Viimeisin neuvolakäyntisi

Keskustelun 'Tammikuiset 2020' aloitti Vargynja, 23 huhti 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Kattiska Peruskäyttäjä Tammiäidit 2020

Eipä siellä hirveämmin tapahtunu, kyseli vointia ja onko kerrottu läheisille yms.
    Sitte tutki alapäästä kohtua ja kokeili missä kohtaa kohdun pää on. Nii ja syke kuunneltiin. Siinä kaikki mitä tapahtui , tähän kaikkeen aikaa meni 15 min. :dead:
  2. Untuvikko90 Peruskäyttäjä Tammiäidit 2020

Ai! :hilarious: eli ei mitään järin jännittävää odotettavissa
    • Hauska Hauska x 1
  3. Kattiska Peruskäyttäjä Tammiäidit 2020

Juu ei mitää erikoista :hilarious: tai kai se tietysti riippuu jos on ollu jtn vuotoja tai ongelmia ni sit vois olettaa et käynti on erilainen .
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  4. Bluebubbles Tuttu foorumilla Tammiäidit 2020

Mulla ultrattiin lääkäri käynnillä :coldfeet: heitti pienen arvauksen sukupuolestakin :facepalm:
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Informatiivinen Informatiivinen x 1
  5. Motto78 Ihastunut foorumiin Tammiäidit 2020

Meillä skipattiin myös sisätutkimus, pari kysymystä odotuksesta (miten olet voinut, onko mies innoissaan odotuksesta), omatekemien testien (sokeri ja proteiini virtsasta, paino, verenpaine) läpikäynti ja sikiön sykkeen kuuntelu. :meh:
    Last edited: 6 elo 2019
  6. Bluebubbles Tuttu foorumilla Tammiäidit 2020

Milloin on muuten kaikilla rakenne ultra? Täällä olisi 21.8. Parisen viikkoa enää odotusta :wideyed:
  7. Motto78 Ihastunut foorumiin Tammiäidit 2020

Viikko sun jälkeen, 28.8. :) Kylläpä aika menee nopeasti!
  8. hipshops Tuttu foorumilla Tammiäidit 2020

Mulla 20. päivä :) alle kaks viikkoa enää!
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. Freyja86 Rakastunut foorumiin Tammiäidit 2020

Mulla on rakenneultra 22.8 eli samoihin aikoihin kuin teillä. Jännityksellä odotan et kumpi sieltä olis tulossa :) Toki se nyt ei oo pääasia mut jotenkin olis kiva jo tietää
  10. hipsu90 Aloittelija Tammiäidit 2020

Tänään oli nla rv18+6. Alunperin piti olla lääkäri myös mutta ei tarvinnut mennä kun ei oo mitään ihmeellistä ollu. Onneksi tuttu neuvola täti oli palannut lomilta, oli paljon kivempi käydä =) hb oli nyt laskenut 135 joka silti edelleen hyvä. Verenpaine ok, paino edelleen vähemmän kuin ennen raskautta. Sydänäänet löytyi myös heti, ja kovasti potki anturiin pieni :happy: seuraava nla rv 22 ja rakenneultra 26.8.
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. Mamma72017 Naimisissa foorumin kanssa Tammiäidit 2020 Heinämammat 2017

24.9 on rakenneultra.
  12. lillimaaria Tuttu foorumilla Tammiäidit 2020 Elomammat 2017

4.9. on meidän rakenneultra. Tasan 4 viikkoa vielä sinne.
  13. Beebi Tuttu foorumilla Tammiäidit 2020

Meillä samana päivänä :)
  14. rukkanen Peruskäyttäjä Tammiäidit 2020

Meillä rakenneultra 29.8. Onneks tää aika menee kuitenkin suht nopeasti vaikka kovasti jo odottaa ultraa. Seuraava neuvola onkin jo ylihuomenna, jännä nähdä onko hb yhtään noussut. Miulle ei nuo hellimmätkään raudat tunnu sopivan, maha ei tykkää vaikka syön samalla maitohappobakteeriakin. Harmittaa kun sitä rautaa tarvii ja ei yhtään huvittais syödä sitä kun tietää ettei maha kestä. :inpain: Hb oli viimeks pari viikkoa sitten 106, eikä se varmaan näin nopeasti juuri nouse.
  15. Kattiska Peruskäyttäjä Tammiäidit 2020

Meillä rakenneultra 5.9 ootan sitä niiiiiiiin kovasti :Heartred Ja seuraava neuvola 12.9
  16. Bubo Aloittelija Tammiäidit 2020

Minulla on rakenneultra 9.9 . ja edellisellä neuvolakäynnillä sain vihdoin ne riskiluvut kuulla eli down riskiluku oli 1:4155, kun ikäriski 1:605 eli kai tuo on ihan ok tasolla.
  17. Untuvikko90 Peruskäyttäjä Tammiäidit 2020

Eikös Downin suhteen alettu jatkotutkimuksiin jos riskiluku oli 1:250 tai suurempi, eli siihen tuosta lukemasta on vielä pitkästi matkaa :happy: en usko että tarvii olla huolissaan
  18. Mamma72017 Naimisissa foorumin kanssa Tammiäidit 2020 Heinämammat 2017

Mulle oo tullu mitään tietoa seularuloksista, ei näy kannassa eikä oo tullut postissa mitään. No ens viikolla sit varmaan selviää siellä neuvolassa.
  19. Untuvikko90 Peruskäyttäjä Tammiäidit 2020

Mulla tuli tulokset sähköiseen neuvolakorttiin heti nt-ultran jälkeen. Onko teillä sellasta käytössä?
  20. Mamma72017 Naimisissa foorumin kanssa Tammiäidit 2020 Heinämammat 2017

Ei todella oo sähköstä, ihan paperinen, kaikki testit yms tehdään paperilla yms. No ehkä joku olis soittanu jos olis häikkää..

Jaa tämä sivu