YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

Jotain pitää keksiä näille kukkumisille, että jaksan käydä kahden työpäivän jälkeen aattona kotona, 200 km per sivu. Pitänee vaan nukkua aina kun voi.
 
Täällä taas...supistelee kipeästi n. 6min välein. Ai saakeli. Heräsin niin kipeeseen kramppiin etten meinannu vessaan päästä. Mitähän tästä yöstä tulee.
 
Joo, sen jälkeen kun itse totesin etten nuku yöllä yhtään sen paremmin vaikka valvoisin päivät ja lisäksi tuli pientä flunssaoiretta valvomisen jälkeen, totesin että on parempi nukkua silloin kun pystyy.
Harkitsen melatoniinia, koska nukun kuitenkin jossain vaiheessa vuorokautta, se vaan nyt ei ole yöllä eikä ehkä yhteen pötköön.
 
Oi, Mellu oiskohan se kuitenkin pian lähtö sinne synnärille?
 
Kobe ja muutkin yökukkujat nukkukaa ihmeessä varastoon aina kun vaan voitte! Jos vaaveli sattuu olemaan valvovaista sorttia niin kaikki univarastot on kyllä tarpeen! Meillä esikko oli alkuun aikamoinen valvoja ja olin itse päivät aivan tööööt varsinkin kun en päivällä aina kerinnyt nukkumaan ennenkun oli taas tissittelyn vuoro..

Joo, saas nähdä mitä tästä tulee. Kipeää ainakin tekee :/ jos näin jatkuu niin voi olla lähtö edessä. Mutta kaippa tämä vielä voi yhtä hyvin tyssätäkkin.
 
KoBe mulle neuvola sano, että ei melatoniinia. En kyllä kysynyt sen tarkemmin. Se puhui tarvittaessa rauhoittavista, mut en halua syöttää niitä vauvalle.

MarinaMelina, sulla on kyllä vähän uhkaavasti taas tyrkyllä!
 
kukkeliskuu.. Oon tätä ketjua seurannut jo tovin,mutta vasta nyt tänne kirjoitan :D. Koko raskaus on tähän asti mennyt kukkuillen yöt, aluksi johtui siitä kun oli aamusta iltaan niin paha olo ja oksennus lensi etten malttanut nukkua (jatkunut kyllä pahoinvointi, mutta lievenpänä) nyt taas ei vaan saa unta..yhtä saakelin pyörimistä. Hermot aika tiukilla vähäisten unien takia ja varsinki ku tuo IHANA mies jaksaa valittaa mun nukkumisesta mikä on huonoa.. ihanku en itse sitä tiedosta xD. Urheilen minkä pystyn olojen mukaan jotta saisin edes vähän paremmin unta.. ja siitäkin mussutettu LIIKU ny enemmä ku 3kertaa pvässä koirien kanssa ulkona.. et niinku reenaa vähä lihaksii jos auttais ja saisit unta. HUOH kokeiltu on ja en ihan viitsi lähtee reenaa kovasti jos on 3h unta takana ja laatta lennelly.. Tahvot :D sorge kirjotusvirheet.. pitäs putsata näppis ja kattoo mitä kirjoittaa
 
Miehet osaa kyllä olla aina niin ihanan kannustavia:rolleyes::rolleyes:

Musta tuntuu että nää kivut rupee taas pikkusen lientymään..ja hyvä niin...muuten menis joulukuviot aivan uusiksi! Kyllä sitä ois jo välillä niin valmis näkemään pikkusen mutta kun näitä hetkiä tulee niin kyllä sitä päällimmäisenä on mielessä että ei kai vielä?
 
onhan se ihana ajatus, että saisi joululahjaksi lapsen... voi luoja sitä ressiä mikä olisi nyt ja tulevaisuudessa :D nöyyy .. ihana muuten tuo siun kuva MarinaMelina
 
mites teillä ku olette noin pitkällä niin onko ollut yökukkuilua pitkään?? mä niin alan olee jo sitä mieltä et voisin men jonnekki suljettuun huoneeseen kera nuija nukutuksen :D..
 
Mulla nyt ensimmäinen yö kun en saa nukuttua, flunssan takia.

Voinko teidän mielestä juoda yhden pussin finrexiniä vaikka selosteessa lukee nimenomaan ettei loppuraskaudessa?
 
Mulla on ollut alusta asti muutama tunti valvontaa klo 5 pissan jälkeen. Eli yleensä siitä töihin. Nyt on kolme/neljä viikkoa ollut ihan randomia sekä nukkuminen että valvominen. Koko ajan melkein väsyttää kyllä.
 
Feliddzi, eiks Finrexinissä ole vaikuttavina asperiini, c-vitamiini (ja kofeiini?)? Ei kai siinä muuta vaarallista ole kuin asperiini, joka ohentaa verta ja tuskin kai yks vahingoitta?
 
Mulla meni nii et alkuraskaudesta heräsin 5-6 eikä saanu unta, sit meni jonku aikaa et nukuin yöt hyvin parilla pissa reissulla, nyt on valvottu yöt muutaman viikon eikä välttämättä tuu aina otettua päikkäreitä. Taitaa mennä kohta ylivoimaisen piikkiin :eek:
 
Prostaglandiinisynteesi. Tommosesta netissä puhutaanmiks ei sais käyttää mut kaipa tuon yhen uskallan juoda.
 
Ai tuolla tarkoitetaankin näköjään just esim. Flunssan oireita ^^.
 
Mulla valvomiseen liittyy oikeastaan aina nää hemmetin supistukset. Keskiraskaudessa valvoin valvomisen takia jonkun viikon, mutta meni onneksi ohi..esikkokin pitää kyllä yleensä huolta että äippää öisin väsyttää:rolleyes:

Kävin kuumassa suihkussa jossa ollessa tuli enää vartin välillä muutama kipeä supistus. Eli jospa tää tästä. Koko alapää ja vasta on vaan kipeä, varsinkin nuo nivusissa olevat luut :/ ei kunnolla liikkumaan pääse. Vauva ilmeisesti painaa aikalailla alas jo.
 
Jos sulla on panadolia, ota sitä ja teetä tai vast, ja vielä c-vitamiinia päälle saat saman mut tehokkaampana. Et pumppaa kofeiinia valvottaan, aspiriinia vikaan kolmannekseen ja se c-vitamiinikin taitaa kuumassa tuhoutua :) Tietty jos ei noita ole, niin eipä niillä voi auttaa.
 
Takaisin
Top