Olkaa onnellisia, jos ette tiedä mitä närästys on!! [X(] Mua ei oo nyt ainakaan kolmeen viikkoon närästänyt, kun jätin taas kahvin pois...Tai muutaman kerran ihan hetken aikaa, mutta mitään närästyslääkettä ei ole edes tarvinnut ottaa. Aikaisemmin niitä meni MONTA päivässä...(Niin ja kaurahiutaleet ei mulla kyllä auttaneet.) Mullakaan ei onneksi ole ollut mitään ummetusta tai peräpukamia, mutta en kyllä ala mitään, jos pukamia tulee synnytyksessä!![:-] Taidan haluta perua koko homman...[&o][:D]
Mä oon käynyt uimassa lyhyissä shortseissa ja topissa, bikineissä en kyllä ehkä ilkeis, vaikka mahakin on säästynyt raskausarvilta...Ja luultavasti bikinit on jäänyt vähän pieniksikin, enkä uusia enää viitsi ostaa näille loppumetreille! Katsotaan sitten ens kesänä mahdunko noihin vanhoihin, vai pitääkö ostaa sit uudet! [&:]
Mä en muutenkaan viihdy oikein yleisillä uimarannoilla ja yleenä meillä onkin koirat mukana, niin ei sellasille ole edes asiaa. Täällä on onneksi parikin mahtavaa paikkaa, mihin pääsee koirienkin kanssa ja niissä on aika vähän muita ihmisiä (lähinnä muita koirallisia vanhempia ihmisiä tai lapsiperheitä), mua ei ainakaan kukaan ole töllötellyt. Kai??[:-]
Ja mieheni isän luona olen nyt pari kertaa käynyt uimassa, siellä on oma ranta ja rantasauna, eikä kummallakaan kerralla naapureissa ole ollut ketään, joten siellä voi huoletta uiskennella vaikka ois minkälainen valas!!
Antakaa mitten tuijotella, jos ne haluaa!! Luonnollinen asiahan tämä on ja jos joku ei ole ennemmin nähnyt miltä raskaana oleva nainen näyttää, niin jo on korkea aika!![:)]