Tweety: Oon kokeillut sekä silleen, että on manduca mun takin päällä ja tytöllä toppavaatteet sekä silleen, että pistän manducan (ja tytön :)) mun takin sisälle vähemmissä vaatteissa. Molemmat toimii ihan hyvin. Jos tyttö kitisee jo valmiiksi niin pistän vaan sisävaatteiden päälle "välihaalarin", eli sellaisen sisävaatteita paksumman mutta kevyemmän kuin toppahaalari, ja toppatöppöset jalkoihin ja käsiin ja kunnon pipot (kypärämyssy, villamyssy ja huppu) ja sitten tytön mun takin sisään. Kun ei pistä takkia ihan loppuun asti kiinni, niin tyttö näkee hyvin ympärilleen ja toisaalta jos tulee kova viima niin saa nostettua takin kauluksia hyvin suojaamaan tyttöä tuulelta. Jos taas tyttö on tyytyväinen, niin puen ihan kunnolla ulkovaatteet ja laitan manducassa mun takin päälle. Saa heilutella jalkoja ja käsiään vähän vapaammin. :) Tosin mulle toi takin päälle laittaminen on vähän ikävämpää, kun mulla on sellainen takki, jossa on isot napit, niin en viitti laittaa sitä ihan kiinni asti ettei paina tyttöä naamaan pahasti jos sattuu nukahtamaan, niin sitten mua alkaa aina vähän paleltamaan.. :D
Jos aikoo suunnistaa esim. kauppaan, niin sit toimii paremmin toi takin alle laittaminen, kun voi avata takin ja ei tule vauvalle niin kuuma, mutta jos aikoo ihan vaan ulkoilla niin molemmat toimii mun mielestä hyvin. Kokeilemallahan se selviää, kummasta tavasta ite tykkää enemmän. :)
Emilia: Jos vastauslaatikossa teksti vaan jatkuu yhtenä pötkönä, niin paina "peruuta" ja kokeile uudestaan. Mulla toimii aika usein, eli ekalla kerralla tulee pötköä, mutta kun klikkaa toisen kerran "vastaa", niin toimiikin ihan hyvin tää laatikko.
Niin ja kiitos myötätunnosta. :) Ehkä sitä jaksaa kitisevän ja valvovan vauvan kanssa, kun ei ole ehtinyt mihinkään muuhun vielä tottua! :) Toivottavasti teillä kuitenkin yöt taas rauhoittuu, ehkä se on vaan ohimenevä "kitinäkausi". Jaksamista!