YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

Niimpä... jännittäbää kyllä. Mullakin supistaa ihan kiitettävästi (varmaan johtuu illan ikeareissusta) mutta ei kipeästi. Ja huolissani olen hieman kun pikkunen ei liiku tarpeeksi mielestäni.
 
Soitin svolle, sanoivat että syntyä saa mutta ab pitää ehtiä tiputtaa varmuuden vuoksi. Sain kuitenkin luvan seurata vielä kotona. Supistelee 2-3min välein nyt, muttei ehkä enää niin kipeästi. Mä vielä toivon että menis ohi. Esikkokin heräsi ja sillä kuumetta 38.4 ...miehellä soi kello kohta, kyllä tää on touhua.
 
Toivottavasti ei vielä kuitenkaan syntyisi vaikka viikot turvalliset. Kovasti tsemppiä! ! :)
 
Täällä nukuttiin kans melkein 6h putkeen. Vähän koiran unta tosin kun piti saada otettua pissanäyte niin pelkäsin etten sitä muista.
Tirppakin on normaalia hiljasempi :sad001 Liikkeitä tuntuu, mutta vähän vaisusti. Jospa se ois vaan löytänyt unirytminsä. Toisaalta mä mietin, että kuin paljon ne kestää noita supisteluja. Ne kyllä rauhoittui eilispäivän aikaan. Vaan hyvä, että noinkin paljon unta sain!
 
MarinaMelina, tuleeko sun mies mukaan synnytykseen vai hoitaako esikon? Ja onko työmatka pitkä? Toivottavasti saisit vielä vähän unta. Ja toivotaan (vaikken usko) että supistukset rauhoittuisivat.
 
Oi, kuulostaapa hurjalta MarinaMelinan yö!

Mä sain ainakin 5h unta, tästähän taitaa suttaantua ihan ok työpäivä!
 
Kobe; mies tulee sit mukaan ja mun vanhemmat sadan kilsan päästä esikon luo. Joko niin että jos ehtivät tänne kotiin tai tehdään vaihto tossa sairaalalla. Mies on töissä 40km päässä toisessa suunnassa kun sairaala:/ onneksi ne supistukset nyt sitten kaikesta huolimatta taukosi, en itsekään uskonut että niin kävisi. Saa nyt nähdä miten mun kroppa reagoi kun taas liikkeelle tästä lähtee..vaikka ihan hissukseen meinaan olla, tai niin hissukseen kun tytön kanssa ollessa vaan voi.
 
En vaan käsitä!! Viime yönä en nukkunu juuri ollenkaan, esikoinen heräs 1h välein itkemään ( tänään nousi kuume) ja ne mun yöunista! Nukuin aamulla vain vajaat 2h unet, mitkä nukun yleensä aina muutenkin! Muuten koko pv liikkeellä! Nyt väsyttää mutta uni vaan ei tule!! Hiki vaan valuu kun pyörin lakanoissa! On tämäkin puuhaa! Ja aamulla sen taas tuntee nahoissaan kun jäädään pojan kanssa päiväksi! Pitäis jaksaa...

Nyt joku fiksu ihminen vois tehdä tutkimuksen, et miks meitä valvottaa!! Niin tähänkin löytyisi ehkä apua. Jos miehet olis raskaana niin varmaan tämäkin asia ois jo tutkittu moneen kertaan, monilta eri puolilta ja keksitty parannuskeinot! Meille naisille vaan kohautetaan olkapäitä, että ne on ne hormoonit.. Ou really!
 
Täällä taas kaksi tuntia pyöritty. Onneks otin illalla 1,5h päikkärit, jaksaa pyöriä.

Noihin hormoneihin: onneks kukaan ei ole sanonut mitään fiksua kuten "mee aikasemmin nukkumaan niin ei aamulla väsytä". Saattas olla viimenen lause omilla hampailla.
Sairainta tässä on ehkä se, että tää väsymyksen tuska on aika ihanaa, kun voi unta ootellessa silitellä ja töniskellä vauvan kanssa. Saa annettua kaiken huomion mahalle.
 
Hyvä Mellu! Toivottavasti joulun pyhät menee rauhassa ja vasta sitten alkaisi tositoimet.

Kraah! Painuin pehkuihin väsyneenä, klo 23 aikoihin. Viime yönä unta yht. 2 tuntia ja päivällä n. puoli tuntia ihan pysymällä liikkeessä. Päivällä saisin ihan kepeästi nukuttua 5 tuntia yön 3-4 t perään, joten olin jo illalla ihan toivottamassa kaikille hyvät yöt. Mies tuli nukkumaan varmaan puoliltaöin johon heräsin, ja sen jälkeen torkutin tähän asti. 3,5 tuntia.

Olin melko (hyvin) varma, että omalla kohdallani kyse oli pääasiassa liiallisista päiväunista. No ei näköjään. Pitäisköhän sitä alkaa suunnitella joulunpyhien öiksi tekemistä? Tonttu ei vaan saa unta ja sitä rataa. Netflix + kuulokkeet, kirja?
 
Jopas "upishtaa" niinku mun kaks vuotias sanoo. Täällä sitä keikutaan, tekis miemi kattoo Titanic! :D En vaan pysty makoileen kun tuntuu etten pysty makuultaan yhtään hallitsddn kroppaani/ kipuja. Kontillaan sohvan selkänojaa vasten on paras. Joko muut nukkuu?
 
Noup, Täällä edelleen pirteenä, vaikka kahteen päivään en o päikkäreitä ottanut. Yöt tosin on menny hiukan paremmin.
 
Jaaha, ne taisivat olla tämän yön unet sitten siinä. Onneksi tuli nukuttua edes muutama tunteroinen ennen kuin paini peiton kanssa alkoi. Kummallista ja täysin luonnotonta kyllä tämä väsymys, joka kehossa tuntuu ja johon ei uni auta.
 
Torkuin suurimman osan yöstä, mutta nyt särkee pää. 5 tuntia pystyy nukkumaan (päivällä) ja maksimissaan saman verran kertyi aikaa sängyssä pyörimiselle nyt yöllä. Sai siellä välissä sentään nukuttua. Saa nähdä, meneekö päivä päikkäreittä.
Ilman päänsärkyä olo olis ihan mainio. Mahtaako tv:stä tulla mitään järkevää tai edes aivotonta mutta kivaa seurattavaa?
 
Yöllä sielt tulee vaan chattii tai ennustaja tv:tä.. :D ehdin jo innostua ku nukuin keskiviikkona niiiin hyvin,mut kappas se kostautu viime yönä.. :/
 
Täällä on kulkaas 8 tuntia unta takana, yhdellä pikaisella vessareissulla! Ekaa kertaa muutamaan viikkoon. Nyt pitää tarkkan miettiä mitä tein ja söin eilen, että osaa tehdä saman uudestaan :)
 
Vinkkeja kaipaan :/ joku asento missä te nukutte? Mitä teette enne ku meette nukkuu? Must alkaa tuntuu siltä et ois parempi siirtyy sohvalle nukkuu ku päikkärit menee siin niin hyvin :D
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top