Vauvantuoksuista arkea

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lottie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meidän Leo se sit tänään käänty masulta selälleen. Hienosti napottaa jo pää pystyssä masullaan ja tuossa äsken sit käänty, kokeiltiin viel uudestaan ja teki taas saman, ihan kyl selvästi jo ihan itse sen teki, et vahinkokaan ei varmasti ollu kun kahdesti peräkkäin.. Yhyy, miun vauva.. Tiistaina tulee 7 viikkoa ikää <3

Kävin tänää tänää pikku siskon kans kattomas sen luokkakokous elokuvan,joka on K-16 sisko on 15 täyttämässä 16 nii ne kysy MULTA siis multa et oonko tarpeeks vanha :D Ronsu oli äipällä sen aikaa :)

Poika sit nukahti hoitopöydälle. En millään raaskis herättää sitä, mut mulla on alle tunnin päästä lääkäri. Kiva ku se havahtuu vaan piereskelemään, eikä herää kunnolla ollenkaan :D Pakko sen vaippa ois vaihtaa ennen lähtöä, mut voi että♡ Se niin harvoin nukkuu päivällä muualla ku sylissä. En kestä :'( ♡ :)

En nyt tiiä minne tää pitäs laittaa mutta paan vaikka tänne. Varalta, jos joku tätä sairaskertomusta "vauvan käheä ääni" tarttis, kun en ite kauheesti mitään googlesta löytänyt:

Tyttärellä (huomenna 8 viikkoa) on kolmatta päivää ääni käheä. Itkee ja jokeltaa kuin Janis Joplin. Muuten on ihan ok: ei ole kuumetta, nukkuu, syö, kakkaa, ei itke eikä hermostu normaalia enempää, nenä ei ole normaalia enempää tukossa ja henki kulkee normaalisti. Minun mielestäni terve siis.

Kun se kuitenkin eilen nukkui koko vuorokauden, käytin tänään lääkärissä. Lääkäristäkin on terve käheyttä lukuunottamatta. Jos jotain muita oireita tulee, palataan sitten lääkäriin.

Poitsun eka reissu takana. Kävimme pe-su miehen vanhempien luona. Poika nukku automatkat ja oli mielissään huoltsikalla... Ihan selvä reissumies tulossa :wink Isovanhemmat oli aivan onnessaan pikkuvieraasta ja me miehen kanssa hyvästä palvelusta (valmiit ruuat jne) :) Mukavaa oli, mutta mukavaa olla taas kotona!

Meillä myös eka reissu takana. Oltiin perjantaista sunnuntaihin isolla-syötteellä. Matkat (3h) nukuttiin oikein makoisasti :) sai äitiki pitkästä aikaa nukkua päikkärit \o/
Mökillä nukuttiin vähä huonosti päivällä ku oli enemmän melua ku kotona, mut yöt nukuttiin tosi hyvin.
Kotiin oli kyllä kiva tulla, tyttöki naureskeli oikeen makosasti ku unilta heräs :)
Turhaa äiti jänskäs ekaa reissua, hyvinhän se meni! Kesällä lähtään isukin lomalla sit uudestaan johonki:)

Viime yö meni ihan kivasti. Nukuttiin 22-3.30 ja 4-9. Puol ykstoista mentiin ulos ja jäbä nukku terassilla vaunuissa 3 tuntia :joyful: niin äiti kerkis kylvää kaikenmaailman siemeniä, istutin sipuleita, leikin koirien kanssa, siivoilin terassia ja grillasin makkaraa :grin Sisälle ku tultiin oliki jo koooooooova nälkä ja tein Vekalle lounasta; 60ml maitoa+ 60ml vadelmariisi-velliä. Eihän se piisannu ku niin pitkät aamupäivänokoset nukku raittiissa ilmassa niin korkkasin purkin bataatti-kesäkurpitsasosetta... Eka lusikallinen ja ilme oli :sour: mutta hetken makusteltuaan rupes uppoomaan niin hyvin, että oikein suuttu kun ei tullu tarpeeks ripeesti uutta lusikallista :joyful: Syömisen ohessa höpöteltiin, hymyiltiin ja naureskeltiin. Ei oo tuttipullon kanssa ollu syöminen koskaan niin iloinen asia :happy:

1,5 tuntia jakso höpötellä leikkimaton kavereille niin mä ehdin hoitaa pyykkihuoltoa smiley-chores003 ja syödä. Sitte tankattiin 60ml maissivelliä ku iski taas huutava nälkä :spitoutdummy:. Nyt nukkuu tyytyväisenä pinnasängyssä...:smug: Mä kyllä nautin ihan täysillä näistä päivistä ton pienen miehen kanssa täällä kotona :Heartblue

Muokattu viimeksi:
Mammat mulla on kevättä rinnassa :) Oon löytäny miehen,jolla on ennestää kaks lasta 5 ja 7 vuotiaat yks poika ja tyttö :) Tänään se kävi poikansa kanssa meillä ja sen poika rakastu viviin oli pakko otta vivistä kuva ja asettaa se taustakuvaks ja äitillekki ois pitäny lähettää kuva vauvasta ja musta,mut onneks ei lähettäny :D lupas tulla uudestaanki :) Seuraavaks sen toinen lapsi tulee käymään :) Se mies on 28-vuotias :)

Muokattu viimeksi:
Tiada ihanaa et oot löytäny mukavan miehen :) toivottavasti pysyy kuvioissa ja kehkeytyy jotain ystävyyttä suurempaa ❤ ;)

Täällä myös on kevättä rinnassa joka päivä entistä enemmän \o/ Ihana viettää joka päivä tytön kanssa aikaa ja touhuta kaikkee. Täällä nyt vaan menossa kausi ettei viihdytä hereillä olo aikana muualla ku äidin sylissä vaa ei haittaa pätkääkään :) mä kans nautin ku saa olla tytön kans kotona, tää on vaa nii ihanaa vauvan tuoksuista arkea:) ❤

Hienoa Tiada! Toivottavasti kestää pitkään <3
Täällä myös jotkut päivät ovat aika kivoja kun nää oppii joka päivä kaikkea uutta. Ja ne hymyt <3
Eilen Oliver piti jo pullosta kiinni juodessaan maitoa aamulla ja päivällä. Ei enää voi olla sattumaa kun toistuu aina ruokailulla.
Rankkaa on se että nää molemmat haluais olla vaan sylissä koko ajan. Hiukan riittämätön tunne välillä.

Takaisin