YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

Ja mä niiiin lupasin itelle, et tähän ketjuun en osallistu :grin Nyt 2h valvottu, 1h ois aikaa ennenkuin esikoinen herää.... Oliko se KoBe joka päivitteli,et miten sitä jaksaa kun on jo lapsi.. Ei sitä aina jaksakaan! Edellisyö oli mulla samanlainen kuin tää ja eilinen päivä oli sitten " maailman paras äiti" päivä! Tietty poikakin sit nukku vaan yhdet lyhyet päikkärit kun aamulla kävi leikkikaveri kylässä niin eihän sitä joutanut nukkumaan aamu unia! Mies kun tuli töistä kotiin niin totes,et äitipä menee nyt pikku levolle ruoan jälkeen! Ei tarvinnu kahta kertaa käskeä :rolleyes:

Käsittämätön mitä nää hormoonit/supistukset voi tehdä kun näin valvottaa!! Mulla ei oo ikinä ollu mitään uni eikä nukkumisongelmia ennen raskauksia! On saanu vaikka pommi räjähtää vieressä niin mä oon vaan onnellisena tuhnuttanu unta. Jospa yrittäisi tähän sohvalle käpertyy tunniks, ennen ku rupee kuulumaan "äittä" huutoa pojan huoneesta :love017

Mä taas en halua/osaa alkaa nukkuun ku mies on työreissulla. Vaikka nukuttaiskin. Onneks on tän vuoden viimonen työreissu. Laskeskeli eilen että ainakin 22 yötä saadaan nukkua yhessä, ellei jäbä synny ennen la:ta :)

Täällä kans yks joka ei meinaa saada nukuttua:sad001 Iltasin ei väsytä ja klo.3-4 pissattaa ja sitte vaikee saada enää unta. Niin tai sitte jos ei satu tarvetta wclle yöllä niin viimestään oon jalkeilla jo klo.7...mies sano että miks heräät joka aamu aikasi vaikka vapaata...nii no kait mä ny nukkusin jos vaan sais unta.
Tänää otin kyllä 2h päikkärit ja siksi ei varmaan nukutakkaa:angry3 teen vuorotyötä ni tuntuu että en pääse ollenkaan enää rytmii, varsinki jos on ita ja aamuvuoro peräkkäin:angry5
pitäis vaan ryömiä petiin ja pistää silmät kiinni, massussa taitaa olla bileet ni saapas nähä miten käy:think005

Tulihan tossa 2 tuntii nukuttua melkeen.... Voi prkl jos taas menee valvomiseksi :( näköjään rytmi ihan sekasi :o kauhee nälkäki ois vaa ei "vihtis" mennä yöllä syömää, pakko kohta antaa periks....

Syö protskua, mulla ainakin hiilarit närästää jos menee syönnin päälle pitkäkseen :)

Just mietin mitä tekis sen jälkee ku oon jotain syöny... Ottaa nimittäin nii kovasti kaaliin nyt tää sänky et jos mies ei nukkuis vieressä ni polttasin tämän *ärisee* :o
Taidan ottaa kirjan ja viltin ja mennä jo niin tutuksi tulleeseen sohvan nurkkaan, eiköhän se nukkumattiki sit jossain vaiheessa tuu (jos ei tuu ni on kyl melko tyhmä jätkä!!) :(

Ei kiirettä nukkumaan vielä. Tunnin päästä..? Jos tänä yönä nukkuis paremmin kuin 2 tunnin pätkissä. Kyllä mä nyt mieluummin olisin kunnon päivärytmissä. Huomenna ei sovittua ohjelmaa ja mieskin tulee vasta myöhään kotiin, tulee tylsä päivä. Kaikella todennäköisyydellä nukun sen läpi...

Tää päivä on tuntunut jo ikuisuuden mittaiselta, ja jatkuu vaan kun uni näköjään taaskaan tule! Tuijotan maailman turhinta ohjelmaa eli tanssin superäitejä... lukeakaan ei jaksa. Väsyttää, mutteoi vaan saa unta

Mä haluun kalaa! Kohta pitää ehkä lähtee kattoon, onko mulla kalapuikkoja.
Aikani kuluksi makaan sängyssä, koitan nukahtaa kohta kolmatta tuntia, kuuntelen Areenalta luonto suomen vanhaa Lohikalojen tulevaisuus -ohjelmaa. Ja koitan keksiä kuinka päin neiti velloo mahassa, kun iskua tulee pisin molempia kylkiä.

Mä niiiiiin haluisin nukkuu ees yhen yön ilman,että heräilen jatkuvasti :/ Mä haluaisin pitsaa :D

Pitsaa mulla pitäs olla pakkasessa! Pitäsköhän oikeesti lähtee penkoon pakastinta ja kattoon eilistä Prismaa. Kollikin sai jonkun hepulin ja vetää kämppää ees taas niin, että parketin säleet lentelee.

Tässä huushollissa laitettiin unimasan kans lusikat jakoon just nyt!!! Mä otan siitä jätkästä eron!! :cussing Ei helvetti et menee jo hermo, ei väsytä pätkääkään. :angryfire
Mieskin heräsi vessaan ja kysy ohimennen onko kaikki hyvin ku en nuku :Heartpink ihana ku huolehtii, mut nukkuisin kyllä ennemmin ku valvosin koko yön :evil1

Rannetuista huolimatta kädet puutu niin että kipeetä tekee. En uskalla edes kattoa minkäkokoiset nakit mulla on sormien paikalla. Ja toki närästää taas niin että oksennus tuli kurkkuun ni sit piti nousta juomaan ja kohta pitää sit taas haahuilla pissalle. Mua ei yhtään huvittais jumpata koko aikaa ylös sängystä ku tuntuu että joka kerta häpyluu ratkee liitoskivuista. Pitkiä nää talviyöt ku on niin pimeetä o_O

Takana tehokas nelituntinen:

- Pesin ja ripustin läjän nyrkkipyykkiä (pesukone rikki)
- Pakkasin valmiiksi tyttären huomiset konserttivarusteet
- Valmistin reilu 130 riisisuklaanamua pieniin makeisvuokiin + lisäksi yhden ison levyn
- Paketoin läjän joululahjoja.

Nyt ois reilu tunti aikaa ennen kellon soittoa. Jospa yrittäis edes maata ja lepuuttaa kroppaa.

Onneksi on en muutama työpäivä jäljellä ennen äitiyslomaa. Voin sitten rauhassa ja ilman tunnon tuskia yökyöpelöidä täällä ja nukkua päikkärit aina kun nukuttaa. :)

Täällä yks yökyöpeli ilmottautuu. Heräsin ennen viittä vessaan ja nyt ei sit nukutakkaan. :mad: aina sama juttu... Sit tietty koko päivän väsyttää. :p sekään ei helpota et nyt rv 39+0 ja päässä vaan pyörii, koska mun vuoro synnyttää. :D

Mä heräsin pari tuntia sit (neljän aikoihin) kun meidän kaks vuotias oli tulossa viereen. Isäntä just eilen sanoi että nyt täytyy alkaa öisin viemään neiti öisin takas omaan sänkyyn ja että hän hoitaa sen. Mä sit herätin ukkelin, joka veikin tytön omaan huoneeseensa, mutta sinne jäi mieskin. En tiä kumpi on nukuttanu kunman.. :D Nousin silloin pissalle ja sit suunnittelin tätä päivää, kun tyty menee hoitoon ja me ollaan lähdössä tekeen vikat jouluostokset. Johonkin väliin nukahdin, ja viiden jälkeen heräsin sellasiin supistuksiin että oli pakko vaikertaa, voihkia ja melkein huutaa ääneen ku sattu! Sit ylös ja nyt sohvan nurkassa tunti myöhemmin tuntuu että supistelut pikkuhiljaa laantuu. Ja tunnin päästä soi kello.

Ja hereillä ollaan...oho kello on jopa 7.30...illalla pyörimisen jälkeen uni tuli, mutta pissalle klo. 3 ja sitte oon varmaan pyöriny pari tuntia. En uskaltanu tulla tänne, etten vaan piristy liikaa:schocked028 no tulee varmaan otettua taas päivällä päikkärit....onneks mies tulee tien päältä kotiin tänään:)
voisinki lähtee heti aamusta postiin ja kauppaan...ettei menis ihan sohvalla valumiseks:wink

Takaisin