Vauvantuoksuista arkea

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lottie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä tuli kans eilen ihan ekat melkein parituntiset itkupotkuraivarit, ku ensin oli laatta lentäny kaaressa. :arghh: Mikään, mikä ennen oli auttanu, esim. sylittely ja vatsahieronta, ei nyt auttanu. Pyysin miestä tuomaan tullessaan Cuplatonia, jota ollaan nyt koko yö ja aamusyötöllä annettu, niin tänä aamuna tuli ruuan jälkeen IIIISO röysky ja irtos ensimmäinen varma hymy :happy::Heartred.

Masc, onko teidän pienellä refluksi vaivoja? Meillä esikoisella oli ja silloin terkkari sano että usein vaivasta kärsivät vauvat inhoavat selällään oloa ja hieronta vaan pahentaa oloa kun ruoka ja vatsahapot korventaa kurkkua. Toivottavasti teillä helpottas!!

Jaahas, meidän vauvalle ei käy nan 1 eikä nan h.a. 1.. nannista ei tuu kakkaa ja itkee kokoajan ja nan h.a. 1 tulee kauheet ilmavaivat eikä kakkaa... mitä kokeilis seuraavaks?

Meille ei kans käyny toi nan ha, vaihdettiin tuutiin mikä nyt sopii. Jossain vaiheessa kokeilen tuttelia et mitä neiti siihen sanois.
Eilen kun kerkesin kirjottaa et meillä loppu yöhuuto, nii eiköhän sitten viime yö huudettu taas. Syliä olis neiti ollu vaan vailla, mutta mä en osaa nukkua ite vauva sylissä niin sitten en ottanu syliin kun pieniks hetkeks.
Yhessä vaiheessa tuntu et pää hajoo ihan oikeesti niimpä pakenin hetkeks saunaan rauhottoon. Tän päivän likka onkin sitten nukkunu vaan.
Ja meillä ei kans siihen hierontaan oikein olla lämmetty taikka sitten mä teen sen väärin.

Meillä ainakin hieronta vaati pikkuhiljaa totuttelua. :) Nyt kyllä tykkää ja rentoutuu silmissä hieronnan aikana.

Must tuntuu et oon masentunu..tää mun ruumiinkuva on aivan järkky raskauden jälkeen ja sit tää et oon lapsen kans yksin ku kaipais toista tähän ettei tarvis olla niin tiiviisti yhessä :/ argghhh..

Nieleskelee kyllä jonku verran kun nousee maitoo suuhun, mut en usko et ihan refluksiaa kuitenkaan.. Esikoisella oli vähän samanlaista, mut hän pulautteli kyllä kaaressa, tää taas pulauttelee tosi harvoin. Tänään illasta onnistu hierontaki, oli ihan tyytyväisen olonen ku sai olla nakuna :) mies haki Disflatylia.. Kolmesti annoin tänään nii nyt (kopkop) pysyny masuitkut aika vähäisinä.. Ei ihan niin kipeenä itke ja nukkunut ihan hyvin tänään päiväuniakin. Jospa tuo auttais ja pääsis masukivuists. Sit ku sais tän röyhtäilemäänki vielä..

Ai että mä odotan et päästään aloittamaan kiinteiden syöminen... Jätkä tempas just 120 ml yheltä istumalta ja heti perään 60 ml lisämaitoa.. Ostettava Nan-lehmä käyskentelemään takapihalle tätä menoa :laughing002

Ei vitsit, MANDUCA :Heartred:

Eilen illalla hain postista ja tänään pääs kokeiluun (10min sitte) ja vaikka aluks olin et mitäs hittoa kun en meinannu saada vauvaa tähän millään, niin sit kun vihdoin onnistuin niin vauva lopetti samantien huudon ja nukahti ja nyt se vaan tossa tuhisee tyytyväisenä kun mä samalla tiskaan!! Ihan huippua :) :) suosittelen kaikille (sylivauvojen) vanhemmille kyllä!! :)

Muokattu viimeksi:
Newi: Sen jälkeen kun keksii miten manducan saa näppärästi sopivan kokoiseksi, niin onhan se ihan huippu :) Oon ihan samaa mieltä! Esikoisenkin kanssa oli huomattavasti helpompi käydä perhekerhossa, kun omat kädet oli vapaana.

Basilika: mulla vaan ainoa ongelma että en meinannut millään ylettää laittamaan tuota yläselän remmiä kiinni :o mietin että onko tää väärällä kohdalla mulla kun remmit jäi melko alas...? Kuitenkin tuntuu tukevalta ja vauva on hyvällä kohdalla

Sopiiko semmonen kantoreppu tsydeemi isommalle äitille? Vai kuin paljo remmeis on säätövaraa?:)

Mä en osaa sanoa, mut ainakin tästä Manducasta luki jossain että sopii "monenkokoisille", tiedä sitten...? Kantoliinojahan saa ainakin monessa pituudessa :)

Mä en stressaa noita syömisiä. Joskus vaan ihmettelen, että mihkä se kaikki maito tossa mahtuu :grin Ens maanantaina on neuvola niin sittenhän sen näkee miten jäbä on kasvanu :p Toivottavasti olis pituutta tullu enempi ku viimeks. Just kyllä pakkailin koon 60 vaatteita pois ja ruvetaan siirtymään kokoon 62.. :smug:

Täällä on sama 50 ja 56 on säkitetty aikaa sitten pois ja osa ei koskaan ehtinyt päälle saakka :) huomenna tulee 5 viikkoa ja pituutta 58 cm ja 4.6 kg :) 60 body on jo nafti ja housuistakin käytössä jo 62 cm

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin