Vauvantuoksuista arkea

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lottie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis ei herranjumala :D Yritän lopettaa suklaansyöntiä, joka lähti raskausaikana ihan lapasesta. Mutta luuletteko että se onnistuu kun KAIKKI vieraat ketkä on pikkuista käynyt katsomassa on tuonut suklaata!!! Jo synnärille mulle tuotiin 3 isoa rasiaa konvehteja. Nyt tänne kotiin tuotu mm. suklaapatukkaa, suklaalevyä, suklaakeksejä, fanipaloja..... huhhuh :D

Tää lähtee nyt ihan lapasesta... Nyt mä tein pullataikinan ja meinasin niinku leipoo pakkaseen jotain vaniljapullia... En minä osaa leipoo :wideyed: aina on mun leipomukset menny päin hanuria ku oon yrittäny.

Arghhh oi miksi tuo lapsi laittaa sillon vastaan kun mä nukutan sitä eikä sen kerran ku äiti tulee kerran sitä yöks kattomaan :( Täällä se taas huutaa naama punasena :( en vittu kestä..

Meillä kans neiti tappelee unta vastaan, varsinki päivällä, mut nukahtaa kuitenki aikansa tapeltua.
Jaksamista Tiada ❤

Meillä taas vängättiin nukkumisen kanssa koko iltapäivä ja ilta. Annoin siis valvoa ja nyt vasta laitoin kapaloon niin että jäbä nukahti viimein. Nukutaan yöllä sitte jos ei päikkärit kelpaa (mitä nyt semmosia 10-15 minsan valeunia otti...)

Mutta sehän on mukavaa ku teet kauheen duunin että saat vauvan nukahtamaan ja lähdet hiipimään pois paikalta ja heti ku pääset pois huoneesta alkaa kuulumaan sydäntäsärkevä itku ja kitinä. Eli eiku takasi ja haaveeks jäi se mitä ikinä kuvittelitkaan tekeväs sillä aikaa ku vauva nukkuu... Sitte siellä odottaa semmonen krokotiilinkyyneleet ohimoillaan pötköttelevä tapaus joka on sut nähdessään hirmu tyytyväinen että sä tulit takasi... -Kato äiti, en mä nukukaan.. :joyful:

Wohoo täällä pisin pätkä taitaa olla kolme tuntia :( Ja joo meillä on niin,että se nukahtaa syliin ajattelet,et jes nyt vien sen sänkyyn ja pääsen vihdioin syömään,noh viet sänkyyn menee max. 5 min alkaa itku oot siinä vaiheessa lämmittäny puuron,joka sit kerkee jäähtyy ku sä tappelet uudelleen siit nukkumaan menosta :( näin meillä ja loppujen lopuks se sit nukahtaa hetken taisteltuaan.

Oon kyllä niin tyytyväinen, että hankittiin toi vaavisänky jossa pyörät alla. Meidän vaavi kun parhaiten nukahtaa liikkuviin vaunuihin niin tuota sänkyä edestakas liikuttamalla saa vähän samanlaisen efektin ja neidin nukahtamaan. :)

Pinnasänkyihin saa ostaa sellasia joustavia tassuja. Niiden avulla saa sänkyä helposti hytkytettyä. Meillä ei sellasia ole mutta kaveri kehu kovasti. Ajattelin ostaa sit kun vauva ehkä jonain päivänä nukkuu siellä pinniksessä :-)

Wohoo.. Meillä koko eilisen kelpas vaan äidin syli nukkumapaikaksi. Useemman tunnin valvoi ja nukahti sitten n. 23:10 pari kertaa kurkkasin äp - laatikkoon ähinän ja pienten parkaisujen takia mutta vasta 3:30 heräs syömään. Tilataan lisää näitä öitä. Aamuyöstä sit tankkaili tiheämmin mutta vaan lyhyitä aikoja.

Meillä oli eka raivari ilta ikinä, oli väsy mutta kun tuli kakat housuun 3 kertaa ja kun ne oli vaihdettava niin rinsessan sietokyky ylittyi ja sai mamma hyssytellä hyvän tovin n 2 tuntia ennenkuin sydänjuuriaan myöten loukkaantunut rinsessa rauhoittui ja nukahti :) aivan oli kyyneleet pelissä. No eihän se ole mukavaa herätä kakan pörähdykseen housuihin :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meillä oli kans eilen pikkumies vuorotellen raivona ja vuorotellen suru puserossa noin puolitoista tuntia. Johtui varmaan hieman erilaisesta päivästä, kun oltiin kylässä ja tultiin vasta seiskan jälkeen kotiin ja nukahti kotimatkan aikana vain vähäks aikaa ja oli TOSI ihmeissään kun heräsi! Itki niin paljon, että näytti ettei saa henkeäkään välillä :( ihan itelläkin alkoi tulla paha mieli. Vähäksi aikaa aina rauhottu tissille tai syliin ja sit alkoi taas huuto ja itku. Lopulta nukahti ihan samoihin aikoihin kun yleensäkin eli puoli kymmenen maissa.

Mitä tästä opimme: kyläreissulta aiemmin takas kotiin!!!!

Takaisin