Tiada, kyllä sä kestät!
sen verran, että lähdet vaikka lastenlääkärillä käymään jos et neuvolaan pysty soittamaan. Ja voisithan sä pyytää neuvolasta päästä erille terkkarille, jos teillä ei viimeisimmän kanssa oo synkannu...? Mun kaveri on ainakin pyytäny eri terkkaria, kun olivat niin eri luontosia sen ekan kans ja on homma toiminu.
Ja ite pitäisin sitä vaan hyvänä asiana, jos tyttö on äitis luona ollu rauhassa. Äitis tykkää auttaa ja hoitaa tyttöä, ja tyttö (ja varmaan sinäkin) on saanu nukuttua.
Mulla oli eilen vaikee päivä, kun sain kuulla että pikkusisarusten isä oli joutunu uuteen leikkaukseen... Oli kasvain leikattu, mutta sitten oli noussu kuume eikä ollu tietoo, että miten oli menny. En kyseisen henkilön kanssa oo missään väleissä, mutta tuntuu pahalta sisarusten puolesta ja toki omastakin. On se mies ollu ajallisesti itse asiassa pitempään ja tiiviimmin mun elämässä kuin oma isä. Vaikka se on ollu yks toope monessa asiassa, niin ihan rukoilen mielessäni että se selviää...
Eilen simahdettiin jo ysiltä, oli sen verran rankka päivä.
Pitäkäähän itsestänne ja toisistanne huolta, ei sitä tiedä koskaan minkä verran tätä eloa on jäljellä. Vaikka on välillä vaikee, vaikka ois aivan pirun vaikeeta, niin on niin paljon hyvääkin :)