Vauvantuoksuista arkea

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lottie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä ilmeisesti valvo neiti 23-2:30, syöttelin tuossa yheltätoista ja kun ei nukkunu niin vein ikävänä ihmisenä isille olohuoneeseen ja kävin nukkumaan, yhdeltä toi syömään mutta kun ei taaskaan nukkunu niin isi sai vielä seuraa puol kolmeen asti jolloin toi taas mulle syötettäväksi ja ilmotti käyvänsä nukkumaan. Lopputulos oli että nti nukku sit vieressä tissille enkä koittanut sit siirtää kun lopulta nukahti (plus mulla oli liikkeiden kans kipua haavassa). Nukku jonnekin seitsemään jolloin söi ja otin viereen tissille ja nukuttiin kymmeneen. Jätettiin isi nukkumaan.

Meillä oltu nyt hereillä reilu 3h. Välillä tissiä, sit ihmetellään ja ölistään ja taas tissille.. Neuvolaan pitäs päästä yheks :D

Nukkuu sit just ennen neuvolaa, herää siellä kesken unien ja lopun arvaa... No ei.. Toivottavasti on yhteistyöhaluinen vauva siellä sitten.

Hyvä et osaat tiada ignoorata tollaset urpoilut. No toivottavasti maidon vaihto auttaus ronsun mahavaivoihin. Itellä esikoinen oli maitoallergikko ja ennen syyn löytymistä olin aika väsyny, kun raivottiin tissillä, alettiin puklailee ja valvottiin yöt jne mutta helpotti heti kun maito saatiin pois. Ja meillekin löyty sopiva varakorvike. Onneks noita vaihtoehtoja kuitenkin löytyy.

Vieläkin ollaan ihan hereillä ja tissille haluaa kai taas. Arvaa vaan nukahtaako vasta vaunuun, nukkuu 5 min ja täti herättää..

Mulla on nyt täydellisen kummallinen ongelma! Oltiin 75min vaunulenkillä jonka jälkeen jätin tytön pihalle vaunuihin nukkumaan. Siellä se nukkuu yhä 2 tuntia myöhemmin! Ja mä hullu toivon että se jo heräis kun mulla on tylsää! Toinen on muutaman metrin päässä ja mulla on kauhee ikävä! ❤️ vois mun puolesta nukkua tälläsiä pätkiä yöllä vaikka pari putkeen.

Mirkku.. Mulla sama tänää kuu tää nukahtiki vaunuihin ja nukku sit 2h lopulta.. :D meidän tiheänimun kausi alkanu vissii menee ohitse, vaikka kyllä pitkään syö edelleen. Viime yönäki tais nukkuu jopa syöttöjen välissä ilman et tissi oli suussa. Sit ku sais tän aamupäivästäki nukkuu jonku 2-3h pätkän muuallaki ku tissillä. Tänää harjoteltii tuttia vähän pojan kanssa jos sillä sais tuota tississä roikkumista rajotettuu.. Miy aika huonosti pysyy suussa. Kun siis tykkää nukkuu tissisuussa vaikka ei syö..

Onpa Tiada kiva kuulla! :) mää katoin salkkareita ja siinä oli synnytys.. Yyh mulla tuli ikävä omaa synnytystä ! :D vaikka ei ne kivut mitään nautinnollisia ollut mutta silti.. ! Silti herkistyin jolleki salkkareille Haha :D

Mun mies osti IPadin just ennen vauvan syntymää ja mä käytän tätä varmaan enemmän kun mies. Tää on hurjan kätevä netin selaamiseen vauva tissillä! Nytkin vaavi nukahti tissille ja tossa käden päällä se köllii (ja pieree!) edelleen. Äiti ehtii foorumille ja vauva saa tankata läheisyyttä, joten kaikki on tyytyväisiä :) tosin mun pitäis päästä ruoanlaittoon kohta...

Vauvantuoksuista tosiaan... Meiän tyttö pieree ihan hirveeesti!!!! Siis jatkuvasti.. Onko joku mikä aiheuttaa ilmavaivoja?

Takaisin