Vauvantuoksuista arkea

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lottie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuune laskenu,mut edelleen vähä heikko olo :( Ronsu on nyt kans saannut sitten nuhan :( Raukka :( Ja kiitos :) Nyt me parannellaan itseämme kotona visusti :)

Hienoa et sulla Tiada kuume laskenu! Toivottavasti heikko olo kohenee pian ja Ronsuki paranee nopeaa :)

Joku kirjoitti vaipoista jossa oli norsun kuva :) mua alko kans hymyilyttää aamulla ku otin laatikosta tytölle vaipan ja siinä oli norsun kuva:)

Iskä laitto karttaohjelmaan mun ja Vekan vaunuilureitin. 2,3 kilsaa kuulemma. Äsken se taas käytiin kiertämässä ja meni 30 minuuttia. Vielä ku sais ton tulehtuneen varpaan kuntoon ni pyritään että joku päivä päästään 20 minuuttiin :joyful: Ja sitte ku mulla ei oo muuta tekemistä niin eilen koulin 22 tomaatin taimea ja 6 chilin taimea, oon opetellu virkkaamaan ja oon aloittanu tilkkutäkin teon... Mitähä muuta sitä ryhtyis harrastamaan tässä vauvanhoidon ohessa... :p

Onkos muiden pikkuikkuisilla tullu paljon hormooninäppylöitä? Itse hihkasin ilosta kun neuvolatätin luona käytiin viikko sitten torstaina ja hän sanoi, että onpa hienoa kun teille ei ole tullut yhtään näppyä... No kaks päivää tämän jälkeen niitä alkoi tulla ja nyt niitä on koko nenän yläpuoli (silmien väli täynnä) ja otassakin jo muutama :sad001 Toivottavasti katoaisivat ristiäisiin mennessä... Miten pitkään ne yleensä ovat ja leviävät?

Täällä on kans ukkelilla posket täynnä pikkunäppylöitä, mut ei kyllä meidän menoa haittaa :) oikee silmä kans alkanu kovasti rähmimään.

Meillä kans oikee silmä rähmi alkuun monta viikkoa mutta loppu sitte onneks. Oli välillä tosi inhan näkönen :o

Meillä rähmi kanssa toinen silmä ekat viikot, mutta nyt ku kyynelkanavat on auennu (hienoja krokotiilinkyyneleitä jäbällä muutes :grin) niin loppu rähmintä :)

Meillä hormooninäppyjä on edelleen, kasvoissa ja ylävartalolla nyt ikää 6vkoa. Myös vasen silmä rähmii edelleen, kertaalleen tulehtukin, mutta kyynelkanava ei oo vielä auennut et monta kertaa päivässä saa putsata silmää kun on ihan möhnässä.

Pojulla nenässä ollut koko ajan muutama näppy ja synnärillä oli kuin haulikolla ammuttu, mutta nyt ei oo enää kuin tuossa nenässä muutamat :)

Meillä kans oikee silmä rähmii aika ajoin mutta kyllä niitä kyyneliäkin tulee melko runsaasti. Ja näppyjäkin löytyy mutta ne on hassuja kun aamulla saattaa olla paljon mutta iltaan mennessä ovat laskeneet, tai toisinpäin. Liikkuvia hormoninäppyjä siis ☺️

Takaisin