No ei todella kuulukaan. Tai se, minkä verran haluaa upottaa rahaa vitamiineihin, joita ei välttämättä edes tarvi. Mun mielestä omegat on yhdistetty lievempiin allergioihin (en tiedä, mikä mielipide on nyt) ja parempaan kognitiiviseen kehitykseen. Muusta vaikutuksesta en tiedä. Viime raskaudessa söin kun muistin. Nyt pitäisi löytää valmistel josta ei tule pahanmakuisia röyhyjä.
Multivita raskaus ja imetys -purkki on vielä vajaa edellisestä käytöstä, ja D-vitamiinia käytän lisänä kun muistan.
Mä varmaan kysyisin ihottumasta epilepsiaa hoitavalta taholta, eli soittoaikaa varaisin tai suoraan polille soittaisin. Voihan se olla, ettei foolihappo aiheuta ihottumaa vaan jokin sivuaine. Josko ne suosittelisi jotain muuta tilalle, ja niillä jos jollain nyt luulisi olevan kokemusta siitä, onko muille tullut oireita.
Niistä Bio-oileista vielä, mä en pystynyt hajun vuoksi käyttämään. Yksi raskausarpi tuli vatsaan, kun nuorempana on tullut painonvaihtelusta aika paljonkin arpia muualle. Vau:n sivuilla luki, että joku kätilö olisi ollut sitä mieltä, että nuorille niitä tulee helpommin. Eli vaikka on yksilöllistä, niin mulle olisi kaiken järjen mukaan pitänyt niitä tulla mutta ei tullut, enkä ole enää kovin nuori.