Pilkki24
Foorumin legenda
Juuri puristelin tippoja silmiin.Silmätippoja tarviis, unettomuus kuivattaa silmät
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juuri puristelin tippoja silmiin.Silmätippoja tarviis, unettomuus kuivattaa silmät
Sänky oli niin kitisevä (tai minä niin kömpelö) että sain suunnitelmani välitettyä suusanallisesti, nyt jo kirjastohuoneessa päiväkirjan kanssa kuulostelemassa vauvan liikuskelua ja odottamassa että voin palata huoneeseen mittaamaan paastosokerit ja sen jälkeen aamupalalle ja kahvin keittoon@Yrttiteetä tekisi mieli meillä on enemmän sääntö kuin poikkeus, että minä herään reissuilla ennen miestä puuhaamaan omiani. Viesti puhelimeen vaan.![]()
Kukapa sitä enää tuossa vaiheessa raskautta maailman sulavin olisi liikkeissään. Mie olin ainakin kuin ankka.Sänky oli niin kitisevä (tai minä niin kömpelö) että sain suunnitelmani välitettyä suusanallisesti, nyt jo kirjastohuoneessa päiväkirjan kanssa kuulostelemassa vauvan liikuskelua ja odottamassa että voin palata huoneeseen mittaamaan paastosokerit ja sen jälkeen aamupalalle ja kahvin keittoon![]()
Täällä kanssa yritetty päästä takaisin uneen viimeiset 1,5tuntia. Nyt alkaa jo kahvihammasta kolottamaan.Kumma kun koko päivän väsyttää, mutta ei ole osaavinaan nukkua päivällä. Sitten ei illalla väsytä yhtään vielä tässäkään vaiheessa ja kun nukahtaa, tietää heräävänsä valvovansa yöllä puolesta tunnista kahteen tuntiin, jonka jälkeen taas nukahtaa.
Miksei kroppa ymmärrä omaa parastaan.![]()
Yöleipä on kyllä joskus paras unilääke! Mulla oli eilen vuoteeseen mennessä epämääräisen etova ja levoton olo. Aikani luettuani päädyinkin myöhäiselle iltapalalle (ehkä olin mennyt pikkuisen nega-energioilla päivän, kun mahaan ei enää mahdu hirveästi ruokaa kerrallaan ja olin syönyt aikavterveellisesti), ja ah miten hyvä oli sen jälkeen palata sänkyyn, lukea muutama sivu ja valojen sammuttua tipahtaa uneen.Mulla oli vaikea nukahtaa koska olin syönyt liian vähän päivällä ja olin käynyt pitkästä aikaa salilla. Oli pakko nousta syömään pari leipää että sain nukuttua.