Viimeisin neuvolakäyntisi

Mulle oo tullu mitään tietoa seularuloksista, ei näy kannassa eikä oo tullut postissa mitään. No ens viikolla sit varmaan selviää siellä neuvolassa.

Minäkin ihmettelin kun ei tullut mitään tietoa tuloksista omakantaan, mutta tuli sitten vähän ennen seuraavaa neuvolakäyntiä eli 4 viikkoa nt-ultran jälkeen. Minulle sanottiin neuvolassa syyksi se että tulokset halutaan käydä läpi neuvolassa niin siksi niitä ei laiteta näkyville turhan aikaisin :)
 
Jotenki mie oon onnellinen, että meillä on käytössä vanhanaikainen neuvolakortti :happy: en tykkää ,että nykyisin kaikki on sähköistä kun ne ei sit kuitenkaa aina toimi :hungover:

Mä oon sen verran hajamielinen, että tää sähkönen sopii mulle oikeen hyvin :hilarious: se on sitten aina mukana
 
No nyt on lääkärineuvola käytynä ja eipä sitä tosiaan kannattanut jännittää :hilarious: kyseltiin miten on mennyt ja onko ollut mitään vuotoja, kipuja tms. ja kun mitään ihmeellistä ei ole ollut niin ei ollut tarvetta gynetutkimukselle. Se sopi mulle kyllä oikein hyvin :grin sydänäänet vaan kuunneltiin. Se oli semmonen vartin reissu :)
 
Neuvolassa oli tänään eka lääkärintarkistus. Sisätutkimus ja kohtu tutkittiin päältä. Sydänäänet oli tarkoitus kuunnella, mutta laite ei toiminut. Eli katsottiin vointi ultralla, jonka laatu ei ollu mikä parhain. Ei kysytty näkyykö sukupuoli, kun ei olla vielä varmoja halutaanko etukäteen kuulla. En tiiä oisko sillä laitteella ees nähnyt ja oisko se sitä keronu. Ens kuussa ois se rakenneultra niin siihen asti aikaa miettiä. Kaikki muuten ok. Mutta hb tippunu joka kerta. Meillä siis otetaan se joka käynnillä. Aloitan nyt lääkkeet ja katsotaan oysyykö samana tai parantuuko
 
Takaisin
Top