Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hmmm...en tykkää nuista uusista hymiöistä, entisistä löytyi paljon helmpommin mitä halusi...
ei oo tosiaan kivaa kuunnella kun toinen huutaa, joten oon antanut ohjeeksi et tulkaa ensin reilun metrin päähän ja jutelkaa jotain pojalle sit kun ootte saanut hymyn niin sit lähemmäksi....ja taas juttelua koko ajan...ja ite seison niin et poika näkee mut...syliin en oo antanut kun ei oikein nuo isovanhemmat huoli...mun äiti on ainoa joka on tähän mennessä pitänyt poikaa sylissä...mut toisaalta hyvä et nyt vierastaa niin ei pitäis tulla sit sitä 6 kk vierastamista...
Isinkin sylissä olleessaan katselee usein, mitä minä teen ja mihin minä menen.Me ulkoillaan pari kertaa päivittäin, ulkoilutetaan kolmea koiraamme.
Melkein aina Elsa nukkuu suurimman osan ajasta, on sitten mulla liinassa tai vaunuissa, mä en tosin ole kokenut sitä mitenkään huonoksi jutuksi. Ulkoillaanhan me silti yhdessä, sen enemmän toiminnallisen ulkoilun aika on sitten vaan myöhemmin.
Mä tosin muutenkin olisin valmis pysäyttämään ajan ettei mun vauva kasvaisi niin nopeasti.
Heti kun pääsi äitin syliin takasin, itku loppu kuin seinään ja naureskeltiin taas kummisedän ilveilylle :)