Vauvantuoksuista arkea

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lottie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miks kukaan teistä ei voi asua täällä päin et pääsis kahvitteleen tai just vaunulenkille. Yhellä kaverilla on vauva tällähetkellä mut sitä kiinnosta edes tulla käymään meillä tai lähtee vaunuileen :sad001
Ja sit se ihmettelee miks mä en mee sinne iltasin, no olisko siks etten jaksa kun kaikki muksut haluaa mukaan.

Mä oon tykänny kyllä poitsun kans kaksistaankin vaunuilla napit korvilla, mut oishan se ihan hauskaa siinä samalla jutskaillakin... Ainakin silloin tällöin :)

Ja oishan se sinällään et kun nää pienet vähän kasvaa ni ois kiva saada vauvakontakteja

Vois kyllä :) Ai että tää on nyt ihanaa ku tyttö ei tee muuta ku naura ja hymyile :) Oon tyytyväinen nyt :) Yötki alkanu menee paremmin ku tajusin mikä siellä pinnasängyssä on niin kamalaa se prkeleen katos siinä päällä! Noh ronsu nukkuu edelleen äitin vieressä tosin omassa sängyssä vihdoin ja mä saan vallata mun koko sängyn ihan yksin :)

Ripitii toi oli kyllä hyvä kirjotus. Puhuttu paljon mun siskon ja ystävien kanssa tosta ihmeellisestä äitien arvostelusta joka käänteessä.

Ihanaa tiada että ronsun kanssa tilanne helpottanut. :-D

Tulkaa Raahelaiset, Oululaiset ja Iisalmelaiset tänne Ylivieskaan miittinkiin, täähän on sopivasti keskivaiheilla kaikkea. :D

Meillä on arki sujunut ihmeenkin kivuttomasti *koputtaa puuta * nyt kun pahimmat imuote-ongelmat on selätetty. Neiti 5vkoa ja 3 päivää nukkuu yöt kolmella syötöllä ja omaa myös hyvät päikkärilahjat. Semmonen juttu vaan että äitin ei passaa siitä vierestä lähteä tai siirtää vavea esim ylöspäin vieressä, tulee parku. Hereillä viihtyy äitin vieressä sängyssä tai äitin sylissä, lyhyitä aikoja sitterissä ja sitäkin lyhyempiä leikkimatolla.

Illat 21-01 on huutoa ellei hytkytä ja laula koko ajan. Tai ole tissillä niinku just nyt sattuu olemaan. :D Olen kumminki asennoitunu vähän siihen malliin että vauvat nyt vaan itkee. Ei ihmeesti tunnu edes pahalta nuo iltahuudot.

Se on jännä kun kun kylpyhetketkin on alkaneet menemään itkuksi, tai oikeastaan heti kun ammeesta nostaa pois. Ihan niinkuin toista harmittais lopettaa kylpeminen, siitä meillä nimittäin tykätään. :)

Meilläkin tytölle kaikki vedellä lotraaminen on mieleen. Kylpeminen on ihanaa, suihkussa käyminen on ihanaa jopa pyllyn pesu on ihanaa. Itku tulee, kun vedestä joutuu pois. Sitterissäkin viihtyy kaikkein parhaiten kylppärissä suihkun kohistessa; saattaa jopa nukahtaa siihen, mitä ei kyllä muuten tapahdu ikinä. (Oon ottanut tytön sitterissä kylppäriin, jotta oon itse päässyt suihkuun.)

Takaisin