Yksin odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli ylimääränen käynti ton vuodon takia ja taas uudestaan 26.8 :) Eilen kerroin tuleville isovanhemmille (äiti kyllä jo ties) oli ihan häkeltyneitä ja sanovat että kyllä he auttaa ja äitillä onneks hiihtoloma ku mulla laskettu aika PAITSI jos tää termiitti päättää jostain kumman syystä tulla aikasemmin :D

Vittu en tajuu tota neuvolan käytäntöö.. Mul tulee taas verta.. Ylläri pylläri käskivät vaan seuraa tilannetta ja soitella loppu viikost mitä kuuluu.. Veikkaan kyllä että tää johtuu tästä työstä et pitäis ehkä hippasen ottaa rauhallisemmin.. :/

Eikun työterveyslääkärille vain. Vaikka ei kirjoittaisi sairaslomaa, niin voi määrätä että työnantajan on annettava sulle korvaavaa työtä -> kevyempiä hommia ja joku muu sit tekemään ne sun raskaat työtehtävät.

joo neuvolassa kaikki ok. ei katsottu ultralla.. toisaalta en olis ees halunnutkaan. neuvolan laitteet on aika kökköjä ja olis vaan paniikki tullut jos niil ei mitään olis kuulunut. joten odotellaan nyt sitä np-ultra aikaa. labroihin menen perjantaina.
mä en tiennytkään et aikovat ottaa kaikki hiv yms kans... :D

tiada92: mä lähtisin päivystykseen vielä jos illalla jatkuu. tai sit jos nyt. ne siellä voisvat ultrata kuitenkin. ja ottaa verikokeet.
itsellä -06 takana kohdun ulkopuolinen raskaus ja mulle sanottiin et seurataan ja on normaalia et vuotaa ja mähän vuosin kuin esterin perseestä.
toivotaan et kaikki olis pikkusella hyvin.

ja tiada92: mitä teet työkses? kevyempää joo saatava jos johtuskin siitä. stressi voi myös aiheuttaa :(

on se kumma ku ei osaa kaikkea kirjoittaa yhteen viestiin ;)

Siis oon käynny jo nt-ultras ja kaikki oli kunnossa.. Alkaa pikku hiljaa turhauttaa..teen seisoma työtä missä pitää nostella aika paljon..

mäkin palaan ens viikolla kesälomilta töihin ja kauhulla odotan liha ja maitokuormien purkamista...

Nyt on sit ensimmäiset vauvaunetki nähty. Sen mukaan on tyttö :P Melkein kyl toivon ettei tyttöä tuu. Mä muuten hukun vaatteisiin :D

Vahvat ainakin :P Toivottavasti huomen neuvolas pääsis kuuntelee ! ^_^
Hölmöö vaa, et alotan koulun huomen ja samantien oon ties kui monelt tunnilt pois, ku neuvola on 13.15

Tytöillä on korkee syke kun pojilla taas matala :) Mut sähä saat ens kuus tietää kumpi siel köllöttelee :)

Niin on ^_^

Mut ai saatana, et taas kiehuttaa joten purampa (vaihteen vuoks) tänne. Isukkihan kiukutteli mulle siit, etten ottanut sitä tänne yöks. Noh, nyt sitten soitti ja oli sitä mielt et mä oon ''taas'' jossai vitun bileissä ja aivan varmasti kuulee miehen ääntä taustalta ja onko toista isäehdokasta ja fhuu.. Eihän tää oo ees totta. Kiva kuunnella tollast paskaa

Jenni mä kuulin sitä iha samaa kunnes totesin miehelle et mua ei kiinosta uskotko vaiko et koska mä en haluu sua tän elämään :)

Mä oon halunnu ton lapsen elämään kyllä.. En vaa taas tiiä, jos se on sit tällästä, et kannattaako

Neuvolas käyty ja sydänäänet kuuluivat hyvin ^_^

Oli vaa aika mielenkiintosta kuunneltavaa ''Niin, sä kun vaikutat jäävän yh:ksi ni on tätä perheneuvontaa. Saat toki mennä sinne ilman puolisoakin ! No joo :/ Vähä jäi kyl fiilis, et vaa pareille tarkotettua vaikka korjasikin

Ite ku kerroin vanhalle duunikaverille että oon raskaana ku kysy terasille nii sielt tuli aika suoraan, et sit aborttii tehny? No vittu en!! Mä rakastan tätä lasta ihan helvetisti!

Muokattu viimeksi:
Takaisin