Viimeinen kolmannes

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ginessa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanat varpaat Eemillä!![:)]
Mäkin yllän vielä tän tynnyrin kanssa lakata varpaankynnet just ja just, mutta aika hankalaa on...[&:]
Äsken meinas usko loppua lenkillä, tuntu ettei ikinä olla kotona...Ihan pikkusen tuli kuuma ja siihen päälle supistelut,kankea ja kpeä selkä ja jalat ja pari törttöilevää koiraa!![&o]
Ens yön ajattelin nukkua ulkona tai naapurin uima-altaassa...[:D] Täällä on meinaan tosi hiostava ja kuuma ilma! Päivisin oon ihan nauttinut vielä lämmöstä ja auringosta, mutta öisin ois kiva nukkua...

Tänään muuten neuvolalääkäri oli sitä mieltä, että uimassa voi käydä (vaikkamulla oli kohdunsuu pehmennyt ja auki)...Täytyy katsoa uskaltaisko vielä mennä vai ei. Eilen kyllä kävin ja hengissä ollaan edelleen...

itellä ei onneks ole ongelmia kynsien lakkauksessa, jotain hyötyä yliliikkuvista nivelistä kun voi vieläkin heittää vaan jalat syliin [:D]

mitä ovat nämä hassut napsahtelut mitä kuuluu mahasta? ihan kuin tuo otus tuolla mahan sisällä jotain naksuttelisi? onko muillakin samanlaisia "oireita"? aika hassua [:D]

Oooo, ihanat kesävarpaat Eemi sulla [:D]
Kiva että oot saanu lepäiltyä nyt siellä mökillä [:)]

Pähkylän yö kuullostaa ikävältä[:o]

Mä kanssa lakkasit nyt ite varpaan kynnet, en tosin kuin vaan yhellä värillä.
Puuuh, sainpas jotenkuten ne lakattua[;)]

Yöt on kyllä tuskallisen hikisiä, tyynyt ja peti märkinä koko ajan ,alasti ilman peittoa.
Huh ei tuu mitään.[&:]
No onpa tosiaan vastapainoa alkuraskauden palelulle jos vaikka siten miettii.[8|]
Heräilin tossa taas kun miehen kello soi ja lähti töihin, olihan sitä jo pissahätäkin ja menin takas petiin
rupes kivistää alavatsaa.Noh nousin ja keitin kupin kaffetta ja söin.Tässä nökötän ja pieninkin tulee kohta kotiin tässä aamusella kun on ollut puoltoista viikkoa reissussa [:)]
Ihanaa ku tulee kotiin.[:D]

Tosin jalkojen takia nökötän vaan kotona, eli minnekään en ole päässyt,
paitti sillon ku mies on tässä niin pääsee autolla vähän pois....[&:][;)]
Keskimmäinen on kuumeessa ja flunssassa sairaslomalla töistä..toivon että ei muhun tartu [>:]

Mun käly kävi sokerirasitustesteissä ja saa tietää heinäkuun LOPULLA tulokset mtw????
Onpa toimintaa...

Ihana ihana ukkonen! Oli kiva herätä kauheaan räiskeeseen yöllä, ja typy veti voltin mahassa joka kerran kun pamahti [:D]

Mutta sade viilensi ilman ihanasti, meillä oli aamulla mökissä vaan 22 astetta! Mä en edes muista millon olisin nukkunut yhtä hyvin [:)]

Kävin tänään verikokeessa, otettiin taas veriryhmä vasta-arvot ja hemppa, maanantaina on V I I M E I N neuvola, viiden viikon tauon jälkeen.. Mua hiukan jännittää sillä mä olen ihan turvoksissa, kädet on kun paketti nakkeja ja mulle on tullut painoa viime käynnistä kilokaupalla.. Varmaan tosta on osa turvotusta, mutta kiva kun tähän mennessä ei ollut tullut kun puoli kiloa.

Toivottavasti olisi pissa ja paineet normaalit! Muutenhan ne laittaa mut Noopin viereen tyksiin lepäilemään. [:'(]

Hei eikö joku ollut saanut luvan syödä zyrteciä hyönteistenpuremiin? Mä olen nyt pari viikkoa yrittänyt hydrocortison-rasvalla pärjätä, mjutta ei siitä tule mitään. Mökillä kun ollaan, nin täällä on miljoona hyttystä, ja mä raavin joka yö nuo puremat auki, on muuten kauniit nilkat..

Juu Zyrteciä saa ottaa, mä söin sitä keväällä noihin siitepölyallergiaoireisiin

Miu Mulla kanssa kuuluu sellaista naksahtelua, tai siis ihan kuin joku läträis kylpyammeessa...Sellaista läiskettä kuuluu välillä...Mulla se kuuluu ylämahan puolelta...Oiskohan lapsivettä siellä vähemmän ja Tiitiäinen potkiskelee jaloillaan "ilmaa"?[;)]

En tiedä tosta napsumisesta muuta kuin että tuolta jo synnyttäneiden puolelta luin että heillä naksui mahassa ennenkö lapsivedet/limatulppa meni... [8|]

Wautsi Miu, hyvä kuva[:D]. Ja ihan näyttävän näköinen on tuo mieskin[;)]. vaik mul ei ole hajuakaan kuka se on[:D]. Vissiin joku julkkis, mut mulle nää musahommelit jää muutenkin siihen et mitä radiosta tulee sitä kuunnellaan. Mä omistan alle 10 cd levyäkin ja nekin on vikat hankittu viimeksi ehkä 5 vuotta sitten. Kyllä mä kaikenlaisesta musiikista tykkään mut mun ei vaan tule sitä paljoa kuunneltua, seurattua saati ostettua koskaan mitään levyjä.

Mut miu toi sun kipuilu ei kuulosta ollenkaan hyvältä. Mä ottasin jo yhteyttä sinne äippäpolille!!! heti!

Ehkä munkin pitäis joskus vähän panostaa noihin kuviin mitä täälä julkasen. olisin edes tukkani kammannu.[;)] Ei näyttäis aina ihan jostain reväistyltä[:D].

Aika hyvin Ginessa kun sait sun masun kanssa kynnet lakattua! Siihen tarvittiin varmasti kova tahto. Mua jo otti päähän eilen ihan suunnattomasti ku piti säärikarvoja ajella[:'(]. Tosin neukkutätikin sanoi tänään et mun vauveli on nyt kyllä niin korkeella kylkikaaren alla et se ei paljon korkeammalle enää mahtuiskaan. Mut onneksi tää viikko 36 on yleisesti se korkein aika. sit pitäs alkaa meneen alaspäin.

Lemppi kato multa ei onnistu edes ihan suorassa istuminen. Ruokapöydässäkin on vaikeaa ku se alkaa vielä supistamaankin heti jos hetkenkin olen ihan pystyssä. Ei auta vaikka saa jalat syliin. Ja sit plussa lasit, ei voi olla kovin kaukana nuo kintut ku ei näe[:D].

Sme mun neuvola täti sanoi just tänään et lapsi veden määrä alkaa näillä viikoilla selvästi vähenemään. Et jatkossa masussa on suhteessa enemmän vauvaa ja vähemmän vettä. Mut ei sinne kohtuun tilalle ilmaa tule. Ilma on sit suolistossa jos sitä siellä masussa jossain on. Muutenkaan ihmisen sisällä ei ole missään niin sanottua tyhjää ilmatilaa. (paitsi siellä suolistossa, eikä sielläkään paljoa). Ei edes keuhkoissa vaikka niin yleisesti luullaan. Et ne olis sellaset ontot pussit mitkä täyttyy ilmalla ku vetää henkeä sisään. ja sit litistyvät kasaan ku puhaltaa ilman ulos. No nyhän meni asian vierestä ja kauas. Ja kauas tosta Smen aiheesta[:D]. Sitä vaan on täällä netissäkin jo kuin kotonaan et sitä vaan jatkaa höpötystään siitä mitä mieleen tulee.

Nii ja ainii, Et mä olen rakastunu näihin mun varpaisiin[:D][:D][:D]. Tästä tulee ihan varmasti jokakesäinen traditio jatkossa. Pitää sitä naisen saada aina välillä vähän hemmottelua ja kimalletta.[:D][;)][:D]

Miu...Tarkoitin siis Lemppiä...Napa on vaan ruskean värinen...Nyt ainakin mulla on sen verran ulkona et väri näkyy hyvin...Mull aon n iinkuin melkein puoliksi ulkona napa...

Täh, mä en vaan saa näkyviin tuota Miun kuvaa.. HÖ...
Ja juu, lääkäriin siitä!!

Tänään on ollu vatsa ihan aamuyöstä outo, repiny ja juilinu alhaalta ja pingottanu masua muutenkin[&o]
Otin särkylääkettä, senkin jälkeen ollu outo.
Vähän meinas hermo mennä kun on niin saatanan kuumakin.[:@]
Häntäluu sanoo kohta sopparin irti ja MIU, mulla on myös enempi oikeanpuoleista toi turvotus!!!
Ja edelleen kodin vankina... siihen asti vissiin kunnes tää syntyy.
Tää ny kuuluis jurputus osioon mutta tulin nyt tänne [:-][;)]

Eemi, joo puuskutusta hikeä ja tahdonvoimaa se oli[;)]
Ihana talo teillä Eemi on tulossa ja kaikki poitsut oli - [;)][:D]Varsinkin se nuorin!!

Mulla rupee kans ruokapöydässä aika usein, miltei aina supistamaan.[8|]Outoa.

Unet on olleet nyt aika onnettomia, herään tunnin parin päästä nukahtamisesta lammikkoon pääni ja vartaloni alla,
pissalle taas hipsittävä ja sit ennen viittä ei enään tuu uni.RÄYH!!![&:]

Juu rupee riittää tää kesällä odottaminen mulle [:D]

Kaikille ihanaa iltaa täältä pätsistä [:)][;)]

nyt ärsyttää närästys...tuntuu et kaikki ruoat närästää...Tai siis kurkussa on sellainen korventava tunne koko ajan ja ei hellitä maidon avullakaan...Täytyy vissiin kokeilla pienentää ruoka-annoksia tosissaan ja syödä useammin pieniä annoksia...
Tänään on Tiitiäinen taas liikuskellut melko ahkerasti masussa...Sellaista venyttelyä ollut eniten...Sit ihan kuin "raapimista" ihan alamahassa...[;)]

Parin tunnin välein saa juosta vessassa, eikä tuu kuin pieni tippa...[X(]

Närästys, nenäverenvuoto ja liitoskivut on ikävimpiä asioita tässä omassa raskaudessani. Liitoskivut meinaa viedä jo järjen. Närästykseen ei oikein auta mikään, ja närästää vaikka ei olis juonu ku vettä. Huomenna pitää kyllä sanoa neuvolalääkärille noista liitoskivuista. Tuntuu ettei pääse enää liikkumaan mitenkään.

Ja nukkuminenki on vaikeaa ku ainut hyvä asento olis selällään, mut sitäkää ei sais tehdä [:(] Toivottavasti en ole saanu sikiölle tehtyä mitään vahinkoa vaikka selälläni nukun suurimman osan yöstä. Yritän kyllä nukkua kyljelläni mut se sattuu joka paikkaan. Tyynyt alkaa ahdistamaan polvien välissä ja mahan alla.

Tahdon jo nyytin syliin. Vielä pitää odottaa monta viikkoa.

no onneks vielä syliin saan jalkani heitettyä, mutta ikäväkseni huomasin ettei enää mitään mahdollisuutta saada jalkoja niskan taakse! [:(] [:D]

minullakaan ei tuo miu:n kuva näy mutta epäilen että lienee kyseessä suomen kuuluisin joutsen, -tunnettu viiksistään! [;)] [:D]

tosiaan mulla tuo ruskea napa pullahtaa ulos aina kun makaan, mutta sitten seisaaltaan se on vaan sellainen viiru :D

tuo limatulpan irtoominen kammottaa minua, en sitten laisinkaan tykkää mistään limasta, meinasinkin joskus vähän aikaa sitten oksentaa kun miu puhui täällä foorumilla syöneensä viiliä purkkitolkulla, oon kammoksunut kaikkea limajuttuja ihan pienestä pitäen! [:'(]
Mitäs se limatulpan irtoominen sitten oikeestaan tarkottaa? ja miten sen huomaa?

Hep,täällä närästää ja verta tulee nokasta.Turvottaa jalkoja ja vasemman puoleinen varvas on tunnoton?

Masussa myös napsuu kun vauva liikkuu,ja ratisee ja natisee[:D]
Mulla meni kerran vedet niin että ensin tuntu napsahdus/pamahdus(erillainen kuin nää napsumiset)kohdusta ja sitten iskikin jo supistukset päälle...

Issias alkanut vihoittelemaan kun vauva kääntelee tuolla hyvin hyvin alhaalla päätään."Sähköiskuna" tulee ja jalat alta![:@]

Sain ä-poli ajan 26.7 jolloin rv:t 37+3.Ihan kiva jos sais vaikka jonkun eräpäivän ja ainakin katsovat vauvan kokoa....

Ihan kuva Miu[:)]

Mä olisin jo valmis synnyttämään,todella[;)]
Nii ja napa on täälläkin ihan ruskea[:'(]

Musta olisi niin ihanan selkeetä että synnytys alkais vesien menolla,sitä toivoisin.[:)]
Kun muutenkin suppailee taas koko loppuraskauden,olis niin huippujuttu kun kerrasta tietäis nyt se on menoa[:D]

Kamala yö takana, tai oikeastaan pari edellistä yötä.. Ilmeisesti supistelee jo sen verran paljon, ja menkkamaista kipua täälläkin. Heräilen koko ajan ja sitten toki tulee käytyä vessassa, maha on ihan piukee ja vaikea saada asentoa..
Mulla on puhti ihan poissa, tää kuumuus vie kaiken energian. Vielä tää ja huominen töitä ja sitte lomaa [:)] Mahtavaa..

Näin viime yönä unta että synnytin!!! Se lapsi pullahti ulos sellaisessa kalvopussissa, ja mä paniikissa sitä pitelin ja kyselin että nytkö se syntyy??? Ja joku siihen sitten vastasi että joo vedä vaan se pussi ulos ja ota se lapsis ieltä sisältä pois!! [:D] No sieltä syntyi poika, joka olikin ihan mun siskon pojan kopio, ja jo noin 2 vuotias... [8|]

Ihanaa kun tänään on edes hiukan viileämpi päivä [:)]

Arvatkaa onko kaks viimeistä yötä ollut taivaallisia?No joo pari kertaa vessassa käyntiä lukuunottamatta...[8D]
Ollaan nukuttu sellaisella ilmatäytteisellä vieraspatjalla alakerrassa jossa on ilmalämpöpumppu pitämässä ilman viileänä...Nyt ei oo meinaan yhtään särkenyt lonkkaa eikä oo vaikeeta nousta sängystä ylös...oon jopa pystynyt nukkumaan selällään...on meinaan jo paljon pirtempi olo, kun saa nukuttua kunnolla ees muutaman tunnin...Meillä on melko uudet runkopatjat, mutta niihin on tullut lonkan kohdalle sellaiset väsyneet kohdat että ilmeisesti kalvaa lonkan kohtaa...Varsinkin kun painoa tullut 17 kiloo lisää...[:'(]

Pieni miinuspuoli on nenän tukkoisuus ilmalämpöpumpusta, mutta hällä väliä vaikka nenästä tuleekin verta niistämisen takia, saan nukuttua ees kunnolla...[;)]

Nyt täytyykin lähteä verikokeisiin terkkulaan...

Mä nään niin sekavia unia kaiket yöt että huh!
"Menneisyyden ihmiset"hyppii niissä ja lapsia syntyy ja murhia tapahtuu ja ihan kaikkea taivaan ja maan väliltä[:o]Aamulla mietin että mikä on totta mikä ei....

Tänään heitän talviturkin[:)]
Pakko sitä edes kerran kesässä päästä uimaan[;)]

Takaisin