Vauvantuoksuista arkea

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lottie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä alkaa nyt siirtyy bodeissa ja yökkäreissä 62 mut sen koon housut ei vielä pysy päällä, 56cm housut nyt sopivii.. :) aika mini tää vielä on onneks <3 mut pitää alkaa 68 ostelee lisää jo jos tää hujahtaaki yhtäkkiä :D

Menis ehkä myös tuonne tyhmiin kysymyksiin, mutta miten noi D+rela tipat kannatti antaa? Eli aamulla vai illalla? Muistelen että siinäkin oli joku fiksu suositus.

Untuva, meille sanoivat neuvolasta että kannattaa antaa aamulla siltä varalta että tulee masuvaivoja, niin ei sen takia tartte yötä valvoa :)

Untuva, meille sanoivat neuvolasta että kannattaa antaa aamulla siltä varalta että tulee masuvaivoja, niin ei sen takia tartte yötä valvoa :)
Saman ohjeen sain äidiltä että anna aamulla :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

No voihan nuha.. Vauvalla meinaan. Istutaa kylppärissä nojatuolissa höyryttelemässä. Nenää saa niistää ja pystyasennossa vaan hyvä nukkuu.. :(
Menispä ohi äkkiä.. Toinen on nii raukka <3 :((

Tirppa nauraa ja hymyilee edelleen mieluummin isilleen kuin mulle, mutta mepä naiset jutellaan! Se sanoo HÖÖ tai HÄÄ ja välillä on minun vuoro sanoo. Jos minä puhun surullisella äänellä kulmat kurtussa, Tirpalla tulee pahan mielen itku. Mutta sitten kun nostan kulmat ja suupielet (ja äänensävyn) ylös, Tirppakin piristyy! Tämä on hoksannut, että isin sylissä kakitaan ja, että sille saa nauraa. Korjaan: miehille saa nauraa ;) Äitin kans sitten jutellaan henkeviä, naisten kesken you know...

Mut musta tuntuu, että nämä vaistoo äidin mielialan. Ootko ite ollut tänään hyvällä tuulella?

meijän vauva ei sit taida koskaa hymyillä.. sen verran kärttynen äiti täällä

Tää kun huus aamusta kurkku suorana ja äiti purskahti sit itkuun, ni huuto loppu ja alko ihmeissään tuijottaa vaan äitiä.. Ainaki huomas muutoksen mielialassa.

Takaisin