YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

Keskustelun 'Laskettu aika 2015' aloitti Lila-Aurora, 14 joulu 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Nodde Ihastunut foorumiin Helmimammat 2018

Mulla auttaa ku saa tyynyillä nostettua vähä jalkoja ylös varsinki ku makaa sängyssä, kyljellään laitan kans tyynyä polvien alle ni ei tuu ihan täysin kylkiasento.
    sohvalla onnistun nukkumaan tosi hyvin just sen takia etten oo täysin kyljellään vaan silleen puolittain:)
    • Tykkää Tykkää x 2
  2. Pikku_Myy85 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Jihuu täällä kans nukuttu 9h :smiley-bounce013 3 kertaa tosin kävin yön aikana vessassa, mut onneks oon saanu heti unenpäästä kii. Nyt on kyllä mahtava olo, laitoin riisipuuroa porisee ja pyykkikoneen pyörii smiley-chores003
    Tästä tulee naiset hyvä päivä, mä tunnen sen luissani :dance011
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. Happy79 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Missään nimessä ei kannata saunoa ja syödä puolikasta pitsaa juuri ennen nukkumaanmenoo... Pyörin, pyörin, pyörin, hikoilin, janotti, heräsin nakuna....
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. tiada92 Rakastunut foorumiin

Tää nukkuu tän yön sohval ja toivon et paremmal menestyksel ku sängys :)
  5. Riipitii Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Kerro sitten :)
  6. Lila-Aurora Ihastunut foorumiin Tammikuunmammat 2015

Mä nukahdin jo kaks kertaa sohvalle. Mies katto jotain viedopätkää kännykällä ja mä malttamattomana vieressä ku olin just saanu LogoQuizista uuden levelin auki ja ootin että voitas yhdessä avata se, nojasin sen kuumaan (sanan kaikissa merkityksissä♡) käteen ja simahdin siihen. Sit koirat tuli pyytään ulos ja mies nousi, mä vaan tein väistöliikkeen et se pääsi ylös ja kaaduin siihen missä se oli istunu. Sit ku heräsin toa vartti sitten nii isäntä mussutti keittiössä tyytyväisenä joulutorttuja ja tuumi että ois aika lähtee petiin. Hammaspesun kautta sänkyyn mut se mies taitaa mussuttaa niitä torttuja vieläki! Ja sit ku se kohta tulee nii se ei enää jaksa alkaa kattoo sitä uutta leveliä ja mun yö on pilalla!
  7. tiada92 Rakastunut foorumiin

Tähä asti meni hyvin,mut kävin vessassa ja tein sen virheen et laitoin valot päälle :/
    Last edited: 21 joulu 2014
  8. tiada92 Rakastunut foorumiin

Tää sohva on vaan parempi ku sänky heräsin kerran vessaan,eikä tarvinnu kamppailla asennon kanssa :)
    • Tykkää Tykkää x 3
  9. Happy79 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Mä viihdyin kans sohvalla yöllä. Tosin en nukkunut vaan katsoin Netflixiltä muutaman jakson "Tervetuloa Ruotsiin"...
    • Tykkää Tykkää x 3
  10. Riipitii Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Mä sain taas nukuttua koko yön, tosin luin puoli kolmeen. Pitää vissiin valvoo se 18h ettei sit jää pyöriin vessaherätysten jälkeen...
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. Pikku_Myy85 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Mies kävi kelkkailee ja tää oli nukahtanut sohvalle.... 2,5 tunnin päikkärit :eek::rolleyes: jaksaa taas yön kukkua :BangHead
  12. Riipitii Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Oli ihan pakko nukahtaa puol kymmenen. Nyt oon tunnin ootellut sitä seuraavaa nukahdusta. Selkeesti aamulla töitä, kun valvottaa taas!
  13. Happy79 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Minulla on aamulla neuvola klo 8:15. Tapaan uuden terkkarini ensimmäistä kertaa. Kiva mennä silmänaluset mustina sinne sitten.
  14. Pikku_Myy85 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Kukkuu :dance018 virtaa on ku pienessä kylässä :excited001:smiley-bounce015
    • Tykkää Tykkää x 1
  15. elämän ihmeitä Ihastunut foorumiin Heinämammat 2018 Heinämammat 2016

Niinpä niin, väsyttää, muttei saa nukuttua. Lapsella on menossa yöshow ja sitä kuunnellessa syntyy villasukkaa. Meneehän se näinkin.
  16. Lila-Aurora Ihastunut foorumiin Tammikuunmammat 2015

Mä oon ihan silmät ristissä, torkuin jo soffalla.. Mutta pikkunen kaks vuotias lämpöpatteri kuumeessa ja heräilee koko ajan. Nyt siirryttiin sänkyyn ja tyttö sai lääkkeen, jospa tulis uni tännekin...
  17. JMT Rakastunut foorumiin Maalismammat 2018 Toukokuunmammat 2015

Morjens! Meikä ekaa kertaa täällä, eli oon kait viime viikot nukkunu kohtuudella kun en oo aikasemmin tänne tullu kukkumaan :) Yritän nyt valvoa mahdollisimman myöhään, meen siis varmaan ihan just nukkumaan, pitää ens yö jaksaa valvoo töissä niin ois kiva jos sais nukuttua tonne yhtenetoista, ei voi myöhempään nukkua kun klo 12.00 neuvolalääkäri..... Voi miks en osannu sanoo et toi aika liian aikanen ku viime maanantaina lekuri peru ja soittelivat uutta aikaa, katoin vaan et joo vapaata on päivällä...... :sad001 Saas nähä kuin väsyttää ens yönä töissä......
  18. Pikku_Myy85 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Jmt sun pitää ottaa päikkärit ennen yöksi menoa jos vaan mahdollista :3some
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. Riipitii Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Kukkuu. Jee jee.
    • Tykkää Tykkää x 2
  20. KoBe Naimisissa foorumin kanssa Tammikuunmammat 2015

Joskus yhdeksän aikaan oli vähän väsymystä, mutta jos mennään aiempien öiden todennäköisyydellä, nukahdan ehkä klo 6.

Jaa tämä sivu