Yökyöpelit-ketju

Olihan se tiedossa, kun yövaloa sammuttaessa oli vähän sellainen olo että noinkohan onnistuu, että sohvalle taidetaan päätyä kuitenkin. Pyh pah puh, juuri kun huomenna oli tarkoitus tehdä tehokas työpäivä lomajaksojen välissä olevaa deadlinea varten. Liian jännä ja täysi elämä (saako tästä edes valittaa?) jossa on myös monia positiivisen stressin lähteitä. Mutta luetaanpa nyt sitten unisuuden saapumista odotellessa, huominen menee sitten niin kuin menee.

P** vieköön tätä atopiaa, tuntuu että voisin hieroa nokkosrokolla olevat kädet ruvelle. En tullut laittaneeksi tänään hydrokortisonia riittävän nopeasti juuresten kuorimisen jälkeen.

Mulla ollut kaksi aamua kun olen nukkunut kuuteen vaikka herännyt yöllä 🥳 Silmälaput, aikaisempi nukkumaanmeno ilman puhelinta ja joku tarpeeksi rento asenne auttaneet!
Asuntoasiat ei ole ratkenneet ja ensiviikonloppuna pitää tehdä mielenkiintoisia ratkaisuja mihin tästä menemme ja mihin tavarat laitetaan. Mutta ei nyt ole vieneet yöunia 👍

Täälläpä kans valvottaa. Mennyt semmoiseksi, että jos ei uni tule 22 maissa, se tulee aikaisintaan kahden jälkeen. Ja sitten onkin kahden-kolmen tunnin kuluttua viimeistään jo taas hereillä. 🥴

On mulla univaikeuksia ollut vuosien ajan, etenkin stressaavissa tilanteissa pahentuen, mut kyllä tää hormonaalinen vaikutus on isoin tässä raskaana ollessa ja jäänyt valmiustila päälle myös vauvavuodesta. On sekä haastetta nukahtaa että pysyä unessa. Kroppa on reagointivalmis, että jos lapsi sittenkin sattuisi tarvitsemaan mua yöllä - vaikka nukkuu yleensä läpi yön aivan sujuvasti, lähinnä kipeänä ollessa sitten tarvii äitiä avuksi.

Puitteet ois kunnossa nukkua, vaan ei se niin helpolla tuo uni tänne löydä. Nyt kyllä laitan puhelimen veks, niin joku toivo saada unisuutta päälle tuohon kahden tienoille.

Takaisin