Mjooh, se läheisyys ois kyl melko nautittavaa. Ite satunnaisesti mietin ton isukin kutsumista, et sitä sais mut toisaalt se ois niin itsensä huijaamista, että onneksi ei ole humalaa joka päättää toisin :D Pysyy se järki jotenki päässä
Mun pitää toivoa, etten jossai vaihees läheisyyden kaipuussani ala kiehnää miespuolisessa kaverissa :D Must jotenki tuntuu, et se ei kovinkaa arvostais :D
Hienoa anski ja toivotaan ettei nyt sit katoa :) Mähän sanoin tän isukille suoraan ku hän totes et jos lapsi on hänen nii hän haluaa olla elämässä mukana niin totesin et jos et tähänkään mennessä oo ollu lapsen elämässä niin ihan turha yrittää tulla siihen sitten kun lapsi on syntynyt,koska me ei tarvita sua! Ihme tapahtui isukki halusi nähdä,mutta ei tullut ku oli pieni rapula joten tänään uus yritys..en voi olla niin julma ihmiselle,jonka oon tuntenu ihan pienestä pitäen etten vielä antais mahdollisuutta,MUTTA jos se nyt tyrii tän viimisen armo mahdollisuuden niin mua ei säälitä sitte yhtään :)
elämä on yhtä anteeks antoa. toki jos ryypiskely menee lapsen edelle, mitä tässä tapauksessa itse pelkään, niin mahollisuuksia ei montaa tarvitse antaa. toivon että nää isät tajuu lapsensa arvon.
nyt pitää selvittää mites isyystestin kans.... kun olishan se hyvä tietää mahdollisimman aikasin mut järjestääkö kunnallinen sitä niin että se olis myös sikiölle turvallinen.
nii ainakaan perinteisellä tavalla... jotkut testit mahdollistaa sen niin ettei ole vaarallinen sikiölle, äidin veren kautta tj. mut luin et hintaa olis ollut sillä melkee 1500€.. juu en oo maksamassa. eipä jäis tilistä paljoo ton jälkee kätee... pitää selvittää tota kuhan on se np-ultra. mut onneks ultrassa ne pystyy aika varmaksi aina sanomaan.
on tääkin sotkua. ja tosta läheisyydestä vielä... ai juma et mä vihaan käydä nukkumaan. tulee valvottua sinne puol kahteen yöllä ku yksin nukkuu meno on niin perseestä.
Sai taas huomata ettei noihin miehiin kannata luottaa.. Kovasti vakuutteli tänää tulevan vaan eipä näy..nyt tälle mammalle riitti se ei saa enää yhtää mahollisuutta vaikka kuin on lapsuuden ystävä vihaan hyppii sen pillin mukaan!
Selvisi sitten lopulta hetken tapeltuamme sen tuloon syy miks hän halusi tulla! Luulen että isukki kuvittelee että me voidaan tosta noin vaan perustaa perhe ja unohtaa menneet.. Minä kun luulin että ois tullu lapsen takia,mutta sanoi ettei ole tulossa vaan lapsen takia.. Voi luojan kevät mikä soppa!
Itselläkin nousee verenpaine kun lukee teidän kommentteja lapsen isästä... Miehet itselläni huomenna 12+0 ja ensimmäinen ultra itse venytin aika pitkälle tämän isäehdokkalle kertomisen, ja kerroin vasta viime viikonloppuna.. ja hänen vastauksessaan oli just se syy, miksi en edes halunnut kertoa. "Vitun ämmä sä oot idiootti, ajattelet vaan itteäs.. sä pilaan mun elämän nyt tee se abortti helvetti" meillä kuitenkin yli 2 vuoden suhde takana ja tämä oli reaktio. Ilmoitin vain, että hän voi repiä vaikka päänsä irti mutta mun päätös on ja pysyy, ja pystyn tähän ilman häntä. :)
Hyvä sä! :) Mäkin pilaan tän isukin elämän,mut ei se mua kiinosta mitä ajattelee :D Tänää tuli 14 viikkoo täyteen ja en oo enää vutoanu sen kerran jälee ollenkaan
Mä en edes tiedä miks aloin jälkeenpäin pillittää sen sanomisista, kun en edes koko idioottia tähän alunperin mukaan edes halunnut. Ja nyt tunnen itseni ääliöksi, koska kaikki mun rakkaimmat ihmiset seisoo mun tukena kuitenkin. Ja on niin helpottavaa kuulla, etten ole näitten tuntemuksieni, itkujen, hormoonien kanssa yksin. :)
Joo et todellakaan oo yksin! Mä pillitib alussa vähän väliä ja nytkin itken jos jossain ohjelmassa on äiti ja lapsi ja se lapsi sanoo et äiti on sen maailman tärkein asia :) Tiiän/yritän samaa omalle lapselle :)