ja tää kökkö ei taaskaan ole viittinyt ilmoittaa et tääl on ollut keskustelua. huoh.
tossa keskustelin tuttujen kans ja eräältä tutulta mieheltä oli yritetty kuulema repiä hulluja elareita.. no toki jos mies ne maksaa ni hyvä lapsille. mut siis selvis siinä sellai asia et miehen ei ole velvollisuus maksaa elareita yhtään enempää kuin mitä kelastakaan sais.
mä voisin repiä pelihousuni. tää mahdollinen isä.. vaikka ei tule olemaan mukana.. tiedän että hänen äitinsä haluaa tulla olemaan. ni tää on niin nössö ettei kerro sille... mä annan viel hetken aikaa ja sit kerron ite.
no nii.. mul on kyl se kaks isäehdokasta mut tää toinen on vain 5% varmuudella kun varhaisultrakin puhui toisen puolesta. eli joka on tod.näkönen isä ni on se samperin nössö joka ei uskalla mitää tehä. hyvin vanha poikaystävä vuosien takaa.
tän äiti pari pv sit ehdotti mulle (käytiin keskustelua ku ei meil suhteet näytä onnistuvan) et mun pitäs ottaa hänen poikansa.... eli tämä tod.näköi isä... siin kohtaa aattelin et hitto ku vaan tietäiskin mitä on tulossa.
takaisin tuota en ottaisi vaikka haluisi mut isän virkaa en pois veis.
Tän isukki ois yökyläilee halunnu tulla, eikä oikee ymmärtäny miks miä en sitä halunnu ja alko epäilee, et onko mulla jtn seksisuhdetta tms :DDD Ei, en vaan muuten halua varattua äijää tänne. Selvittäs eka asiansa akkansa kanssa.. Kuulostaa ehkä vähän hölmöltä, koska todistettavasti olen ollut ennenkin tämän kanssa, mutta siis :D