PiPaNat
Kommentoinnin ninja
Ja mä niiiin lupasin itelle, et tähän ketjuun en osallistu Nyt 2h valvottu, 1h ois aikaa ennenkuin esikoinen herää.... Oliko se KoBe joka päivitteli,et miten sitä jaksaa kun on jo lapsi.. Ei sitä aina jaksakaan! Edellisyö oli mulla samanlainen kuin tää ja eilinen päivä oli sitten " maailman paras äiti" päivä! Tietty poikakin sit nukku vaan yhdet lyhyet päikkärit kun aamulla kävi leikkikaveri kylässä niin eihän sitä joutanut nukkumaan aamu unia! Mies kun tuli töistä kotiin niin totes,et äitipä menee nyt pikku levolle ruoan jälkeen! Ei tarvinnu kahta kertaa käskeä
Käsittämätön mitä nää hormoonit/supistukset voi tehdä kun näin valvottaa!! Mulla ei oo ikinä ollu mitään uni eikä nukkumisongelmia ennen raskauksia! On saanu vaikka pommi räjähtää vieressä niin mä oon vaan onnellisena tuhnuttanu unta. Jospa yrittäisi tähän sohvalle käpertyy tunniks, ennen ku rupee kuulumaan "äittä" huutoa pojan huoneesta
Käsittämätön mitä nää hormoonit/supistukset voi tehdä kun näin valvottaa!! Mulla ei oo ikinä ollu mitään uni eikä nukkumisongelmia ennen raskauksia! On saanu vaikka pommi räjähtää vieressä niin mä oon vaan onnellisena tuhnuttanu unta. Jospa yrittäisi tähän sohvalle käpertyy tunniks, ennen ku rupee kuulumaan "äittä" huutoa pojan huoneesta