Viimeinen kolmannes

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ginessa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eemi, tyttö <3

scarlett, mun tuttavalla myös tuli kaksoset alakautta siten että B käännettiin vatsan päältä ja syntyi 10 minuuttia myöhemmin, kun A oli oikeinpäin. Tosin tässä tapauksessa B oleili poikittain A'n päällä..

Hanibööki, ystävä vinkkasi mulle imetystyynyn käyttöä nukkumiseen jos närästää, eli tyyny niska-hartiaseutuun ("U väärinpäin"), jolloin pääpuoli kohoaa ja pystyy nukkumaan vähän pystymässä asennossa. Mulla ei tosin öisin niin paljon vaivaa, mutta sohvassa pystyn ruokailun jälkeen olemaan tuolla tavoin. Imetystyyny on muutenkin tosi kätevä jo nyt, sitä voi myös käyttää jalkojen välissä tyynynä nukkuessa.

Lidia, meillä mies väittää kuulevansa sydänäänet vatsan päältä, olen suhtautunut vähän epäilevästi että mahtaako se kuulla vauvan vai mun..

Tänä aamuna mietin et pitäisi iloita niistä vaivoista mitä ei ole, eli mulla ei ole vielä raskausarvet tai peräpukamat eikä ummetus vaivanneet. Saa nähdä ilmaantuuko niitä loppuraskaudessa. Sen sijaan närästystä, suonenvetoa, liitoskipua ym. löytyy omiin tarpeisiin.

Hanibooki, mullakin on vinkki tohon narastykseen. Anoppi karsii ihan sikana ja ainoa mika auttaa on syoda lusikallinen kauraryyneja kuiviltaan. Kai ne jotain imee niita mahahappoja. Anoppi ainakin vannoo ton nimeen, eika lahde minnekaan ilman niita ryyneja. Voi olla kokeilemisen vaarti - ei ainakaan maksa paljoa..

Onkohan mullakin jotain dementian oireita, vaikka omega 3 syonkin.. En loytanyt esikoisen lenkkareita tanaan mistaan, eika ne ollu tarhassakaan. Kylla kavi arsyttaa [:@] Pitaa nyt viela kaantaa talo ylosalaisin iltapaivalla - ehka meidan neiti on vaan pukenut ne kengat jollekin nukelle.. En missaan nimessa halua ostaa uusia, lasten kengat on naurettavan kalliita!

Bongasin tällaisen tuolta kesäkuisten puolelta.. Mihin me ollaan itsemme oikein laitettu [;)] [:D] [:D]

http://www.astro.fi/self_knowledge/childHoroscope/sign/leo

http://www.astro.fi/self_knowledge/childHoroscope/sign/virgo

Mulle pitäisi syntyä neitsyt lapsonen. 31.8. on laskettu aika.

Lila: Kyllä ne vauvan sydänäänet pitäis olla jo 26-28 viikolta asti kuultavissa. Että paljon mahdollista että miehesi ne kuulee.[:)] Mä oon kans funtsaillu et pakotan ukon koittaa kuunnel, kuuntelisin ite mut en taivu..[:-]

Mun mies on kans yrittäny kuunnella mutta ei kyllä ole kuullut mitään [8|]
Oon kans huomannut ison eron vauvan liikkeissä, koko maha hyppii ja pomppii [:D] Harmi että heti kun pyydän miestä katsomaan niin vauveli rupee leikkii piilosta ja on ihan hiiren hiljaa paikoillaan [:)][;)][:D]

Siinä neuvolasta saadussa vau-kirjassahan sanotaan, et isä voi vessapaperihylsyn avulla kunnella sydänääniä. Mä luulen, et taitaa olla vähän humpuukia koko juttu. Miellä mies kuullu sydänännet jo aika pitkään, ainakin kk verran. Just eilen sano, että huomaa kyllä kuinka paljon kovempaa se sykkii verrattuna siihen, kun kuuli sen ekaa kertaa. Myös tuttu kätilö sanoi, et kyllä nyt jo kuuluukin kuulus. Mut kai siihenki vaikuttaa vauvan asento ja istukan paikka jne.

Huoh, tänään olis 9 tunnin työpäivä, onneks puolet jo takana. Ehkäpä jaksan, varsinkin kun pääsee välissä lueskelemaan teidän juttuja[:D]

Eemille onnittelut tytöstä!!! Meillähän on se "ehkä-tyttö" enkä oo vielä uskaltanu oikein tyttötyttö-juttuja osteskella. Ilmeisesti siis tässä vaiheessa näkyy paljon selvemmin jo paikat??? Voi vitsi, haluisin kyllä iteki tietää. Jotenki ajattelen, et se olis tyttö, kun sitä on veikattu. Jos syntyy poika niin vaikka kuinka rakastan häntä niin olis sitä ensin varmaan vähän hämillään asiasta.

Jahhas..taas sitä onpi pissitulehdus,mutta ei sitä niin helposti ees huomaa kun on raskaana..
pikkasen oudolta tuntuu pissata ja koko ajan saa rampata muutenkin..
Käsiä särkee mut osittain on sitä turvotus kipua kun oisin on molemman käden nakit ihan puuduksissa..
Plääh..huomenna vasta saa lääkkeet..kun se meni jatkoviljelyyn...

[&:]

Byääh, hiiva on inhaakin inhottavampi, mut ei se juilivan alapään kanssakaan oo mukavaa[&:]
Nimim :kokemusta sen 18 vuotta n.6 krt vuodessa tästä kärsinyt.[>:]

Ei tää munkaan kroppa oo loisto munuaisilla ja rakolla pilattu [&:]
Voitas mennä molemmat sinne ladon taa?[:D]

Eemi03: Ensinnakin Onnea tyttovauvasta!
Ok, en googleta enaa [:D] Mutta huomenna kylla kyselen laakarilta. Siis ma masennuin eilen ihan totaalisesti ja kyyneleetkin piti tirauttaa, kun kuvittelin, etta nyt mulle tuli reuma. Kun mun mies tuli kotiin, ja kerroin sille tasta, niin kylla se katteli mun sormia (jotka siis on turvonneet) ja sanoi, etta kun sa syot niin paljon kananlihaa... (taalla luullaan, etta kun syo paljon kananlihaa, niin tulee mummona reuma) menin sitte sankyyn mokottaan, mutta kohta se tuli lohdutteleen, etta otahan nyt ihan rennosti elaka ajattele enempaa koko asiaa... Tanaan kaytiin miehen tyopaikalla, ja siella on yks nainen kuukauden mua jaljessa ja sekin rauhoitteli, ettei varmaan mitaan vakavaa ;)
En ma yleensa ressaa mistaan, mutta nyt on kylla ollu ihme moodeja.

Lidia10: pari kertaa on yritetty kuunnella mahan lapi, jos kuulis sydamen tykytysta, muttei ole kans kuullut, se on kylla muutenki aika kuuro, ainakin jos paattelee television aanenvoimmakkuudesta. Mulla taas tosi herkat korvat, taipuispa ite [:D]

Josefina: Vaativia leijonanpentuja <3

Mulla on muuten tanaan tasan 10 viikkoa laskettuun aikaan, nayttaa kivalta toi 30 viikkoa tossa tickerissa, ihanaa! [:)]

Asiasta jalkajakkaraan...
Mun rupes tekee mieli niin paljon thaimaalaista ruokaa... [:(] [:(] [:(]
Täältä ei mistää saa hyvää thaimaalaista... Ennen matkustelin siellä paljon työnpuolesta ja tulisuus toleranssikin oli aika korkeella.. Lähetäs aamu81 mulla vähän herkkuja sieltä [;)]

(huomaako että on iltapäivä töissä ja nälkä alkaa vaivaamaan..[:D])

Josefina: Ainakin mun kotikaupungin kauppahallissa on yks thaimaalainen kauppa, missa on kaikenlaisia sooseja, mausteita ym. Nyt en tieda missa asut, mutta ainakin isommissa kaupungeissa loytyy kauppoja, missa myydaan thaimaalaisia mausteseoksia tms, mista voi ite tehda thaimaalaista ruokaa. Ite oon kokeillut esim Tom Ka -nimista soosia kanan kanssa, myos katkarapu sopii. Nam nam.

edit. Niin siis voin toki lahettaakin, mitas laitellaan? [;)]

Nytte jos niitä lemppareita söisin varmaan kuolisin närästykseen.. Ihan parasta oli sellanen ku morning glory (turistinimellä) siin oli jotai vihreetä papua? valkosipulia ja chiliä paistettuna öljyssä ja varmaanki oysterikastiketta.. NAM!!!
En vaa saa siitä itse saman makuista ja ne ei kyl oo mitää perus vihreitä papuja siinä.. jotain vihreetä pötköä ja rehua [:D][:D] Sit kaikki ne kalaruoat.. en osaa itse valmistaa sellaisia sweet chili soosseja.. [&o]

onpa hyvä että täällä on muitakin huono muistisia, etten ole ainut..Olin viime viikon torstaina kasvihuone näytössä ja näytön vastaanottaja kyseli minulta tomaattiin liittyviä (ihan perus) kysymyksiä, mutta minä menin jotenkin ihan lukkoon joka kysymyksen kohdalla..en saanut millään mieleeni vastauksia ja rupesi jo hieman ahdistamaan [:(] jälkikäteen kun mietin niitä kysymyksiä ni ne oli tosiaan ihan perusjuttuja ja normaalisti olisinkin varmaan osannut vastata niihin [:o] Nyt mulla olis huomenna edessä vihoviimeinen näyttö, mutta siihen kuuluu kasvituntemus, eli siis näytön vastaanottajat kyselee minulta minkä nimisiä mikäkin perenna/puu/pensas on..ja niille pitäis osata antaa myös tieteelliset nimet [&:] mua niin ahdistaa kun tiedän jo valmiiks etten osaa vastata niihin kysymyksiin [&o] Olen tenttinyt kaikki aiheet (perennat, puut ja pensaat) ja saanut ihan hyvin läpikin ne (paitsi perennat jotka meni ihan rimaa hipoen [:@] tosin se johtui siitä että samalle viikolle oli laitettu myöskin ryhmäkasvien tunnistustentti, ja molemmista kasvilistoista oli opeteltavana n.30kpl kasveja tieteellisillä nimillä, ei vaan yksinkertaisesti minun aivokapasiteetti riittänyt lukemaan molempia listoja yhtä aikaa[:-])

Minun kohdallani tosin siitä omegasta ei ainakaan huomiselle ole apua [:(] voi kun olisin tiennyt aikaisemmin että muisti alkaa näin pahasti pätkimään, olisin alusta asti syönyt omegaa [:@]

huh, tämä olis varmaan kuulunut tuonne jurputus osioon, mutta kun täällä oli puhetta huonomuistisuudesta niin laitoinpa sitten tänne...johan minäkin olen tällä puolella rajaa [:D]

niin ja Eemille tosi paljon onnea tytöstä

Eemi:lle onnea tytöstä!
Mua vähän harmittaa kun ite en saannu tietää muuta kun ehkä poika, mutta ei mitään varmaa..
No ei auta kun ootella vaan, kun ei oo oikeen varaa mihinkään ylimääräseen ultraankaan.. Välillä sitä miettii miks ei ois voinnu syntyä kultalusikka perseessä nii ei tarvis aina rahaa miettiä...

Mulle on kyllä dementtia iskenny kanssa ihan kunnolla.. Oon tänäänkin ollu alkamas tekemään vaikka mitä, mutta sitte en enää muistakkaan yhtään mitä mun piti tehä...[8|]
Äskenkin kävelin hirveetä vauhtia makuuhuoneeseen ja aloin sitten siellä mietimään miks mä sinne oikein menin, enkä oo keksinny vieläkään...[:D]
Mitäköhän kaikkea oleellista mä oon unohtannu...

Että sellaset fiilikset täällä tällä kertaa...

Mulla kans tuntuu olevan tuota dementtiaa :( Tai no olen aina ollu huono muistinen tyttönen.. Monesti miettii ku tässä koneella istuu et pitää jotain etsiä netistä, mut sitte ku saa googlen auki nii unohtaa jo samantien mitä oli etsimässä [:D] Muisti on ehkä hyvä, mut lyhyt kuin kananlento.

Kohta ei vissiin muista enää omaa nimeäänkään. Pankkitunnukset vielä muistaa, sekä salasanat melkein kaikkiin paikkoihin, mut jos tulee joku yhtäkkinen ajatus nii se kyllä katoaa samantien.

Tuttu juttu,los dementinos on asustanut minussa monta hetkeä.[:D]
Aamusin käypi aika hitaalla, eikä se hurjemmaksi muutu päivälläkään [:D]
Silloin kun muistaa niin kantsii laittaa lapulle ja kalenteriin jutut.[;)]

Tän kaa oppii elämään kyllä [;)]

Osaisitko aamu81 sanoa mitä se kasvis on siinä ¨morning gloryssa¨? en kyllä millää muista sen ruoan oikeaa nimeä..

oiskos pak pad bung fai daeng ?

Takaisin