Yksin odottajat

Juu en yhtään ihmettele jos vituttaa! Onneksi aika auttaa siihenkin! Herramunjee miten hirvee olo mulla oli vielä 2 kk sitten ja nyt pystyy melkeen hengittämään taas :dance011

Loppumetrit tuntuu kyllä raskailta ja päivät matelee, mut ei oo onneks enää kauaa sulla kestettävää! :binkybaby
Mä en mitenkään innolla odota niitä viimeisiä viikkoja :meh:
 
Hyvä jos helpompi olla ja pystyy melkeen hengittää :wink
Nojoo on nää viimoset hetket ollu aika.. raskaita :grin tuntuu että toi mahakin vaan nousee ylemmäs :grin
 
Ei oo kuulunu, eikä mun pitäny ottaa yhteyttäkään siihen enää, mut tänään käytyäni ultrassa pistin piruuttani kuvan sille viestillä, ihan vaan nähdäkseni mitä -jos mitään- tapahtuu.
Mut pysykööt poissa mun puolesta jos meinaa, et ei siinä...

Kaikki oli ultran mukaan mallillaan ja mä voin huokaista nyt, olin jännänny niin paljon sitä voiko epäonnisella minulla kolmatta kertaa käydä hyvä säkä et kaikki on ihan kunnossa.

Nauhotin myös minuutin pätkän ja julkaisin sen facessa, niin että on nyt sit kaikkien tiedossa tämäkin. Tuli hauska loppu videoon kun vauva vilkutti ja ne superpienet sormetkin näkyi hyvin siinä :D
 
Ei vastannut mitään. Sama se, kokeilinpahan vaan tuleeko reaktioo ja jos niin onko kovinkin alatyylistä kielenkäyttöä. Parempi näin, siirtykööt unholaan mun elämästä koko kamala tapaus.
Paitsi että äitiinsä (jota en oo ees nähny kuin kerran) pidän yhteyttä raskauden tiimoilta, ärsytti hieman kun se rupes eilen vastausviestissään puhumaan omasta raskaudestaan eli en mä tietenkään kauheen helpolla pääse kokonaan siitä ihmisperseestä eroon jos olen yhteydessä hänen äitiinsä.

Lähipiiri ei ole sanonut ainakaan mulle päin näköä mitään, jos ovatkin sitä mieltä, että lapsen totaalinen yksin kasvattaminen olisi heidän mielestään huutava vääryys. En kyllä uskokaan, että ajattelevat niin.
Siskoni ei oo tykänny edellisistäkään raskausuutisistani, ja tällä kertaa se ei muuta kuin kironnut. Mut se ei liity siihen et mä oon yksin tätä tekemässä, ja se antais tulla julki kyllä jos se(kin) asia häntä ottais aivoon.
Se nyt vaan sattuu inhoamaan lapsia.

Onnekseni kukaan ei oo yrittäny lässyttää mulle mitään tyyliin "yritä nyt saada se persläpi mukaan tähän kanssa nönnönnööö", sillä kaikki on vaan hyvillään, että se on poissa. Ei hyvillään siitä, mitä on tapahtunut, mutta hyvillään, ettei se sentään ole enää tässä riehumassa tai aiheuttamassa pahaa oloa mulle tai tulevaisuudessa lapselle.

Toivon, että se olis muuttanut tai muuttais toiselle paikkakunnalle. Johonkin kauas.
Ja ihmiset ei enää kysyis multa siitä ikinä mitään (sillä sitä ne nyt tän raskauden myötä tekee, antakaa ihmisen toipua erosta, unohtaa ja keskittyä tulevaan eikä menneeseen!), sillä mua ei kiinnosta miettiä ja arvailla sen mielenliikkeitä, aikomuksia, olinpaikkaa tai syitä tälle kaikelle.
Kysykööt siltä suoraan jos niin paljon kiinnostaa, mä oon jo kertonut ettei lapsella ole isää ja that's that. Moving on.
 
Asiasta toiseen, on taas saanu huomata, kuinka osa kavereista putoaa kuvioista saman tien kun tulee raskaaks.
Ärsyttää suunnattomasti, kun yhden mun parhaan kaverin mielestä mun kanssa ei voi näköjään viettää aikaa nyt kun ei korkki aukea.
Mut kyyti kelpais kyllä! Minen mikään ilmanen taksi ole - mutta heitän kyllä baariin ja voin käväistä itsekin stobella vettä, jos on ensin alkuiltaa yhdessä istuttu. Mut ei, seuraa kun kyselee, ei kuulu mitään - ennen kuin puolilta öin "nii shä olit autolla..?!"

Jaaha, mulla näkyy olevan patoutuneiden aggressioiden purkupäivä tänään. Vois toki käyttää sen hyödyks ja vaikka imuroida. :smiley-chores020
 
Mä oon nyt saanu toistaseks olla ilman uteluja, koska en tapaa oikeastaan ketään muita kuin vanhempiani ja ne nyt ainakin tietää ja tajuaa, ettei tilanne oo miksikään muuttunut tai muuttumassa.
Mut veikkaan että jotain mussutusta alkaa taas jostain kuulua kun tää syntyy... :shifty:
Ja sillon viimeistään pitää jotenkin selvittää tuleeko lapsen toiset isovanhemmat nyt olemaan lapsen elämässä ja millä tavoin. Nythän se on ollut sitä vaan et mä lähetän viestin tai kuvan silloin tällöin kun tulee näitä raskausetappeja tavoitettua.
 
Mä sain eilen töitä ja oon aika hermona siitä, kun pitää opetella taas miljoona uutta asiaa ja jännittää pystynkö tekemään fyysistä työtä elokuun loppuun kuten oon nyt mennyt lupaamaan.

Kyseessä on osa-aikatyö joka tuo vähän extraa taskuun nyt, mikä on tietty hyvä, mutta ei se tuu kuitenkaan nostamaan mua pois minimiäitiyspäivärahoilta, harmi :/ Oon mä jo kyllä tähän ainaiseen köyhyyteen kerinnyt tottua.
 
Heheeei, Unsavoury mä just tajusin et sun laskettu aika on jo menny!
Jokohan olet saanut pikkuisen syliisi... ?!!!
:binkybaby:Heartpink

Joo oli ja meni. :shifty: Hän viihtyy vielä mahassa turhankin hyvin. :shifty: Multa rupee kärsivällisyys loppumaan. Jos mitään ei tapahdu tässä, niin tiistaina pitäisi ruveta käynnistelemään.. Huoh. Odottavan aika on pirun pitkä :grin
 
No mutta toihan on hieno uutinen! Varsinkin kun se tuli oma-aloitteisesti :)
koita olla murehtimatta etukäteen, koska todellakin, aika näyttää - et voi millään tietää, mitä tuleman pitää, voit vain antaa asialle mahdollisuuden :)

Uiuiui, onpa jännää, huomenna on tiistai....! :hello2

Tuu sitten heti kertomaan kun pystyt ja jaksat :happy:
 
Takaisin
Top