YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

Keskustelun 'Laskettu aika 2015' aloitti Lila-Aurora, 14 joulu 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Mashnu Addikti Helmikuunmammat 2015 Elomammat 2018

Mä heräsin puol tuntia sitte pissalle ja ruokkimaan kissat. Oli kyllä taas niin katkonainen yö että pitäis varmaan koittaa vielä nukkua vähän ku väsyttää, mutta täällä mä makaan sängyssä turhanpanttina taas. Mitään menojakaan ei oo tälle päivää niin hyvin vois nukkua vaikka puolille päivin jos se uni nyt sit vaan tulis.... :eek:
  2. Happy79 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Mä nukuin yksin, en tiedä onko hyvä vai huono juttu, olin siis niin kiukku eilen, etten huolinut miestä viereen :sad001 Mutta nukuin aika hyvin! Valvoin niin pitkälle kun pystyin, puoli yhteen, ja siittä heräsin kellon soittoon eli 6h yhteen putkeen. On ihan fresh olo!
    • Tykkää Tykkää x 3
  3. Pikku_Myy85 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

2 vrk:n aikana 5,5 h unta... Ei mikää kaunis näky kato peilistä, järkyt silmäpussit :eek:
    Tänää en tee kyl mitää muuta ku haen yhen paketin postista, ruoan ja lupaan itselleni et makaan sohvalla KOKO päivän:) (nii varmaa) :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Happy79 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Mun tiedostava teini kertoi hienotunteisesti, että runsaalla vedenjuonnilla kuulemma pääsee eroon tummista silmänalusista... Siitä tytöstä tulee hyvä hoitaja! :)
    • Tykkää Tykkää x 4
  5. KoBe Naimisissa foorumin kanssa Tammikuunmammat 2015

Varsinkin jos vettä juo oikein paljon ennen nukkumaanmenoa :p

Viime yö meni mukavasti, ennen kahta nukahdin ja nukuin aamuun asti. Toki pientä heräämistä on, mutta sain samantien uudelleen unta. Sitä voisi juhlia.

Täytyy kyllä myöntää, etten yöllä rupea tekemään keskenjääneitä projektejani tai leipomaan tm. Jotkut on olleet suorastaan ahkeria!
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. manna Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Joo mä kun en saa unta niin joskus pakko nousta puuhailemaan jotai, mutta sitten en kyllä ainakaan nuku koko yönä :) Muutenkin maittaa uni kyllä enemmän näin aamusta!
  7. Samsam Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Mä oon niin monta yötä pyöriskellyt turhautuneena unta etsien, että tällainen puuhayö oli ihan ok välillä. Väsytti yhtä paljon päivällä, mutta olinpahan saanut edes joitan tekemättömiä hommia hoidettua.
    • Tykkää Tykkää x 2
  8. Riipitii Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Nyt pelottaa: on koko päivän väsyttänyt niin, että tuntuu että taju lähtee. Oon vaan sinnitellyt, etten nukkuis päikäreitä ja nyt lähen tonne punkkaan odottamaan, että kello soi aamulla töihin. Kuka haluu lyödä paljonko vetoa, että väsy lakkaa justiisa kun saan itteni pitkäkseen ja valot pois? Puolikkaan palkinnon saa osumasta 1,5 - 3h unta ja vähintään kolmen tunnin valvonta.
    • Tykkää Tykkää x 2
  9. tiada92 Rakastunut foorumiin

Joo kyllä muakin väsytti ennen ku tulin sänkyy ja pistin valot pois.. Päivällä nukuin päikkärit niin et oli valot päällä ja telkkari huus:D Pitäikö nytki pistää valot päälle,jos alkais vaik väsyttää :D
    • Hauska Hauska x 1
  10. Pähkinäinen Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

täällä kans yökyöpeli.. viime yönä about 2h unta, tänään ei päikkäreitä ku oli oulu päivä ja nyt ei väsytä... very nice :eek:
  11. Nodde Ihastunut foorumiin Helmimammat 2018

iiks, aamulla pitäis olla klo.6 hereillä ja jaksaa aamuvuoroon. Missä nukkumatti?:think005
  12. Mashnu Addikti Helmikuunmammat 2015 Elomammat 2018

Kohti Nukkumattilaa matka.. Mistä vetoo niin kahden aikaan kukun jo hereillä taas..
  13. Riipitii Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Nyt +2 tuntia pyöritty. Jo mä kerran torkahdin mut ei kestänyt kauaa se. Väsyttää mutta ei nukahda, miksi??
  14. KoBe Naimisissa foorumin kanssa Tammikuunmammat 2015

Odotan, että väsyttää ennen kuin edes yritän.
  15. MarinaMelina Rakastunut foorumiin

Täällä supistelee TAAS. :mad: esikko illalla kuumeessa ja tän yötä oon sitten käynyt vähän väliä käpälöimässä että nouseeko kuume taas kun lääke lakkaa vaikuttamasta. Ei onneksi ole noussut vaikka lääkkeestä on jo 6h. Nyt kun vielä loppus nää supparit. Nyt tullu 10min väleillä jo hetken, ei kauhean kipeitä mutta tuntuvia, paineen tunne takapuolessa inhottavin :/ ei saa nukuttua kuitenkaan. Häntäluutakin jomottaa jo kivasti :/ äääärr.
  16. Pähkinäinen Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

ei näy unta ei.. vissii kiitettävästi jo taas yliväsymyksen puolella..
  17. MarinaMelina Rakastunut foorumiin

Vielä vaan hereillä. Supisteli jo 8min välillä niin painelin suihkuun. Nyt sitten odotellaan auttoko se että sais nukuttua. Ei tosiaan vielä tarttis likan pyrkiä maailmaan! Unta kun sais niin varmaan helpottas.
  18. MarinaMelina Rakastunut foorumiin

Supistukset käy kipeämmiks ja väli enää 5min. Kohta soittoa svolle että mitä tehdään.
  19. KoBe Naimisissa foorumin kanssa Tammikuunmammat 2015

Vastailin jo tonne tammikuisiin. Aika kivat viikot nyt kuitenkin, toivotaan että kaikki sujuu hyvin ja pääsisitte jouluksi kotiin koko perhe.
  20. Pikku_Myy85 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Jaahas huomenta rakkaat siskot!!! Olen hyvällä tuulella, sain nukuttua 5,5h ja vieläpä putkeen :gen014 en varmaa ois vieläkään herännyt, mut isännän herätyskelloon heräsin ku ei se näköjää ite jaksanu :smiley-bounce022

Eikai MarinaMelina meinaa lähtee synnyttää...? :eek: Siltä vähä kuulostaa

Jaa tämä sivu