Kaunista Paperihääpäivää Sartza
Me oltiin eilen kattomas autojen kiihdytyskisoja lentokentällä täälä Vaasas[:)] Oli kyllä täydellinen keli kisoille. Lämmintä,aurinko pienen pilviverhon takana ja mukava tuulenvire kävi. Mies sai sitten poltettua naamansa,laittoi kyllä muualle aurinkorasvaa mutta ei naamaansa.Onneksi ei enää tänään näyttäny ravulta.
Piipiäinen riehui mahassa alkuksi kun oli kova meteli.V8:t ja isommat vehkeet ärjyi ihan siinä muutaman metrin päässä.Tunsin ekan kerran oikein kunnolla käteeni toisen kantapään, kun se monotti mua kylkeen[:D] Mutta sitten se pian tais nukahtaa, kun möyrintä lakkas.Välillä tuli pieni muksahdus johonki päin. Hyvin jaksoin kans seisoskella kolmisen tuntia,vaikka retkituoli oli kyllä mukana autossa. Käytiin mäkkäris syömäs kotimatkalla ja kaupas ja kyllä oli mäkkäris suolaasta ruokaa[:'(] Ehkä kerran vuodessa käydään sielä syömäs.
Kotona sitten sippasin sohvalle, kun miekkonen lähti naapurien avuksi heinäpellolle.Kotio tultuun olin ihan sekaisin, sanoin vaan ett jaa joko ne oli tehny ne kun tulit näin pian takaisin. Aikaa oli kuiteski menny 1,5 tuntia, ja mä olin samoilla sijoillani[:D]
Illalla käytiin kattomassa kavereiden viikon vanhaa poikalasta.Voi kun toinen on pieni ja kevyt.Piipiäinen alkas hikkailemaan heti kun otin pikkupojan syliini.
Viime yön tuli nukuttua kyllä niin hyvin pitkästä aikaa. Nukkumaan mennessä,ei närästänyt mikä on jo luksusta.Toki selkää vähän särki, mutta ei häiritsevästi.Jos taasen ottaisin sellaisen asennon ettei selkää särkis, puutuu toi vas.jalan ulkoreuna ja se tuntuu ikävämmältä kuin tuo pieni jomotus selässä. Kerran piti nousta vessaan. Sekin on vakiintunut joko puoli kolme tai kolme. Varmaan piipiäinenkin herää samoihin aikoihin syömään.
Nyt oon saanut piipiäisen nukkumapaikan valmiiksi. Paitsi no miekkosen pitäisi tulla laittaan tuo uudinverhon tanko kiinni, kun mun aivonystyrät ei oikein hokaa kuinka se oikein saadaan kiinni niin että pysyy kans.Sain sen kyllä jotenki viritettyä,mutta eihän se pysyny. Siinä on taas joku insinööri suunnitellu tuonki[8D]
Kuinka moni muuten aikoo aluksi nukuttaa pienoikaista äitiyspakkauksessa? En aluksi meinannu, mutta kun sain kaverilta kaikki pehmusteet sun muut sydeemit lainaksi, niin laitan sen nyt sitten ensi nukkumaan "laatikossa" tonne pinnikseen.Toki pinniksessäkin on kaikki valmiina, että saa vaan nostaa laatikon pois.
Pian pitäisi lähteä merelle ajelemaan kaverin paatilla. Ihana keli siihen touhuun.
Hyviä Vointeja kaikille!!