YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

Olipa kätevää perustaa tällanen ketju kun näköjään alko heti uni maittaa itelle! :)

Happy, hui! Paraniko olo yhtään!?

Ja Mellu, eilen jumituin tän keskustelun perustamisen jälkeen lukemaan itseeni ajantasalle kaksosketjussa, ja jossain vaiheessa käperryin peiton alle ja nukahdin. Supistelut rauhoittu siis huomaamatta itellään, heräsin PUOLI KYMMENELTÄ kun esikoinen tuli herättään! En ymmärrä miten toikin neiti tirsaili niin myöhään, oli vissiin isin vieressä lämmin kölliä!

Viime yö oli ihmeellinen. Mentiin isännän kanssa petiin ennen puolta yötä ja löysin melkein heti hyvän asennon ja nukahdin siihen. Pissalle heräsin puoli kaks (mikä on paljon aikasemmin kun yleensä) ja sen jälkeen oli sellanen olo että teki mieli vaan makoilla sängyssä. Löysin taas hyvän asennon, uskomatonta! Siinä mä halailin peittoo ja mietin maailman menoo kolmisen tuntia, mutta yhtään ei tehny mieli nousta tai ottaa puhelinta käteen ja alkaa surffaan tms. En edes meinannu uskoo silmiäni kun ennen viittä katoin kelloo että oon tosiaan ollu hereillä niin kauan! Siitä vähän (?) eteen päin nukahdin. Pikku tsirpula kömpi puoli seiskan jälkeen viereen, eikä hällä tuntunu olevan enää aikomustakaan tirsata, kälätteli jotain omiaan ja pyöritteli (lue kiskoi) äitin tukkaa. Vähän 7 jälkeen luovutin ja tässä sitä ollaan! Nyt kahvia, sit keitellään puurot ja aletaan päivän touhuihin!
 
Mullakin meni viime yö nukkuessa, jes! :) illalla supisteli taas kipeämmin kun nyt vielä koskaan aiemmin ja jännitti vähän mitä yö tuo tullessaan...mutta sainkin nukuttua (wc reissuista huolimatta) suht hyvin. Lantio ja nivuset on nyt vaan kipeät viime yön jäliltä, ja alavatsaan koskee menkkamaisesti..tää päivä menee siis rauhassa, iltapäivästä on neuvola.

Mikä happy on olo? Kuullostaa tosi tukalalta :sad001
 
Mulla oli eilen happy ihan samaa supisteli kipeesti ja pirpanal oli bileet päällä :/ Hiki virtas ja naama oli kun paloauto,mut otin panadolin nii helpotti :)
 
Minä kävin syömässä sämpylää ja marjasoppaa jollain aikaa kun se on ennenkin auttanut unensaantia. Sittenpä minä oksensin enkä enää mennyt maate. Mikään asento ei ollu hyvä. Nyt nukuin 2h kun tytöt lähti kouluun. Olin äsken jalkeilla ja herkästipä tuntuu supistelevan. Johan nyt on kumma! Just ko jäin lomalle niin tämmönen kärvistely alko :mad: Oon niin hilkulla soittaa neuvolaan. Mietin itse, että olikohan se närästystä? Mulla se on aina ollut ihan loppuraskauden vaiva. Mutta kun huomasin yöllä myös, että henkeä ahdistaa niin voihan se olla, että maha on nyt kasvanut niihin mittoihin, että alkaa työntää keuhkoja&mahaa ahtaalle.
 
Happy: närästys voi kyllä teettää vaikka minkälaista! Mulla närästäminen on pahentunut nyt viikon sisään kans reilusti. Mutta jos olo vaan pahenee ja oksettaa lisää niin sit kyllä soittasin varmuuden vuoksi neuvolaan..eihän voi olla jtn mahapöpöä tuloillaan?
 
Lapset valitteli päänsärkyä ja valonarkuutta illalla, epäilin jonkun flunssan iskeneen. Itselläkin ollut pitkittynyt nuha. Ne vaan niin jännästi liittyi asentoon ne oireet. Tähän saakka olen pystynyt nukkumaan selin. Nyt ihan yhtäkkiä selinmakuu aiheuttikin sen oksettavan olon. Ihan kuin se maha ois tosiaan painanut niitä isoja verisuonia vai mitä. Kylkiasento sitten aiheutti sitä rintakipua, suoraan miekkalisäkkeen korkeudelle aavistuksen verran vasemmalle. Istuva ja puoli-istuva -asento oli oireeton. Tirpalla tuntuu kyllä olevan kaikki Ok, mutta edelleen jatkuu tuo supistelu. Tosin nyt se ei nosta hikee pintaan. Ei kait tässä auta ku seurailla :confused:
 
Mä jo luulin et täällä on kellot väärässä mut ei ne oo :eek: neuloin yöllä 02:45 asti kävin pissalla ja aloin nukkuu, just äsken heräsin (10:50) enkä oo kertaakaa heränny yöllä ees vessaa... Mitä hittoo täällä tapahtuu...? :eek: no, onpahan ainaki levätty:)
 
Happy mulla toi selällään olo ei oo onnistunut enää piiiitkään aikaan ja aiheuttaa todella huonoa oloa välillä eli hyvinkin voi olla siitä kyse!
 
Mä taas tähän asti olen pystynyt olemaan selälläni, mutta uskon että pian tulee aika jolloin en pysty.
Vatsa tuntuu ottaneen taas kasvussa jättiharppauksen, eikä vaavi mitenkään ole laskeutunut, ja nyt aiheuttaa välillä epämukavaa oloa. Välillä tuntuu, että se tunkis kyljistä ulos. Toisaalta välillä pystyn nukkumaan edelleen puolittain vatsallani, mutta olen huomannut, että nekin kerrat vähenee.

Tein taatelikakkua, mistä tuli tosi pehmeää ja mies totesi, ettei ole samanlaista kuin yleensä, koska hänkin tykkää siitä (ilmeisesti saanut vain kuivia kuivakakkuja). Nyt arvon että söisinkö vielä vai antaisko olla (ei ole nälkä, joten pitää kai antaa olla).

Pitää varmaan mennä pesemään hampaat ja kokeilemaan nukkumista. Jos en saa unta, niin palaan lukemaan kirjoituksia. Kun vaan saisi levollisen olon, nyt vaan navan seudussa ollut jomottelua ja aiemmin illalla vähäisiä menkkakipuja. Niitä voi silti olla ihan tarpeeksi pitämään hereillä. Kun joku vielä potkii kylkiluihin.
 
Täällä kans valvotaan; pelaan ja luen kirjotuksia. Kateellisena katon ja kuuntelen rakkaan ukon tuhinaa/kuorsausta tossa vieressä, on se ihana :hug003 :Heartbigred
Rinseli pitää taas huolen ettei äiti saa nukuttua, siihen malliin möyryää mahassa... vissii vähä pidempää maratonia vetää tälle iltaa/yöllä laughing7
 
Pitikin mennä ottaa kampaaja aika heti aamusta.... :confused: mua saa kirveelläkää aamulla ylös tätä menoo :eek:
 
Mä oon tullut siihen tulokseen, että kyllä me nyt vaan ollaan yöeläimiä. Mä oon aina ollut iltakukkuja, vauvana jouduin unikouluunkin. Nyt tää menee ihan mahottomaksi, kun päivällä ei meinaa millään pysyä hereillä mut ootas, kun kello tulee illalla seittemän niin Tadaa! Ei väsytä pätkääkään. Tänään ihan tahallani jätin päikkärit ottamatta vaikka tuntu, että kualen. Ei auttanut. Ei väsytä nyt.
Huoh.
 
Mä olen myös yökukkuja, mutta yleensä saanut melko hyvän rytmin kun on muuten säännöllinen elämä.
Aamuisin herään enkä saa unta, joten aamuun voisin ihan hyvin sijoittaa toimintoja ja palata sitten kotiin nukkumaan. Klo 11 on jo ihan tuskaa olla hereillä, jos ei ole toimintaa.
Toisin sanoen, kun mies on töissä ja itse kotona, niin kyllä sitä vaan tulee nukuttua.
 
Alkuraskaudesta oli vielä ihan ihmeellistä, kun oli joskus töissä jopa ennen kahdeksaa. Silloin ei väsyttänyt, vaikkei sen kello viiden pissan jälkeen saanutkaan unta. Nyt tosiaan tuntuu, että väsyttää ihan koko päivän. Kaipa tuo sit elämöi sen verran sillonkin, kun luulee nukkuvansa, ettei se unenlaatu vaan riitä.
Ja onhan se toisaalta ihan loogista, että sit jos koko ajan väsyttää, on pirtein sen oman kellon eikä virallisen ajan mukaan. Näin maalaisjärjellä pohdittuna.
 
Siivosinpa tossa sit ajankuluksi vaatekaapin ja limppasin vaatteet kuivaustelineeltä :eek: josko ottais kirjan ja menis sohvalle pötkölleen. Herää pian tuo mieski ku ramppaan makkari-olkkari väliä koko ajan :eek:
 
Mä koitan nukkua. Huomenna olis ehkä lounastreffit, niin kello on 11 soimassa. Jos tässä vielä kauan pyörii, pitänee perua ne :sad001 Tai pääseehän sieltä sit päikkäreille. Kun on maha täys niin närästääkin kivemmin pitkällään :D
 
Sitte ku kerranki saa nukuttua ja ei närästä eikä mitään niin herään siihen ku rupee tulee pissa housuun??!!? Ja sit tietty iskee nälkäki ku nousee jalkeille. Joku luonnonlaki että aina jokin haittaa unia... Ja minä ku niin kauniisti laitoin jo ysiltä nukkumaan... Muutama tunti ja kelloki herättäis. Se on mullaki kampaaja heti aamusta.
 
2 h ja tää on hereillä :eek: eikä väsytä enää pätkääkää... Taidan luovuttaa ja alkaa aamukahvien keittoon.
Mies lähti äsken töihin ja meinas et oon sekasin ku en nuku... Voi kuule ku tietäis kui mielellään nukkusin jos vaa nukuttais!! Ja sekasin taitaa olla emännän kroppa eikä emäntä :)
 
Sama juttu täällä, Pikku_Myy... Pari tuntia tullut pyöriskeltyä ja ihan kohta soikin jo kello. Sitten kyllä varmaan taas nukuttais... Argh. :mad:
 
Takaisin
Top