Heti aamutuimaan toinen neuvola käynti suoritettu. Katottiin kaikki tähän mennessä otettujen testien ja kokeiden tulokset ( sokerirasitus, verikokeet , niskaturvotus , sukupuolitaudit, salmonella ) tulokset oli hyvät, mitänyt, sokerirasitukseen joudun puolivälissä raskautta uudestaan, paastoarvo oli sen verran lähellä raja-arvoja, et varmuuden vuoksi myöhemmin uus testi. 
Hemppari oli vähän laskenut ja painoa 0,5kg viikkoa kohden lisää. :bag: Painon nousu on miulle vaikea paikka , tiedän et kuuluu asiaan mut se ahdistaa. :banghead: Olen aina ollut hoikka ja suht tarkka syömisistä en niinkään siitä mitä vaaka näyttää vaan miltä peilissä näyttää niin nyt onkin sopeutumista .
Vauvan sykkeitä kuunneltiin, siellä se 150 jumputti pikkuinen sydän , jotakin hän siellä touhus kun rutis kajari
Seuraavana onkin sitten n 4 viikon päästä, eka lääkäri käynti.

Hemppari oli vähän laskenut ja painoa 0,5kg viikkoa kohden lisää. :bag: Painon nousu on miulle vaikea paikka , tiedän et kuuluu asiaan mut se ahdistaa. :banghead: Olen aina ollut hoikka ja suht tarkka syömisistä en niinkään siitä mitä vaaka näyttää vaan miltä peilissä näyttää niin nyt onkin sopeutumista .
Vauvan sykkeitä kuunneltiin, siellä se 150 jumputti pikkuinen sydän , jotakin hän siellä touhus kun rutis kajari
Seuraavana onkin sitten n 4 viikon päästä, eka lääkäri käynti.
ei ole muutenkaan paljoa ylimääräistä niin ei kyllä paino saisi laskea.. Neuvolassakin tuli noottia
Syön kun hevonen mutta tyttö syö myöskin tissiä kun hevonen
Uskon kyllä painon lähtevän tässä nousuun. Esikoisestakin alkoi lähempänä puolta väliä vasta paino nousta ja se nousikin 1kg/vko tahtia
ja olen muutenkin sellainen läpipasko 
kauan aikaa sain vääntää asiasta ja lopulta näytin omakannasta ko. reseptin ja vasta sitten uskoi
Kyllä ärsytti.. Noh pienen sykkeitä kuunnellessa löytyi syke 150, mutta sekin sit katosi eikä enää löytynyt. No ei siinä mitään, kuukauden päästä on lääkärineuvola, ja toivottavasti oma th taas paikalla
miestäkin olen jo pelotellut asialla 

ja aluksi siis terkkari katsoin verenpaineen ja painon ym. Onneksi sattui ihan mahtava lääkäri itselle
ja sukupuoltakin vähän arvuutteli  

Täällä päin ainakin ultraavat ja olen kyllä kiitollinen.