Vauvantuoksuista arkea

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lottie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä oli eilen neuvolalääkäri ja sen mielestä pilaan lapseni kun se nukkuu vieressä ja kuulemma annan kuulemma liian helposti periks..tarjos ne mukle sitä kotiapua,mut en haluu tänne ketään ulkopuolista heilumaan.. Nyt ronsu menee vkl yheks yöks mummokaan et mä saan hegähtää edes vähän ja äiti on onneks lomalla nyt nii on viettäny ronsun kans aikaa :)

On se kumma että ei äiti sais lapsensa kanssa nukkua!! Vekan neuvolatäti on tosi mukava mutta seki rupes kohottelemaan kulmakarvojaan ja neuvo nukuttamaan vauvaa omassa sängyssään ku kerroin että Veka nukkuu mun vieressä. Ilmoitin, että vauva saa nukkua mun kanssa kunnes rupeaa nukkumaan pidempiä pätkiä, mä en rupea 2-3 tunnin takia pientä miestä pinnasänkyyn ja sieltä pois virittelemään. :jimlad: Ja tänään nukuttiin 3,5 tunnin päikkärit yhdessä, Veka mun kainalossa. Kyllä näin on! :taunt010 neuvolatädille vaan!!

Meidän neukkatäti ei ees kysyny missä tyttö nukkuu :) omassa sängyssä koisii ja aamuyöstä nostan syötön jälkeen viereen :)

Sulle on kyllä tiada sattunu ikäviä "asiantuntijoita" kohdalle. Nim pilaamassa jo toista lasta.

Jaksamista tosissaan ja avaudu tänne jos helpottaa. Ihanaa et sun äiti auttaa mielellään. Ota hyvällä omallatunnolla kaikki apu vastaan ja NAUTI niistä harvoista vapaista hetkistä joita saat.

On se jännä ku neuvolatäti sano joo nukuta vaan vieressä ja lääkäri sitä mieltä et ei missää nimessä.. Joo ens kerral en kerro et mun pilalle hemmoteltu kullannuppu nukkuu mamin viekus :) Sit se puhu et kun sä viet sitä hoitoo en kehdannu sanoo et on ollu jo yön äitillä hoidoSsa :D

Meidän Suomeen tulo lähestyy ajattelin kysyä oliko täällä Oulu/ Raahe akselilta ketään ?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Happy, mistäpäin? Ihan tosi hyvä muisti..

Onpa kiva että on Oulusta ja jopa Raahesta :) voisi vaikka suunnitella kahvittelu + vaunulenkkiä ?

Mä tuun Raaheen asumaan ja vierailen todennäköisesti paljon Oulussa :)

Happy, vähän on kyllä sieltä matkaa joensuuhunki vaikka "täälläpäin" ollaan.. :rolleyes:

Takaisin