Yksin odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sääli Nella, et tuli takas :/ Tääl ei nyt oo huonoo olo ollu, paitsi ''kavereiden'' puolest. Ärsyttää taas, ku ei ketää kiinnosta nähä tai tehä mitää -_- Onneks on tuo yks, joka jaksaa katella/kuunnella mua, mut alkaa kyl kyllästyttää tää koton istuminen ja leffan kattelu. Vois välil tehäkki jotai ! Ongelma kyl tulee siin, et mitä sitä tekis

nojoo kyl siihen kotona olemiseen alkaa kyllästymään :S mie taas aina koitan miettii tarkkaa et minne meen ja kenenkaa ku alkaa maha pömpöttää ni en oo ehkä ihan viel valmis siihen et kaikki tutut tule utelee et mitä ihmettä, kuka on isä jnejne. Et oon itse rajottanu nyt omii menoi aika rankasti, pikkuhiljaa :D

Miä oon todennu Aatun (miun hauvan) hoitavan isän roolin, siihen on jääny kyselyt. Tosin mul ihmiset tietää, et miä en kerro asioist enempää, ku ite tahdon.

Oiski oma valinta tää kotosal oleskelu. Tuota mahaakaa, ku ei enää hirveemmi peitellä !

Nojoo aivan :s Hah, tiada, sori mut ei, itse olin reilu 12h töissä eilen ja siihen päälle muilla asioilla juokseminen :D

Hei.
Ihan ajattelin vaan kertoa, jos ei kaikki tiennyt, niin n.1-2 viikkoa syntymästä tulee kutsu lastenvalvojalle isyydentunnustusta varten, ja aika on tosin pian. Että ei tarvitse itse sitä murehtia kun ne varaa ajan teidän puolesta :)
Itse kolme kertaa tunnustuksessa käynyt, esikoisen aikaa yksin kun isä ei ollut kuvioissa pahemmin mukana. Isyystesteissä käytiin jossain vaiheessa, en muista koska kun siitä on niin kauan, mutta ihan joskus syntymän jälkeen kuitenkin.

Muokattu viimeksi:
Mä ite yritin eilen katella vähän lakia noista isyystesteistä. Jos mun järki nyt on oikees, ni äiti voi kieltäytyä isyystesteistä kokonaan, paitsi jos isyys on myönnetty, silloin ei voi testeistä kieltäytyä. Menikö tämä nyt oikein ? :D

Mies voi siinä tapauksessa hakea oikeuden päätöstä isyystesteistä, jos hänellä on oletus mahdollisesta isyydestään, jolloin testi voidaan tehdä. Siis jos oikeus puoltaa testejä.

Mä ite yritin eilen katella vähän lakia noista isyystesteistä. Jos mun järki nyt on oikees, ni äiti voi kieltäytyä isyystesteistä kokonaan, paitsi jos isyys on myönnetty, silloin ei voi testeistä kieltäytyä. Menikö tämä nyt oikein ? :D

Jos isyys on myönnetty ja tämä viranomaisten toimesta hyväksytty, niin silloinhan ei edes ole mitään tarvetta testeille. Tämä isäksi hyväksytty on silloin "isä", riippumatta siitä, mitä sitten mahdolliset testit näyttäisivät. Tokihan tuo tarkoittaisi, että isyyden selvittämisessä lastenvalvojilta olisi jäänyt jotain olennaista selvittämättä.

Ja kyllä se tosiaan on niin, ettei äiti yksinään päätä sitä, onko lapsella isää vai ei. Lähtökohtaisesti lapsella on oikeus molempiin vanhempiinsa, oli näiden keskinäiset välit sitten mitä tahansa. Jos isä haluaa isyytensä vahvistettavaksi, niin sen myös saa.

"isä" tekstaili taas, tällä kertaa ihan jopa kuulumisia kysymyksen kera, joten vastasinkin. Ainoo vaan että häntä kiinnosti miten mulla ja mun kissalla menee, ei yhtään vauvan vointi.. :scratch En vaan voi käsittää.. Tuntuu ettei se suostu hyväksymään tosiasioita ja/tai koittaa kaikin keinon olla ajattelematta niitä. Silti pelkään, että herrasta tulee vielä maanvaiva kunhan vauva syntyy..

Mä kyllä nään kavereita aika samalla lailla kuin ennenkin. Just viimeviikonloppuna oltiin to iltana kaverien pyörittämällä clubila tanssimassa ja pe+la We Love 90's festareilla ja lauantaina vielä niiden päälle baarijatkoilla. Vauva saa tottua tanssimiseen, musiikkiin ja bassonrytmiin jo mahassa :angel9 Puolitutut (eli joita nään lähinnä clubeilla/bileissä) alkaa pikkuhiljaa saada tietää, sillä kiinnittäähän ne huomiota siihen että oon nykyään aina selvinpäin, mutta ulkopuoliset tuskin ees tajuaa. Uus suosikkijuomani baareissa on omppusooda, eli tuoppiin puolet omenamehua, puolet soodaa. Näyttää ihan siideriltä ja maistuu paremmalta kuin limut!

Oivoii, toi on varmasti inhottavaa että kyselee muuten mutta jättää kysymättä oleellisimmasta :S Toivottavasti ei kova maanvaiva tule hänestä! Mul on onneksi töissä niin iso t-paita päällä ettei kukaan osaa edes kiinnittää huomiota muttei varmaan kauaa mene ennenkuin asiakkaat ja muut alkavat ujosti kysellä että mitä tapahtuu :D

Mie en aikasemminkaan pahemmin juonu mut baaris yleensä oon ottan pitkään lasiin joko soodaa tai spriteä, menee hyvin kossuvissystä tai muusta läpi :D Mieki oon miettin tota baarissa käymistä kun juuri silloin piti pitkästä aikaa mennä viettämään iltaa likkakamujen kanssa kun tein testin ja hups, niin se reissu vain jäi. Nyt on vähän niin ja niin että haluanko mennä sinne kuuntelemaan miespuolisten "ystävien" ja tuttujen uteluita mutta toisaalta mieli tekisi mennä tanssimaan pitkästä aikaa :D ehkä vielä joku päivä

Mä olin pori jazzeil maha pystyssä eikä kukaan udellu nimimittäin mulla oli kans iso paita päällä :D

isot paidat rulaa, onneks oon aina kiertäny kaukaa tyköistuvat ni ei oo muutosta aikasempaan :D

Nii kannattaahan se, täl hetkel tuntuu koko ajan ihanalt katella kaikkien pallomahoja kun kaupungilla näkee :) mut ite panikoin liikaa et hetiku on kunnol julkista ni mun tuuril jotain käy. eli ei vielä mun aika noille tiukoille paidoille, mut käyttäkää ylpeinä vaan! :))

Eihän tää oo totta ! Isukki kehtaa vielki edes puhua jostai kimpas olemisest o.O Eihä täs ole järjen hiventäkää :D

Huono pv muutenki, ku huono olo, niskaa ja selkää särkee :(

Positiivistakin löytyy ! Vauva bilettää tuol omiaan. Kaveri siivos kämpil tänää ! ^_^ Ja on kuulemma tulos iiso POIKA (pöh, tytön nimi ois ollu valmiin :DD) 4700 oli arvio o.O Hui ! Jaja. Huomen ajokoe. Vähä jänskättää, jos joutuu tuonne hesaa ajelee jaja. Sisko, joka toki muuten suunnittelee elämänsä viikkojen päähä minuuttiaikataulul ei tiedä millon mä saan siltä auton -_- Haluisin sen tietty nyt, heti, justiinsa ! :D

POIKA<3<3 arvasin ku ei sulla oo ollu mitään oireita :D Jenni onko sun numero vaihtunu laitoin tänää nimittäi viestii?:) Mulla se ultra 30 pvän päästä ja tyttö fiilis vaan vahvistuu :)

oo poika :)) hui onpas iso arvio :D mulla selvii 24.9, siihen asti saa jännätä :)

Takaisin