Viimeisin neuvolakäyntisi

Hei lääkärineuvolassa käyneet! :smiley-bounce012 spekuloin täällä, että mitäköhän siellä käynnillä tehdään, mutta olisiko teillä parempaa tietoa?


Eipä siellä hirveämmin tapahtunu, kyseli vointia ja onko kerrottu läheisille yms.
Sitte tutki alapäästä kohtua ja kokeili missä kohtaa kohdun pää on. Nii ja syke kuunneltiin. Siinä kaikki mitä tapahtui , tähän kaikkeen aikaa meni 15 min. :dead:
 
Eipä siellä hirveämmin tapahtunu, kyseli vointia ja onko kerrottu läheisille yms.
Sitte tutki alapäästä kohtua ja kokeili missä kohtaa kohdun pää on. Nii ja syke kuunneltiin. Siinä kaikki mitä tapahtui , tähän kaikkeen aikaa meni 15 min. :dead:
Meillä skipattiin myös sisätutkimus, pari kysymystä odotuksesta (miten olet voinut, onko mies innoissaan odotuksesta), omatekemien testien (sokeri ja proteiini virtsasta, paino, verenpaine) läpikäynti ja sikiön sykkeen kuuntelu. :meh:
 
Muokattu viimeksi:
Milloin on muuten kaikilla rakenne ultra? Täällä olisi 21.8. Parisen viikkoa enää odotusta :wideyed:
 
Mulla on rakenneultra 22.8 eli samoihin aikoihin kuin teillä. Jännityksellä odotan et kumpi sieltä olis tulossa :) Toki se nyt ei oo pääasia mut jotenkin olis kiva jo tietää
 
Tänään oli nla rv18+6. Alunperin piti olla lääkäri myös mutta ei tarvinnut mennä kun ei oo mitään ihmeellistä ollu. Onneksi tuttu neuvola täti oli palannut lomilta, oli paljon kivempi käydä =) hb oli nyt laskenut 135 joka silti edelleen hyvä. Verenpaine ok, paino edelleen vähemmän kuin ennen raskautta. Sydänäänet löytyi myös heti, ja kovasti potki anturiin pieni :happy: seuraava nla rv 22 ja rakenneultra 26.8.
 
Mulla on rakenneultra 22.8 eli samoihin aikoihin kuin teillä. Jännityksellä odotan et kumpi sieltä olis tulossa :) Toki se nyt ei oo pääasia mut jotenkin olis kiva jo tietää
Meillä samana päivänä :)
 
Meillä rakenneultra 29.8. Onneks tää aika menee kuitenkin suht nopeasti vaikka kovasti jo odottaa ultraa. Seuraava neuvola onkin jo ylihuomenna, jännä nähdä onko hb yhtään noussut. Miulle ei nuo hellimmätkään raudat tunnu sopivan, maha ei tykkää vaikka syön samalla maitohappobakteeriakin. Harmittaa kun sitä rautaa tarvii ja ei yhtään huvittais syödä sitä kun tietää ettei maha kestä. :inpain: Hb oli viimeks pari viikkoa sitten 106, eikä se varmaan näin nopeasti juuri nouse.
 
Meillä rakenneultra 5.9 ootan sitä niiiiiiiin kovasti :Heartred Ja seuraava neuvola 12.9
 
Minulla on rakenneultra 9.9 . ja edellisellä neuvolakäynnillä sain vihdoin ne riskiluvut kuulla eli down riskiluku oli 1:4155, kun ikäriski 1:605 eli kai tuo on ihan ok tasolla.
 
Minulla on rakenneultra 9.9 . ja edellisellä neuvolakäynnillä sain vihdoin ne riskiluvut kuulla eli down riskiluku oli 1:4155, kun ikäriski 1:605 eli kai tuo on ihan ok tasolla.

Eikös Downin suhteen alettu jatkotutkimuksiin jos riskiluku oli 1:250 tai suurempi, eli siihen tuosta lukemasta on vielä pitkästi matkaa :happy: en usko että tarvii olla huolissaan
 
Mulle oo tullu mitään tietoa seularuloksista, ei näy kannassa eikä oo tullut postissa mitään. No ens viikolla sit varmaan selviää siellä neuvolassa.
 
Mulle oo tullu mitään tietoa seularuloksista, ei näy kannassa eikä oo tullut postissa mitään. No ens viikolla sit varmaan selviää siellä neuvolassa.

Mulla tuli tulokset sähköiseen neuvolakorttiin heti nt-ultran jälkeen. Onko teillä sellasta käytössä?
 
Mulla tuli tulokset sähköiseen neuvolakorttiin heti nt-ultran jälkeen. Onko teillä sellasta käytössä?
Ei todella oo sähköstä, ihan paperinen, kaikki testit yms tehdään paperilla yms. No ehkä joku olis soittanu jos olis häikkää..
 
Takaisin
Top