Rasseli
Oman äänensä löytänyt
Huomenna pitäisi arvioida itse päivällisillä, paljastaako salaisuus miehen sukulaisille, vai ei. Raskaus näkyy jo monella eri tavalla, turvotuksena ja tolkuttomana väsymyksenä, naama kukkivana jne. jne. Ongelmana se, että miehen vanhemmat eivät ole paikalla, vaan reissussa. Kai niille ensin pitäisi kertoa, muttei viitsi puhelimitse.
Muutoin me joudutaan pitämään salassa myös tuon lähipiirin pariskuntien lapsettomuushoitojen vuoksi. Juurikin UV vietetään seurueessa, jossa kaikki muut pariskunnat ovat yrittäneet jo vuoden.
RV 4+1 tänään 25.12.
Meillä on myös kutsu uudenvuodenkemuihin, joiden isäntäpari on matkalla lapsettomuushoitoihin.
eräs läheinen sukulaistyttö kuitenkin tokaisi, että "aijaa, uskalsitte nyt jo ilmoittaa" (viikkoja 6+3) Hän kertoi omasta km sekä siitä kuinka kertoi läheisille silloin heti plussattuaan mutta km kuitenkin tuli. Tuli jotenkin sellanen olo että onks se tosiaan niin, ettei oikeesti kannata kertoa kenellekkään? Ärsyttää ja surettaa. Aloin pelkäämään (kahta kauheammin) että jos se osuukin meidän kohdallemme ja varsinkin kun ollaan tämä nyt läheisille julistettu. Olen muutenkin huolesta sekaisin ja pelkään kovasti jos ekassa ultrassa selviää jotain poikkeavaa tai se keskenmeno yllättääkin. Samaan aikaan olen niin onnellinen mutta ahdistunut.