Viimeinen kolmannes

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ginessa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa, mäkin haluan uimaan!!! Kehtaatteko te oleskella bikineissä? Mua vähän mietityttää että kehtaanko mennä tän röllykkäni kanssa rannalle kun ei ole kokovartalo uimapukua.. [8|] Ainii, ja täytyy peilin kans kattoo ettei kovin olis hairy-mary [:-][;)]
Lähden ensi viikolla pohjanmaalle isän luo ja siellä on ihana lähdevesipohjainen järvi jonne kovasti haluaisin uimaan.. Puhdasta ja kylmää vettä [:)]

Josefina: kävin tuossa just maanantaina tuossa yleisellä uimarannalla uimassa biksut päällä, ja voi herranjumala, mikä tuijotus joka suunnalta. Ihmiset eivät tosiaan häpeile yhtään. Olen vielä tällainen punatukkaisen ihoinen, joten melkoisen vaalea ja masu on valtava... eli valas [:'(] mutta siis yritin kiireesti päästä sinne mereen, mutta kun se oli niin helkutan kylmää...

Mä itse asiassa ajattelin olevani sellainen, ettei haittaa yhtään, että mua tuijotetaan, koska olen masustani ylpeä, mutta nyt kun ihmiset eivät tosiaan häpeile tuossa tuijotuksessaan yhtään, niin kyllä se on alkanut häiritä.

Niin se tuijotus.. [8|] Sitten kun mulla ainakin on tullut uus bestis, selluliitti!!!! jota on reisissä ihan jäätävät määrät, ja muutenki turvoksissa niin ei oo ihan bikiniolo... Mutta voishan sitä laittaa vaik t-paidan bikinien päälle, mut ei se noita reisiä peitä [:D][:(]

Muoks. Olen siis monen mielestä varmaan pinnallinen ja hölmö, mutta itteäni nyt vaan tällaiset asiat häiritsee.. [&:]

Mä hommasin alesta isommat biksut ja kävin ihan köllimässä auringossa, vähän laitoin aina suojaa jostain paidasta tms. röllykälle, mutta muuten tuo ipana tuntu ottavan aika rauhallisesti.. Ihmiset tuijottaa joo, tekis mieli sanoa jotain niille, mutta eipä tuo loppu viimein haittaa - oon aina ollu "jos kiinnostaa niin kattokoon"- tyyppiä, pätee myös siihen "mitä jos naapurit näkee"- asiaan, mua ei vois vähempää kiinnostaa jos joku naapuri näkee mut ku hillun alasti kotona [:D]

Illi olisit sanonu et mitäs tölläätte? [:D] Ettekö oo ennen ihmistä nähny. Onneksi omalle kohdalle ei ole vielä sattunu tai en ole hoksannu et ihmiset olis katsonu liian pitkään mua. Tuijotan takaisin jos alkavat tuijottaan liian pitkään.

Huomenna olis taas pitkä istuminen autossa. Lähdemme ylivieskassa käymään isäni luona [:)] Ainaki nuorempi veljeni tulee sinne kans käymään, isommasta veljestä en vielä tiedä. Toivottavasti tulisi hänkin nii näkis molempia pitkästä aikaa.

Elysee, mä luin, että olit kirjottanu: multa meni vedet. Luin sitte uudestaan ja tajusin, et joskus aikasemmin, ei nyt just[:D]

Meillä olis rannalle sellanen 200m matkaa, mut mä en oo mikää rannallamakoilija ja järvessä en tykkää uida, joten katselen tuota järvimaisemaa vaan ikkunasta[:D]

Meillä on hikkaa kokoajan masussa. Eihän se satu, mut jotenki toi jatkuva "nykiminen" ärsyttää[:D]

Tänään mennään kylään katsomaan 3,5 viikkosta poikaa ja huomenna 1,5 viikkosta tyttöä. Ja ite pitäs viel jaksaa odottaa ja odottaa ja odottaa... Huomenna laskettuun 4 viikkoa, että voi kai sitä jo ajatella, että kuuden viikon päästä viimestään on oma vauva sylissä[:D][:D][:D]

Niin, oot kyllä miu oikeassa, että tuijottakoot, mutta mullaki on vaa oma henkilökohtanen onkelma tuo läskireisikompleksi [;)]

Josefina, mä luulen, että tällä hetkellä katseet kohdistuu enemmän sun mahaan ku reisiin!!! Että sinne vaan!!![:D]

Haaa, nythan tuo Miun joutsen nakyykin, tuttu naama, kun ne on ollu niin monesti Qstockissa ;)

Ite en oo kaynyt nyt pitkaan aikaan uimassa, mutta kun kavin, laitoin kans t-paidan paalle... ja joskus jopa shortsitkin, en kylla kehtaa enaa bikineissa [:D] Mua arsyttaa se tuijotus, ja kun mua taalla tuijotetaan normaalia enemman, niin [:@]

Tanaan kaveltiin semmosen ison peilin ohi, ja mun mies pysaytti mut sen kohdalle ja naytti kadellaan kuin iso perse ja maha mulla on! [:D] Yks vanhempi thai-nainen repes ihan totaalisesti... Ja kyllahan mina isolta naytan, kieltamatta... Tuli ihan semmonen fiilis, etten kehtaa enaa menna mihinkaan vaikka ylpea mahastani olenkin, mutta mua vaan hairittee tuo thaimaalaisten piiiiiitka tuijotus, ne ihan kaantyy kannoillaan, siis...[>:][:@]

Hei te kaikki narastyksesta karsivat - kokeilkaa tekin niita kauraryyneja kuiviltaan. Imevat niita artyneita nesteita itseensa ja helpottavat oloa. Halpa kikka, vaikka se nieleminen onkin kuivaa hommaa[:-]. Mutta kaipa se on kakeilun arvoista, jos se auttaa [;)]

Mulla supisteli kipeesti ja pitkaan eilen illalla kun kavin nukkumaan. Piti oikein nousta ylos ja lahtea kakkoselle. viimeksi kun synnytin, niin just niin oli koko yon. Pelastyin jo, etta nyt se on menoa, mutta meni onneksi ohi.. Olen kylla miehelle sanonut, etta nyt se sit kohta jo tulee - hui [:)]

Aloittelin sairaalakassin pakkaamista. Omat tarpeet oli kylla paalimmaisena mielessa, niin etta nyt on kassissa liivinsuojuksia, siteita, rasvaa nanneihin ja perapukamiin [:'(][:'(] (toivottavasti ei tuu talla kertaa..). Tanaan sain myos ostettua vauvalle kotiutumishousut - sellaiset mustat ja pienet. Kokoa 50 - voiko KUKAAN olla niin pieni??? niin etta saan vauvelinkin kamat kohta kassiin ja sit viela omat vaatteet.

Iski muuten melkoinen paniikki, kun luulin synnytyksen kaynnistyneen.. (Muistan kylla kuinka kipeaa teki viimeksi[&:]) Huomenna on neuvola, pitaakin muistaa tehda se toivelista synnytysosastolle valmiiksi, etta mun katilo voi sensuroida asiattomat kommentit[:D]

Minkälaista rasvaa olette käyttäneet nänneihin, te jotka siis jo aiemmin imettäneet?
Pitäisi mennä ens viikolla soppailemaan viimeset asiat sairaalakassiin, olisi kiva kuulla kokemuksia?

Maisan mä luulin, et ne peräpukamat olis tullu jo täs vaihees jos niitä tulee???!!! Siis tuleeks niit siin ite synnytyksessä? NOU!!!!

J.J. en oo kyllä imettäny, mut mulla on muutenki bebanthenia ja sitä aion myös käyttää nänneihin. Sitä ei siis tarvi ainakaan pestä pois ennen imetystä.

Sartza mä menin avaamaan suuni naisporukassa jossa synnyttäneitä naisia ja kehaisin miten mua ei oo närästäny ollenkaa eikä peräpukamiakaan oo tullu yhtään. Heti tuli kommentti että "ootas vaan, synnytyksessä niiltä ei voi välttyä! Jos siinä punnaamisessa ei niitä tuu niin on kumma"[:'(]

Mä en tiedä edes mitä närästys on. Siis mua ei oo koskaan elämässäni närästäny. Kaikki aina sano, et ootahan ku oot raskaana. No, ei oo vielä näkyny, mut synnytystä siis odotellessa. Jipii[:@]

Mulla sama homma ton närästyksen kanssa, siis että ei oo koskaan närästäny.. Kaikki kyselee vaan et no joko närästää ym. - EI OLLENKAA [:)]

Ihanaa, ensi viikoksi luvataan kaikkien aikojen kuuminta helleaaltoa.

Taitaa tulla avohiki tutuksi meille kaikille.. [&:]

Siis että täh, aiheuttaako/pahentaako synnytys pukamia?!?!?!? Meikäläisen perspallero paisuu sitten varmaan jalkapallon kokoiseksi jos alakautta synnytän [&:]

Jänskättää muuten ihan pirusti se huominen synnytystapa-arvio.. Onhan ipanalla kaikki hyvin? Joko varataan aikaa sektioon vai mihin tulokseen päädyn synnytyksen suhteen? Ja onkohan siellä se kiva lekurisetä vai se eräs elämäänsä kettuuntunut nirppanokka? [;)]

Huh vielä jos tulee pahemmat helteet niin muutan tätini luokse.. Se osti vastikään lapsilleen ison uima-altaan [:D]

Nyt täytyy kyllä hieman kommentoida täältä tammikuisista..
Ei mulla ainakaan ollut raskaus aikana pukamia, eikä niitä synnytyksessä tai synnytyksen jälkeenkään tullut...
Eli nou paniikki [:)]

Tsemppiä kaikille viimeisille metreille!

Olkaa onnellisia, jos ette tiedä mitä närästys on!! [X(] Mua ei oo nyt ainakaan kolmeen viikkoon närästänyt, kun jätin taas kahvin pois...Tai muutaman kerran ihan hetken aikaa, mutta mitään närästyslääkettä ei ole edes tarvinnut ottaa. Aikaisemmin niitä meni MONTA päivässä...(Niin ja kaurahiutaleet ei mulla kyllä auttaneet.) Mullakaan ei onneksi ole ollut mitään ummetusta tai peräpukamia, mutta en kyllä ala mitään, jos pukamia tulee synnytyksessä!![:-] Taidan haluta perua koko homman...[&o][:D]

Mä oon käynyt uimassa lyhyissä shortseissa ja topissa, bikineissä en kyllä ehkä ilkeis, vaikka mahakin on säästynyt raskausarvilta...Ja luultavasti bikinit on jäänyt vähän pieniksikin, enkä uusia enää viitsi ostaa näille loppumetreille! Katsotaan sitten ens kesänä mahdunko noihin vanhoihin, vai pitääkö ostaa sit uudet! [&:]
Mä en muutenkaan viihdy oikein yleisillä uimarannoilla ja yleenä meillä onkin koirat mukana, niin ei sellasille ole edes asiaa. Täällä on onneksi parikin mahtavaa paikkaa, mihin pääsee koirienkin kanssa ja niissä on aika vähän muita ihmisiä (lähinnä muita koirallisia vanhempia ihmisiä tai lapsiperheitä), mua ei ainakaan kukaan ole töllötellyt. Kai??[:-]
Ja mieheni isän luona olen nyt pari kertaa käynyt uimassa, siellä on oma ranta ja rantasauna, eikä kummallakaan kerralla naapureissa ole ollut ketään, joten siellä voi huoletta uiskennella vaikka ois minkälainen valas!!
Antakaa mitten tuijotella, jos ne haluaa!! Luonnollinen asiahan tämä on ja jos joku ei ole ennemmin nähnyt miltä raskaana oleva nainen näyttää, niin jo on korkea aika!![:)]

Närästys on jotain ihan infernaalista, omista raskausvaivoista ehkä pahin. Tosin mua on närästänyt jo ennen raskauttakin, itsellä tulee jatkuvasti ylöspäin syöty ruoka, eli mahalaukun hapanta sisältöä tulee suuhun... Epäilen että tämä mun flunssan jälkeen pitkittynyt yskäkin johtuu siitä. Jos ei raskauden jälkeen kohene, niin täytynee hakea jotain järeämpää kuin käsikauppalääkkeitä.  Peräpukamia (eikä ummetusta) taasen ei ole ikinä ollut eikä toivottavasti tulekaan.

Normaalisti tykkään kuumasta, mutta kun ulkona on varjossa 31 astetta eikä ole mahdollisuutta päästä ilmastoituihin tiloihin ja sisällä on varmaan lämpöjä saman verran vähintään niin kyllä on tuskaista. Onneksi viikonlopuksi olen menossa maalle niin pääsee ainakin uimaan, eipä siellä lämpötilojen puolesta taida olla viileämpää..

Takaisin