Vauvantuoksuista arkea

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lottie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lähti liian aikasin tuo viesti... siis sää näyttää niin kehnolta etten varmaan saa lapsia ulos pelaamaan. No mutta sitten syödään. Tein jo kakun eilen tekeytymään ja valmistelin tämän päivän grillattavia. Mutta hyvää juhannusta kaikille!

No kiitos! Toivottavasti kaikilla on kivaa, koska mun mielestä jokainen teistä on sen ansainnut <3

Me hypättiin juuri autoon, suuntana sukutila. Vauva kolme yötä putkeen herännyt suurinpiurtein kahden tunnin välein, ja neljältä jäänyt juttelemaan. Viime yönäkin ilin vauvan kanssa hereillä neljästä viiteen ja puoli kuusi heräsi taapero kyn sänky kastui. Olo on sama kuin nuorempana juhannuksen jälkeen mutta ehkä tää tästä. Kammolla odotan jo iltaa, tuo vauva kun ei tykkää nukkua vieraissa paikoissa, ja tällä hetkellä nukahtaminen missä vaan on ongelmallista. Mutta nauttikaa te muut, mä koitan lähinnä selviytyä ;)

Meillä on kohta pari viikkoa menty lyhyillä pätkillä unta. Ehkä alkuun tulee yks 3 tunnin pätkä ja loppuyö 15-120min unilla ;P

Hauskaa iltaa Sannalle ja tietty kaikille muillekin! Tsemppiä ja pitkiä unia mmm & Untuva!

Me ollaan ihan omalla porukalla kotosalla, mutta juhlistetaan päivää esikoisen toiveiden mukaisesti, eli keittiöpainotteisesti. :grin Päivä alkoi piiitkällä vohveliaamiaisella ja kohta ruvetaan leipomaan suklaa-kinuskiruutuja. Illemmalla tehdään koko perheen voimin pizzaa ja jos sää on suosiollinen, niin lähdetään ehkä katsomaan kokkoa ja pistäytymään kavereiden siirtolapuutarhamökillä.

Olipa kyllä kerrassaan mukava juhannusaatto! Oikeastaan kaikessa yksinkertaisuudessaan paras ikinä :) syötiin hyvin, otettiin rennosti, oltiin pikkuporukalla, kukaan ei ollu kännissä ja kaiken huipuksi oli isännän kans romantiikkaa vällyjen välissä illalla... ja yölläkin hyökkäsin kimppuun kesken toisen unien - ei pahastunut :grin

Meidän piti lähtee kotiin illalla klo 22:30. Roosa vaan ei suostunut nukkumaan siellä missä oltiin. Ulkona satoi, vaunuihin oli kenkku nukuttaa koko ajan ja sisällä oli liian kuuma. Anoppi oli lämmittänyt uunin pikkasen liian kuumaksi. Toisin sanoin ei voinu olla ulkona eikä sisällä :-( Mä olin tyhmä kun jätin ostamani siiderit kotiin, tuonne minulle oli varattu 1 alkoholiton olut jonka voimin minun ois pitänyt jaksaa seurustella anopin kans koko päivä, ilta ja yö... no siinä vaiheessa kun roosa sai väsyraivarit (oli nukkunu koko päivänä vain 3x puoli tuntia) oli minun hyvä todeta, että eiköhän lähdetä kotiin nukkumaan... ja niin tehtiin sekä äiti että tytär. Nautin noita siidereitä tänään kotona!

Vauvantuoksuista juhannusta kaikille! Meillä pikkuprinssi kasvanut huimasti ja väläyttänyt jo lähemmäs toistakymmentä suomenkielistä sanaa (oli ihana herätä aamulla vaavin hymyillen tokaistessa "päivää!" ^^) ja tällä viikolla alkanut hieman konttailemaan niin saa olla valppaana pikkumiehen liikkeistä, säkkituoli ollut mainio lisävarmistus sohvan ja sängyn edessä silloinkin kun samassa huoneessa aikaa vietetään :)

Onpa hänellä ollut kova vauhti kehittymisessä :) Meillä vasta jokelletaan ja vahingossa on pienempi sanonut "hyvä" ja "ankka". Ei tietoakaan konttaamisesta kun ei käännytäkään vielä :)

No jotenkin tuntuu aika kovalta kehitysvauhdilta, mutta syntyneiden helmikuisten mukaan poika on syntynyt 2.2.

Meillä ainoa tunnistettava sana on "ei ei" mutta sen sanan sisältö ja tarkoitus eivät ole meidän poitsulle vielä auenneet ;-) mutta sekin päivä vielä koittaa että Äiti kiljuu tuota 'ei eitä' ihan kyllästymiseen asti :-)

Meillä hoetaan vaan "Höö höö" ja sätkitään selällään ja ikää viikon päästä 5kk.

Takaisin