Yksin odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläkin tarkoitus nähdä isukin kanssa ens viikolla :) ja muistan lukeneeni et vaik oliski yhteishuoltajuus ja on etävanhempi niin saa silti korotettuu yksinhuoltaja lisää eli tää tarkottaa sitä et jos ei asu yhessä :)

Ei täälläkään ole mies enää mitään yhteyttä pitänyt kahteen kuukauteen suunnilleen, nyt olen kuitenkin miettinyt sitäkin etten ole tätä aiheuttanut yksin vaikka lopullinen päätös olikin minun, tekisin mieli kuitenkin ilmoittaa isän nimi esim neuvolaan ja sitä kautta saada hieman avustusta rahallisesti, niin kovasti kammottaa ajatus kuinka vaikeaa tulee olemaan. ja olen varma siitäkin etä kyllä jossain vaiheessa herra muuttaa mielensä ja haluaa ainakin nähdä lapsen koska osa hänen sisaruksistaankin tietää jo tapauksesta. Moni on kannustanut minua tekemään niin, mutten ole vielä saanut ajatuksia kasaan kuinka kannattava veto se tulisi olemaan :S

Huoh, toi ois varmaa kyl helpompaa jos mies vaa ois hiljaa ja antas olla rauhas. Ite, ku ei lapsen takia viitti olla kylmä ja välinpitämätön

Se voi olla :/ hankala tuo sinunki tilanne Jenni, mutta katsele mitä se mies nyt sanoo :/

Toisaalta jos mies on vaatinut aborttia, eikä siihen ole suostunut, niin mielestäni ei ole oikein myöskään pakottaa miestä isäksi vastoin tahtoaan.

Olen kans samaa mieltä, ettei ole oikein myöskään pakottaa isäksi.

Täällähän isukki ei viitsinyt edes ilmoittaa, ettei olekkaan tulossa ja ettemme mene hänen äidilleen tänään.. Ei kyllä yllättänyt ja kahden-kolmen aikaan lopetinkin odottelun ja keksin muuta tekemistä

Joo ei voi pakottaa tietenkään :)
Mullakin alkaa onneks toi masun vihlominen helpottaa :D Ei tainnu termiitti pitää siitä et nostelin "liian" painavia tavaroita :D

Nii vähän sama, en haluaisi kuitenkaan pakottaa kun tiedän hänen kannan mutta mutta. no en tiedä vielä mitä tässä tulee tehtyä.

On tässä onneksi vielä hetki aikaa, ennen kui päätös pitää tehdä :)

On joo onneks, ei ihan oo mikään tuli perseen alla tilanne :D

Töissä on naureskeltu ku oon varastomies eli erittäin raskaassa ammatissa että minuu ei varmaan millään saa lopettamaan noita painavien laatikoiden nostoa, hoplaa, sit varmaan vasta kun kädet ei enää yletä mahan yli kannattelee :D

Noh, jos sun masu alkaa protestoimaa yhtä lail, ku tiadan, ni loppuu hyvin äkäsee :D Toivottavasti ei

Eikä se aina oo se maha, vaan selälläkin saattaa olla sanottavansa. Koittakaahan jaksaa :)

Tää termiitti on muutenki ihan mahoton! :D ei se malttanu pysyy paikoillaa ku siit otettiin ultra kuvia ja yks kuva naurattaakin :D Mut auta armias ku ois niskaturvotus otettu niin hän päätti ettei liiku ollenkaan :D

Voi että :D meil taitaa olla sit suht yhtä aktiiviset termiitit, mulla pari viikkoo sit ultrassa koitettii kovast ottaa naamakuvaa ku edellisellä kerralla saatii mut nyt ei millään, "no nyt ois naama siin sillee.. ootas.. jaa nyt siin on varpaat, kokeillaas sit toiselt puolelt" ja toi kävi monta kertaa. ainoastaa sellanen 4D sit saatii et kädet oli naaman edessä.. :D reiluu

Minäkin odotan yksin, tiesin sen jo kun tikkuun ne 2 viivaa ilmestyi. En itse halua edes isyyttä tunnustettavaksi. Lapsi on iloinen asia, mutta se kenen kanssa se on alkunsa saanut ei ole. Itselläni menossa rv 10+4 ja pahoinvointi riesana, muuten kaikki ok. :) itselläni myös laaja tukiverkosto ja suurinosa ollut hyvin onnellisia mun puolesta, vaikka tilanne onkin tämä.

Takaisin