Yksin odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Jenni pojasta! Ja siitä että kaikki on hyvin :)

Meilläkin oli ru tälläviikolla, kasvu ja kehitys vastaa täysin viikkoja, vilkaasti liikkuva tyttö siellä asustaa, joten minäkin sain huokaista helpotuksesta ainakin hetkeksi. Kaikki raajat on paikallaan ja oikea määrä sormia ja varpaita :grin

Nyt iski vaan pelko siitä, että koska tytön isukin teini-ikäinen lapsi on poika (josta hän kyllä on aina ollut ylpeä, vaikkei varsinaisesti mikään isä ole ollutkaan), niin eikai se nyt kuitenkin saa jotain päähänpinttymää pikkuprinsessasta kun kuulee, että sellainen on tulossa.. Olisi vaan kaikinpuolin niin paljon helpompi, jos se pysyisi vastedes kokonaan poissa kuvioista. Huoh :sad001

Onnea sinullekkin Kolibri. Pelottaa tuo koko kyllä vähän :D Vanhin veli kyllä ollut kuulemma saman kokoinen, että kai siitä hengissä selviää :D

Toivottavasti pysyy poissa !

Tääl tuo isä vois tajuta, että sekin vois muksulle ostella jtn/laittaa rahaa tms. Eikä puhua koko ajan, että joku isovanhempi/kaveri tms. Ois laittamas sille rahaa -_- Hieno juttu tietysti !! Ei siinä, muttah.. Ois itekki nyt sit mukana raha-asiois

Jokos se on eronnu siit hullusta? :D sano sille et eiköhä sunkin ois aika jo pulittaa omasta pojastas jotain eikä aina maksattaa muilla..

Muokattu viimeksi:
Olin kaupassa ja mun jonossa kinasteli ilmeisesti homo pari ja se toinen totes mulle et vittu voi olla vaikeeta ja mä siihen totesin et miehet,et sen takii mul ei oo miestä :) sit se katto mua vähä aikaa ja tokas on sul jossai välissä ollu ja sanoin juj oli ja meni ja takas ei oo tulemista :) siihen se tokas Oikein!:D

Ei oo eronnu ei. Ja mun puolest voi pysyä yhes, ni ei tarvii miettii mitää huoltajuus kiistoi, sit siinä vaiheessa. Tosin oletan jonkun sen kaverin viel möläyttävän tälle naiselle asiast

Totta! :) Toivon kyllä,että joku menis ja möläyttäis :D Harmi ettete voi törmää se ois kaikist pahin tapa saada tietää :D

Kylhä mä voisin mennä sinne paikan päälle hengailee ja helpostikki törmätä siihe, mut plääh. Hoitakoo joku muu jos kiinnostaa, mä alan olee taas nii hiton kyllästyny. Isukki kuulemma eile soittanu (ei vaa mun puhelimen mukaa) ja alko tenttaa miks en vastaa puhelimee, ku kaveri on täällä -_- En vastaa ain muutenkaa puhelimee, koska se on paikassa x, eikä mul kiinnostusta metsästää sitä. Päivittäin saan selittää ettei meil tän kaverin x kanssa ole mitään juttua

Onneks tän isukki ei välitä noin paljoo kenen kans oon :D viimeks ku nähtiin nii se mainitsi ettei halua,että mun eksä jonka kans melkeen erehdyin naimisiin ei saa tavata meijän lasta vaikka ollaan ihan väleissä ja nähää sillon tällön..ihan ku se sille kuuluu ketä MUN lasta näkee :)

Kuin paljon rassaa. Siis, ku TIEDÄN et se äijä ei tosiaan tuu sillo ku sanoo. Ehkä 1/10 sovitusta kerrasta tulee mut silti sitä ain jää oottaa. Samoin puheluit -_- Hemmetin raastavaa !

Mulla ei mittää ongelmaa ku otan valmiiks jo sen asenteen et ei se kumminkaan tuu :D Nyt täällä suunnassa on niin hiljasta että :D

Just ton takia, kun mäkään en pysty koskaan luottamaan sen miehen sanoihin/menoihin yms.. niin en halua sitä lapseni elämään. Ei viatonta lapsuutta saa pilata sillä että odotetaan isää tapaamiseen ja petytään kerta toisen jälkeen kun sitä ei kuulukaan!! Haluan taata lapselleni mahdollisimman turvallisen ja rakastetun lapsuuden, ei niin että jo neljävuotiaana joutuu miettimään miksei isä välitä, olenko ollut tuhma vai miksei se tuu..?

Siksi tavatkoon isänsä vasta vähän vanhempana, jos sitten haluaa tavata ja tutustua. Kouluikäiset osaa sentään vähän paremmin käsitellä tunteita ja ymmärtää asioita. Sitä ennen vaan toivon, että se häntäheikki antaa meidän olla rauhassa!

Voi terve, aikasemmin mietiskelin et oisko riitelyki parempi ku toi hiljaiselo mut se oli hetkellistä ihmisen läsnäolon kaipuuta varmaan kun meni nopeasti ohi ja olin oikeesti ilonen ettei tämä isukki ole itään yhteyttä pitänyt. nyt n. 3kk tauon jälkeen näki mut eilen yhdessä tapahtumassa ja alko laittelee normaalist viestii et olinks pelis ja kui menee ja sit et ois halunnu soittaa jo pitkää mut ei oo uskaltanu ja jos koittais ens viikol nähä. Oli ihan pakko kysyä et miks ihmees, eiks tää sovittu jo et tää ei kuulu sille ni hän on nyt vissii pyörtänyt päätöksensä ja mun elämä tässä taas tulee vaikeutumaan todella jos hän haluaakin jotain. hittohittohitto.

Oi voi :/ no tän isukin pitäis tulla 10 kahville,mut oli taas toi iloliemi maistunu joten tuskin tulee :)

Nyt se mun asenne sit kostautui :D Olin tääl puol alasti just suihkusta tullu ku puhelin soi,mä oon sun oven takana! Fuuuck!! Nooo onneks se on ennenki nähny mut puol alasti ;)

Muokattu viimeksi:
Joo kieltämättä :D Sit se viel kuvitteli kaikkee omaa :D Sanoin vaa sille etten haluu tautei kiitti vaa ;D

Takaisin