tuli viikko täytee isukin edellisestä häiriköinnistä. Toivottavasti sama linja jatkuu ^_^

Vau hienoa! Mä ite oon ottanu toho isukkii yhteyttä ku varmistu et vauvalla kaikki kunnossa :D muuten siit ei kuuluiskaan mitään ja enään 2 viikkoo ja 2 päivää niin saan tietää kumpaa odotan :)<3

Minä en ota yhteyttä, paitsi ehkä jos vauval ei oo kaikki hyvin. Itseasias sillo viel vähemmä jaksaisin sitä kuunnella. Joten ei, en ole ottamassa yhteyttä :D

Jännitystä ilmassa siis !! Mul aikastu huominen neuvola aika kymmenest, kaheksaa -_- Jotenki ärsyttää vaik se ois ollu se ja sama. Oisin kouluu joutunu herää muutenki :D

No mulhan oli se pelko sen vatsa kivun takia,joka osottautu sit ummetukseks :D Mut en kyllä meinannu enää ottaa yhteyttä :D Saa nähä saadaanko sun poitsulle tyttöystävä vai poikaystävä ;D

Hyvä, että oli vaan ummetusta :P Usko siis välillä itseesi ;)

Ja jeps :P Sit paljon söpöjä vauvakuvia ! Mun poju ihaa-tuttinsa kanS :P

Tia, mul meni puhelin huoltoo, enkä tajunnu ottaa sun numeroo taltee ! Laitaha siis viestiä et saan sen taas :P Oisin pyytäny kahville :(

Vauvan takia joudun vissii sokerirasitus testii. Yök ! Vaik mitä sitä ei tietty muksun etee tekis

Häähäää mäkin oisin joutunu,MUTTA sanoin etten pysty olee syömättä :D Mä oon ollu töissä :( Mut ehkä ens viikonloppuna :)

Takaisin