Heippulis hei! ..Pitkästä aikaa..
Päivän rytmeistä ja ruokailuista.. Meilläkin syödään vain sen 4krt päivässä, noin 3h välein, jos sen viidennen johonkin väliin änkeisin niin syötäis koko ajan :) Meillä ei siis syödä välipalaa ollenkaan. Herätään n.8, 9 aikaan aamupuuro, _yleensä_ ennen ekoja päikkäreitä (12-13) syödään lämminruoka, sitten Roni nukkuukin sen 3-4h, 15-17 välillä kun herää niin sen jälkeen syödään toinen lämmin ruoka ja illalla 20 jälkeen alan keittämään iltapuuroa. Puuron jälkeen yökkärin ja vaipan vaihto ja sit maitopullo ja nukkumaan n. 21.reikäleipä! Maitoa, joko tavallista lantrattuna korvikkeeseen tai muksun maitojuomaa, menee joka aterian jälkeen vaihdellen 20ml-200ml..Pullosta siis juodaan pääsääntöisesti kaikki, nokkamukia tyrkytän vähän väliä ja yhdessä vaiheessa annoinkin siitä kaikki päivän maidot, mutta kun Roni ei suostunut juomaan nokkamukista tarvitsemaansa maitomäärää, niin oli pakko palata pulloon. Täytynee kokeilla pian taas, josko vois pullolle sanoa heihei.
Jenni90:lle pahoittelut surkeasta äitienpäivästä, suosittelisin myös sanomaan pari kovaa ja valittua sanaa ukolles..
Mua odotti Äitienpäivä-aamuna kortti keittiönpöydällä ja lahjaksi sain uudet, itsevalitut paistinpannun ja paistokasarin (vanhoista lähti toisesta pinnoitetta pikkuhiljaa ja toisen pilasin vahingossa laittamalla tavis-metalli-kattilan pannun päälle kaapissa) :)
Gibsonille kannsa pahoittelut surkeasta tilanteesta, ne mitä oot mulle kertonut ja jos niistä on vielä asiat pahentunut, niin koen syvää myötätuntoa sua kohtaan.. :/
Oliko se
Cira, joka kyseli, että miten saatiin Dogo suhtautumaan pojuun niin hyvin? Öö, vastaus on että ei mitenkään. Tai siis että ihan luonnostaan se oli niin helppo, ettei mitenkään koulittu lapsiystävälliseksi. Timo toi sille sairaalasta sen Ronin ensipipon, joka laitettiin heti synnyttyään pojulle päähän, siitä sai Nero haistella uusia hajuja ja tuoksuihan Timokin ihan vauvalle kun oli päivät meidän luona sairaalassa.. Kun kotiuduttiin, mä tulin ensin sisälle tervehtimään koiraa joka haisteli myös mua ja Timo tuli perässä Ronin kanssa. Laskettiin kaukalo sohvalle, jolloin Nero tuli uteliaana viereen nuuskimaan ja annettiin sen nuolaistakin poikaa kerran. Nerohan siis aisti mun raskauden jo ennenkuin itse tiesin siitä, alkoi seuraamaan kuin hailaivaa, tuli viereen makoilemaan ja muutenkin oli huomionkipeä. Ronin synnyttyä ja tultua kotiin, jatkoi samaa "vahtimista" eli makoili aina muutaman metrin säteellä vauvasta ja musta! Ronin kasvaessa Nerosta tuli sille ihan ykköskaveri, tykkäs katsella koiran touhuumista yms.. mutta nyt se on pois..
Tää kuva on kotiintuloillasta.. <3
Mitähän vielä.. Täällä on hurjat 2 hammasta, molemmat alaetuhampaat! Hampaat nrot 3 & 4 tulossa alas kulmiin, ylähampaista ei ole toistaiseksi havaintoa..
Ja meillä on nyt otettu Ensiaskeleet <3 Roni 10,5kk, tiistaina 17.5. yllätti meidät tempauksellaan! Eilen, keskiviikkona ottikin jo heti muutaman askeleen kun istuin vähän matkan päässä pojusta ja sanoin että tuu äidin luokse, Roni tuolloin seistä nökötti hyllyn vieressä pitämättä kiinni ja niin vaan yllätti, askel,askel ja humpsis mun syliin :) <3
Pitänee kohta suunnitella 1v kutsut ja lähettää ne ajoissa, kesäaikaa kun on niin ihmiset osaa kiireiltään varautua :)
Nyt syömään! Viikonjatkoja mammoille ja minitaaperoille :)