Vauvantuoksuista arkea

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lottie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mju, eikö siinä mee 12 viikon raja rikki jos vasta viikon päästä jälkitarkastus?

Menee mutta mä en saa äitiysrahaa tmv vaan palkkaa joten se ei onneksi haittaa

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Enmä ees aatellu et joku sais jotai muuta rahaa:) ja ku mulle siittä terkkaris muistuteltii ku jouduin peruu sairaude takii ekan tarkastus ajan et 12 viikkoo onse raja :)

Tää mamma alko ulkoileen Jaden ja koiran kanssa niin et likka on rintarepussa ja koira vyötäröllä. Kun toi meijän 5-vee valtas nyt ton jalkansa takia Jaden vaunut. Tuntuu ihan kivasti selässä tommonen pikku paino :grin Jos vaikka samalla kilotkin lähtis mitkä alkanu tuleen takasin.
Jos jollain on rapakuntoselle hyviä jumppa ohjeita vauva painona nii saa laittaa linkkejä :)

Jos vauva tykkää olla rintarepussa niin sen kanssa voi hyvin jumppailla: kyykkyjä, askelkyykkyjä, ojentajadippejä pöydän reunaa vasten, pohkeita rappusella... Ja jos sulla on painot niin ojentajia, hauiskääntöjä, yläselkää. Sitten vauva pois repusta ja punnerruksia niin että punnertaa vauvaa kohti. Vaikka mitä voi tehdä! Tästä vois kirjottaa vaikka blogin. Hmmmm. Kunhan sais miekkosen kuvaan liikkeet.

Siihen blogiin tarvittas myös sellainen henkilökohtainen orjapiiskuri...mä alan ainakin heti lusmuilemaan jos ei joku karju vieressä ;-)

Mä latasin itselleni MyFitnessPalin puhelimeen niin se vähän auttaa. Ei sekään karju mutta motivoi kun kaikki jää näkyviin.

Mitä mä oon kaiken maailman pikatreeni ohjelmia ladannu, nii eihän ne sovellu alkuunsakkaan tämmöselle rapakuntoselle. Ja nyt huomasin et taas sattuu aivan älyttömästi häntäluuhun jos yrittää vatsoja tehä. Kai se taas synnytyksessä otti itteensä.
Ja kyllä tosiaan puntti treenistä käy kun kanniskelee pikku neitiä, ilman rintareppua :)

Mä olen jo jonkin aikaa ollut ajatuksissa ostaa jonkun aktiivisuusrannekkeen lisättynä sykemittauksella ja nyt sitten löysin Polarilta mallin, joka sisältää kaikki haluamani jutut + vähän päälle. Isännälle siitä mainitsin ja se sitten kävi sen ostamassa. Sain sen pari päivää sitten ja se oli kuulemma myöhästynyt äitienpäivälahja :) Mä kun en ollut aiemmin saanut päätettyä mitä haluan, niin ei ollut uskaltanut ostaa mitään. Nyt olen sitten pari päivää sitä tässä testaillut ja on kyllä hyvä kapistus. Oikein jo odotan huomista combat tuntia, niin saan tietää vihdoin sen aikaansaaman kalorinkulutuksen.

Ootko Mörri-Möykky huomannut, että Polar Loop ei huomioi kaikkia askelia kun työnnät vaunuja tai kannat vauvaa? Mulla on kans Polar Loop ja jonkun verran jää askelia kirjautumatta. Tuo sykevyö kuitenkin kai tarkentaa lukuja. Tykkään silti polar loopista, siihen jää vähän koukkuun ja se tsemppaa liikkuun lisää
Polar beat kännykässä on hyvä jos lenkkeilee paljon!

Meille kans ostettiin uudet vaunut joku aika sit :) oliko Tiada edellisissä jotain vikaa vai miks? Meidän vaunuissa ei ollu muuta ku et se väri alko sieppaa mua loppujen lopuks vaikka aluks oli nii ihanan väriset:)

Me lähetään ens kuussa turkkiin ja en kehtaa noita mun emmaljungia ottaa mukaan, nii nää on nyt reissu rattaat,koska menee helpommin kasaa ja on kevyemmät :)
Semmonen ku Rocca merkkiset :)

Ootko Mörri-Möykky huomannut, että Polar Loop ei huomioi kaikkia askelia kun työnnät vaunuja tai kannat vauvaa? Mulla on kans Polar Loop ja jonkun verran jää askelia kirjautumatta. Tuo sykevyö kuitenkin kai tarkentaa lukuja. Tykkään silti polar loopista, siihen jää vähän koukkuun ja se tsemppaa liikkuun lisää
Polar beat kännykässä on hyvä jos lenkkeilee paljon!

Mulla ei ole Loop vaan Polar M400. Tämä kyllä tuntuu aika tarkasti laskevan nuo askeleet vaikkei käsi liikkuisikaan. Ja tietty sitten kun enempi ulkoillaan, niin sykevyö on käytössä, jolloin laskee sen perusteella aktiivisuuden. Vaikuttaa kyllä aika mahtavalta vehkeeltä ja on ollut hauska katsoa sieltä Polar Flow ohjelmasta sitten niitä päiväkoosteita. Ja samaa mieltä kyllä siinä, että tsemppaa sitten vielä liikkumaan lisää, jos päivän tavoite on vain vähän vajaalla.

Niin mulla siis oli aikomus ostaa aktiivisuusranneke lisättynä joillain toiminnoilla, mutta sainkin GPS-urheilukellon aktiivisuustoiminnoilla lisättynä :)

Joko kaikkien vauvat nousee kyynärnojaan. Meillä tää on vaan semmose lentokone asennossa.. Varsinki tuo oikea käsi mistä murtui se solisluu synnytyksessä nii pitää sitä vaan sillee taaksepäin suorana. Muuten käyttää sitä kättä ihan normisti. Alkaa huolettaa ku esikoinen osasi kyynärnojan jo 2kk :/ neuvolassa sanoi et kyllä se 4kk mennessä tulee mut ku koitan sitä siihen laittaa ja harjotuttaa nii ei vaan osaa.. :(

Sillo ku kotiin päästii nii sanoivat et pitää sinne olla yhteydessä jos alkaa siinä kädessä jotai näkyy et ei ihan normaalisti toimis et sit voi olla hermoissa jotain.

Takaisin