YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

Mulla auttaa ku saa tyynyillä nostettua vähä jalkoja ylös varsinki ku makaa sängyssä, kyljellään laitan kans tyynyä polvien alle ni ei tuu ihan täysin kylkiasento.
sohvalla onnistun nukkumaan tosi hyvin just sen takia etten oo täysin kyljellään vaan silleen puolittain:)
 
Jihuu täällä kans nukuttu 9h :smiley-bounce013 3 kertaa tosin kävin yön aikana vessassa, mut onneks oon saanu heti unenpäästä kii. Nyt on kyllä mahtava olo, laitoin riisipuuroa porisee ja pyykkikoneen pyörii smiley-chores003
Tästä tulee naiset hyvä päivä, mä tunnen sen luissani :dance011
 
Missään nimessä ei kannata saunoa ja syödä puolikasta pitsaa juuri ennen nukkumaanmenoo... Pyörin, pyörin, pyörin, hikoilin, janotti, heräsin nakuna....
 
Mä nukahdin jo kaks kertaa sohvalle. Mies katto jotain viedopätkää kännykällä ja mä malttamattomana vieressä ku olin just saanu LogoQuizista uuden levelin auki ja ootin että voitas yhdessä avata se, nojasin sen kuumaan (sanan kaikissa merkityksissä♡) käteen ja simahdin siihen. Sit koirat tuli pyytään ulos ja mies nousi, mä vaan tein väistöliikkeen et se pääsi ylös ja kaaduin siihen missä se oli istunu. Sit ku heräsin toa vartti sitten nii isäntä mussutti keittiössä tyytyväisenä joulutorttuja ja tuumi että ois aika lähtee petiin. Hammaspesun kautta sänkyyn mut se mies taitaa mussuttaa niitä torttuja vieläki! Ja sit ku se kohta tulee nii se ei enää jaksa alkaa kattoo sitä uutta leveliä ja mun yö on pilalla!
 
Tähä asti meni hyvin,mut kävin vessassa ja tein sen virheen et laitoin valot päälle :/
 
Muokattu viimeksi:
Mä sain taas nukuttua koko yön, tosin luin puoli kolmeen. Pitää vissiin valvoo se 18h ettei sit jää pyöriin vessaherätysten jälkeen...
 
Mies kävi kelkkailee ja tää oli nukahtanut sohvalle.... 2,5 tunnin päikkärit :eek::rolleyes: jaksaa taas yön kukkua :BangHead
 
Oli ihan pakko nukahtaa puol kymmenen. Nyt oon tunnin ootellut sitä seuraavaa nukahdusta. Selkeesti aamulla töitä, kun valvottaa taas!
 
Minulla on aamulla neuvola klo 8:15. Tapaan uuden terkkarini ensimmäistä kertaa. Kiva mennä silmänaluset mustina sinne sitten.
 
Niinpä niin, väsyttää, muttei saa nukuttua. Lapsella on menossa yöshow ja sitä kuunnellessa syntyy villasukkaa. Meneehän se näinkin.
 
Mä oon ihan silmät ristissä, torkuin jo soffalla.. Mutta pikkunen kaks vuotias lämpöpatteri kuumeessa ja heräilee koko ajan. Nyt siirryttiin sänkyyn ja tyttö sai lääkkeen, jospa tulis uni tännekin...
 
Morjens! Meikä ekaa kertaa täällä, eli oon kait viime viikot nukkunu kohtuudella kun en oo aikasemmin tänne tullu kukkumaan :) Yritän nyt valvoa mahdollisimman myöhään, meen siis varmaan ihan just nukkumaan, pitää ens yö jaksaa valvoo töissä niin ois kiva jos sais nukuttua tonne yhtenetoista, ei voi myöhempään nukkua kun klo 12.00 neuvolalääkäri..... Voi miks en osannu sanoo et toi aika liian aikanen ku viime maanantaina lekuri peru ja soittelivat uutta aikaa, katoin vaan et joo vapaata on päivällä...... :sad001 Saas nähä kuin väsyttää ens yönä töissä......
 
Joskus yhdeksän aikaan oli vähän väsymystä, mutta jos mennään aiempien öiden todennäköisyydellä, nukahdan ehkä klo 6.
 
Takaisin
Top