Jenni90
Asioista perillä oleva
tämä palsta
!!!
Kiiitos ymmärryksestä! Tilanne jo vähä parempi. Mies vei eilen
mua syömään; mutta ei se äitienpäivää korvaa....
No en jaksa edes enää vatvoa; vituttaa vaaan.... miehet kun on mitä on...
päikkäreistä meillä kun T-E ei nuku kun tosiaan sielä ulkona edelleenki
niin nyt kun on näin kuuma, niin ei tarvii pukea vaunuihin mitään; niiin ei jäpikkä nukahda sinne !
nousee vaan ylös. no eilenkin sitte köytin valjailla pojan kiinni; niin nukutin tunnin ja Turo-Eemil nukkui puoli tuntia! Mikä sen turhauttavempaa!!!!
Nyt kun vein päikkäreille laitoin fleecehaalerin, hanskat,lakin, ja villasukat niin nukahti samantien ! Ja varmaan on ihan hikinen :D Mutta nyt taas nukkunu pian toista tuntia....
Laura jaksamisia sinne !
!!!Kiiitos ymmärryksestä! Tilanne jo vähä parempi. Mies vei eilen
mua syömään; mutta ei se äitienpäivää korvaa....
No en jaksa edes enää vatvoa; vituttaa vaaan.... miehet kun on mitä on...
päikkäreistä meillä kun T-E ei nuku kun tosiaan sielä ulkona edelleenki
niin nyt kun on näin kuuma, niin ei tarvii pukea vaunuihin mitään; niiin ei jäpikkä nukahda sinne !
nousee vaan ylös. no eilenkin sitte köytin valjailla pojan kiinni; niin nukutin tunnin ja Turo-Eemil nukkui puoli tuntia! Mikä sen turhauttavempaa!!!!
Nyt kun vein päikkäreille laitoin fleecehaalerin, hanskat,lakin, ja villasukat niin nukahti samantien ! Ja varmaan on ihan hikinen :D Mutta nyt taas nukkunu pian toista tuntia....
Laura jaksamisia sinne !
Se vielä miehisestä puolesta mussutettavaa että se on tosiaan hassua ettei ne "osaa" tehä useempaa asiaa samalla. Petupapuko tästä puhu(unohtu jo
) Ite teen kotihommia ja kokkailen pojan pyöriessä jaloissa ihan ongelmitta mutta sit kun mies tekee jotain niin on mun homma pitää pikkuherra toisessa huoneessa pois tieltä, mikä on tietenki hirmu helppoo
Ilmottelen jahka tiedän!
Jos mies vaikka tiskaa tai laittaa ruokaa niin siitä ei kyllä tuu yhtään mitään jos muksut pyörii jaloissa ja olettaa että mä pidän ne sieltä poissa mutta jos mä teen samoja asioita ja muksut pyörii jaloissa niin ei kyllä tietookaan että mies pitäis niille seuraa, ei ainakaan ennenkuin siitä sille sanoo 
Kyllä sä sitä neitiä rakastat kunhan saat sen syliisi, ihan varmasti
Tiiän niin hyvin miltä susta tuntuu, mietin ihan samoja asioita silloin ku odotin Iidaa. Tuntui ihan mahdottomalta että kukaan vois olla yhtä rakas kuin mitä Petteri oli mulle, mutta niin vaan kun sen pienen saa syliin niin unohtuu kaikki tollaset ajatukset

oot ihana !
Ja mäkin oon aina
Vähän on kyllä synkkä ilma mutta eipä se mitään, kurikset ja kumpparit jalkaan ja menoks!