Yksin odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Multa on muutama kysyny kanssa tuota samaa ihan suoraa mitä tiadaltakin :S todella inhottavaa, siihen kasvatukseen kun ei välttämättä tarvitse kahta.. Neuvolassa ekalla kerralla sijainen ja tokalla kerralla se oma tyyppi ni oli tosi mukavii ja puhu vaa et on tosi paljon yh:ita nykyään et ei mitään hätää jne :) oli jotenkin todella lohduttava

Joo siis ei todellakaan olla ainuita ja ne ei vaan tajuu sitä et ne luuserit joita isäksi kutsutaan ei vaan halunnu ottaa vastuuta ;)

Ihmiset on tyhmiä. Mä olen nimenomaan tehnyt tän yksin.

Lapsen haluan varmasti mutta tässä alkaa hedelmälliset vuodet köydä vähiin ennen kuin varmasti löydän miehen joka kelpaa ja kelpuuttaa.

Isäksi sain lapsen ja itseni kannalta parhaan tietämäni vaihtoehdon. Kiitokseksi lapsesta saa hän itse päättää osallistumisensa määrän ja laajuuden.

No niimpä, jotkut vaa tuntuu aattelevan et on kaks vaihtoehtoo, onnellinen perhe miehen kanssa tai keskeytys. huooh. ihan sama, nyt on kolmas vaihtoehto :D

Hienoa Riipitii, että olet löytänyt sellaisen miehen joka suostui tuohon järjestelyyn! :))

Mä luultavasti löysin jokasta joka uskaltaiskaa mulle sanoo mitää abortist :D Ainut siihen kohdistuva keskustelu oli isukin kanssa, jonka äiti oli kysäissyt/sanonut etteihän mies vaan painosta mua aborttiin. Vastaus oli ollut, ettei helvetis ja ei tosiaan ees kehtais moista ehdottaa. Mä tokaisin, et jos oisin keskeyttäny äijä ei ikin ois saanu ees tietää tästä. Ensimmäiset pari viikkoahan mietin, ennen kuin isukille kerroin. Abortti tosin oli vain ohimenevänä ajatuksena, eikä sen enempää missään vaiheessa.

Vittu et taas vituttaa toi labran toiminta!! JUMALAUTA! Ennenkään mitää vitu aikaa tarvinnu varaa pissa testii ku epäilen pissa tulehdusta..noh töitte jälkee sit päivyatyksee ottaa se saatanan testi!! Vittu..

Multa aborttiasiaa on tentannut oikeestaan vaan vauvan isä, hän sitten useampaan otteeseen.. "meinaatko oikeesti pitää sen?" "Ootko ihan varma et haluut pitää sen?" No tsiiisus! Olen! En voisi harkitakaan mitään muuta! Näiden kommenttien ja ilmoituksen ettei hänestä ole isäksi, oli aika selvää että tulemme olemaan lapsen kanssa kahdestaan. Uskon silti löytäväni lapselle biologista isäänsä parempia miehenmalleja sukulaisista ja ystävistä.

Jenni en siis usko että on tulehdusta vaan taas ylireagoin kuten aina,mutta lapsen parasta mä tässä ajattelen

Mulla veli saa toimia hyvän roolimallin. Se on kyl yks harvoist täydellisist ihmisist ^_^

Ja Tia, hyvä jos ylireagoit :D

Kerrankin voin kehuu terveyskeskusta!:) kävin antaa pissa näytteen nii ne ottaa siit samantien pikatestin et onks tulehdusta vai ei ja sit parin päivän pääst saa tietää ne kunnon kokeitten tulokset :)

mietin täs,.. miten te muut ootte jaksanut tän "yksinäisyyden" ilman sitä miehen läheisyyttä kun hormoonit heittelee? nyt tuntuu olevan extra vaikeeta ku ei ole sitä kumppania tässä.

Katottiin täs kaverin kans leffa, isäpuoli. Siin joku sekopää alko loppupeleis tappaa koko perhettä ja paria muuta. Totesin, et ehkä tuo koira on ihan hyvä vaihtoehto xD

Mulla oli tosi vaikeeta alkuraskaudessa kun ei ollu miestä johon nojautua..itkin melkee joka päivä etten mä selvii tästä ja haluun miehen :/ Mut joka kerta kun itkin soitin mun kaverille ja se aina sano et kyl sä pärjäät, mä tiiän sen et sä päärjäät! Se lohdutti jonkun verran ja nyt en oo ees miettiny moista vaan tullu siihen tulokseen,että kyllä me pärjätään :) Sain eilen ylennyksen ku isompi pomo ei viel tiiä raskaudesta :)

Tän isukin piti tulla tänään käymään klo 10..annoin sille siis vielä yhden mahdollisuuden,jonka se nyt menetti,koska se oli eilen ryyppäämässä eikä päässy ylös sen takii et sillä oli krapula..

Vitun hienoa -_- Anna äijän siis jäädä omaan arvoonsa. Mul tää isukki yritti, et lähen hänen mukaansa kertomaan isovanhemmillee vauvasta. Enpä taida.. :D

Minust tuntuu et nyt vast alkaa iskeytyy tajuntaa et kai tuol mahas on oikeest jotaa ku alkaa iihan pikkasen kasvamaa et nyt on se yksinäisyys jotenki tullu esiin tosi kovasti. On tässä tullu itekki pari päivää itkut tirautettua joka on multa erittäin harvinaista mut sitku on ainakin yksi ihminen joka on tukena ja sanoo et kaikki menee hyvin ni se helpottaa vaikkei tietenkään sitä miestä ja miehen läheisyyttä korvaakkaan.

Takaisin